معرفی بهترین سایت های جهان
[ ]
طراحی سایت تخصصی│سفارش طراحی سایت
نظرات

طراحی سایت تخصصی با بهترین طراحان، همان چیزی است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد تا فعالیت های خود را در بستر اینترنت گسترش دهد.

اگر چندین سال قبل در مورد طراحی سایت صحبت می کردید، افراد زیادی به حرف هایتان توجه نمی کردند و یا شما را جدی نمی گرفتند، اما به مرور فعالیت های اینترنتی افزایش پیدا کرد و دید وسیع تری نسبت به فعالیت سایت ها ایجاد شد.

تاجایی که دیگر هر کسب و کاری، مخاطبین خود را در بستر گسترده اینترنت پیدا می کند و روی فعالیت های آنلاین، سرمایه گذاری بیشتری می کند.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت یاWeb-Design  به کلیه مراحلی گفته می شود که با پیاده سازی مهارت های مختلف، در نهایت منجر به راه اندازی سایت شده و این امکان را به مدیر سایت می دهد تا روی صفحات طراحی شده سایت، محتوا و محصولات را بارگذاری کند.

طراحی سایت حرفه ای

همانطور که گفتیم، در سال های اخیر، افزایش سرمایه گذاری روی فعالیت های اینترنتی با رشد چشمگیری روبه رو شده است.

طراحی سایت نقش بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی، در فعالیت های اینترنتی دارد و جزو الزامات تمام شرکت ها، موسسات، تجارت ها، فروشگاه های مطرح و سازمان های مختلف است، با وجود این ها، کسب و کار های دیگری هم هستند که داشتن سایت برایشان امتیاز مثبت و رشد قابل توجهی به همراه خواهد داشت، مثل عمده فروشان و خرده فروشی ها، کسب و کار های متوسط یا کوچک، فروشندگان انحصاری و رقابتی و ...

طراحی سایت حرفه ای، طراحی تخصصی جزئیات سایت است که با رعایت استاندارد ها انجام می شود و رتبه شما را از لحاظ فعالیت های گرافیکی، سئو و رعایت قوانین موتور های جستجوگر، امنیت، سرعت سایت، تجربه کاربری و ... بالا می برد.

4 مرحله اساسی طراحی وب سایت

اقداماتی که از شروع سفارش طراحی سایت تا راه اندازی سایت انجام می شود، به 4 مرحله کلی تقسیم می شود که در ادامه به بررسی کامل هر مرحله می پردازیم.

1. طرح ریزی اولیه از سایت

همیشه قبل از اینکه فعالیتی را شروع کنید، به نقشه راه نیاز دارید تا بدانید دقیقا به دنبال چه میگردید و چه اهدافی برای انجام آن کار دارید، اینکار باعث می شود که چهارچوب اولیه هدف خود را مشخص کرده باشید و طبق بررنامه پیش بروید.

برای اولین مرحله طراحی سایت لازم است که نقشه اولیه و کلی از نوع سایت و نیاز کارفرما داشته باشیم تا از هدف اصلی راه اندازی سایت و مدل ایده آل ذهنی کارفرما مطلع شویم و بر اساس آن، نقشه راه اندازی سایت را طراحی کنیم.

طرح اولیه شامل محل قرار گیری عناصر، تعداد صفحات، قرار گیری طرح های گرافیکی، زمان تقریبی اتمام کار و ... است.

2.  طراحی کار های گرافیکی سایت

بعد از اینکه نقشه اولیه سایت طراحی شد، نوبت طراحی گرافیکی، طراحی صفحات، طراحی لوگو، ایجاد قالب سایت، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری است که یکی از حرفه ای ترین فعالیت های طراحی سایت است و توسط گرافیست های شرکت طراحی سایت انجام می شود.

بعد از طراحی صفحات سایت، لازم است که دیزان از فیلتر متخصصین تجربه کاربری و رابط کاربر عبور کند که هر کدام، فعالیت های متفاوتی روی طراحی اعمال می کنند.

فعالیت های UX یو ایکس یا تجربه کاربری با تحلیل دقیق و نکته سنجی، طراحی را به شکلی تغییر می دهد که مطابق با سلیقه کاربران باشد و نظر آن ها را جلب کند.

فعالیت های UI: گرافیستی که مسلط به یو آی یا رابط کاربری است، در تلاش است تا دسترسی هایی که در طراحی به کار رفته را به گونه ای تغییر دهد که کاربرد ساده ای داشته باشند و کاربران به راحتی از آن ها استفاده کنند.

3. کدنویسی و برنامه‌نویسی سایت

برنامه نویس یا توسعه دهنده وب، با زبان های برنامه نویسی حرفه ای آشنایی دارد و با استغاده از آن ها، دستورات موردنیاز را طراحی می کند تا توسط موتور های جستجوگر، به راحتی خوانده شود.

کدنویسی، مرحله حساسی از طراحی سایت است که با هر کد، نوع خدمات رسانی، سرعت، امنیت و ... تغییر خواهد کرد.

بخشی از کدنویسی سایت، مربوط به کدزنی صفحات سایت است که توسط گرافیست ها درست شده است که در این قسمت، صفحات، المان ها، قابلیت ها باید کدنویسی و بارگذاری شوند.

طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی، نصب و راه اندازی اولیه CMSها، ایجاد تغییرات در عملکر سایت و یا ظاهر نیز به فعالیت های برنامه نویسی نیاز دارد.

4. اقدامات نهایی برای راه انداز سایت

تمامی مراحل تا الان، بعد از مرحله آخر برای کاربران قابل مشاهده اس، چون هنوز چیزی روی سایت قرار نگرفته است.

برای ایجاد یک بستر در موتور های جستجوگر، در ابتدا باید دامنه مورد نظرتان را تهیه کنید، این دامنه همان آدرس سایت است که باید با حوزه فعالیتی شما همخوانی داشته باشد.

بعد از خرید دامین و پسوند دامین، لازم است بستری تهیه کنید که سایت و محتوا را روی آن بار گذاری کنید و برای عموم به نمایش بگذارید.

این بستر، میزبان یا هاست نام دارد که سیستم مدیریت محتوا روی آن نصب می شود و مثل فرمان، محتوای سایت را مدیریت می کند.

 

 

خلاصه

روزانه سایت های زیادی به جود می آیند تا هر چه سریعتر رقابت خود را با بهترین های حوزه خود آغاز کنند که در میان آن ها، شمار زیادی جزو رقبای شما محسوب می شوند.

پیشنهاد می کنم اگر هنوز اقدامی برای طراحی سایت نکردید و یا از سایت سابق خود نتیجه مطلوبی ندیدید، همین حالا در فکر ایجاد یک تغییر چشمگیر باشید و تصمیم خود را عملی کنید، تا به قعر جدول رقابت سقوط نکنید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

دو شنبه 2 فروردين 1400 ساعت : 14:5 | نویسنده : mm
ویژگی هایی که یک سایت معتبر دانلود فیلم باید داشته باشد.
نظرات

یکی از بهترین راه ها برای پر کردن اوقات فراغت در کنار خانواده و یا دوستان دانلود فیلم های جدید و مشهور یا به عبارتی دیگر فیلم ها و سریال های با ارزش است اما انتخاب سایت مناسبی برای دانلود سریال که مرجعی کامل باشد بسیار اهمیت دارد. در ادامه با ما باشید تا برای همیشه شما را از شر سایت های نامعتبر خلاص کنیم.

ویژگی هایی که یک سایت معتبر دانلود فیلم باید داشته باشد.

1. پوشش کامل فیلم های ایرانی

با پیشرفت فیلم هایی که در نمایش خانگی عرضه می شوند، تمایل مردم برای مشاهده ی این فیلم ها به شدت افزایش یافته است. به عنوان مثال سریال قورباغه یکی از مشهور ترین سریال های در حال حاضر است که به شدت مورد استقبال عموم قرار گرفته است. برای دانلود سریل قورباغه تنها کافیست وارد سایت سینما تی وی شوید و با چند کلیک به تماشای سریال های جذاب روز بنشینید. سایتی معتبر است که بتواند به روز باشد و تمام فیلم و سریال های ایرانی را داشته باشد.

2. دسترسی راحت به فیلم های خارجی

یکی از مشکلاتی که معمولا دوستداران فیلم های خارجی با آن مواجه هستند، این است که اغلب سایت ها آرشیو کاملی ندارند و یا کیفیت بالای هر فیلم را برای دانلود قرار نداده اند. سینما تی وی مشکل دانلود فیلم خارجی را برای شما حل کرده و می توانید از تماشای فیلم های با کیفیت لذت ببرید.

3. در نظر داشتن قشر کودک و نوجوان

بسیاری از صاحبان وب سایت های فیلم کودکان و نوجوانان را فراموش می کنند. اما سایتی را می توان به عنوان مرجعی معتبر برای فیلم و سریال معرفی کرد که تمام انیمیشن های روز دنیا را نیز پوشش بدهد. جالب است بدانید که حتی در قشر بزرگسال نیز طرفداران زیادی برای انیمیشن وجود دارد که با دانلود انیمیشن های مشهور دنیا و مشاهده ی آن ها زمان استراحت خود را پر می کنند.

4. به روز بودن وب سایت

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که یک سایت دانلودی باید داشته باشد، آپدیت بودن آن است زیرا علاقمندان به فیلم و سریال به دنیال جدیدترین ها هستند تا بتوانند سریع تر شاهکارهای سینمای جهان را مشاهده کنند.

همچنین پیشنهاد میکنم حتما یه سر به دسته بندی دانلود فیلم ایرانی وبسایت سینما تی وی بزنید چرا که قطعا پشیمون نخواهید شد و از دانلود رایگان بیش از 1000 فیلم ایرانی رایگان لذت خواهید برد.

 

معرفی بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

با یک گردش ساده در اینترنت متوجه می شوید که تعداد سایت های فیلم اصلا کم نیستند اما زمانی که می خواهید یک فیلم را دانلود کنید تازه متوجه می شوید که به سختی می توان یک سایتی پیدا کرد که دسترسی ساده به آرشیوی کامل را برای شما مهیا کرده باشد. سایت سینما تی وی یکی از برترین سایت هایی است که می توانید با خیال راحت به دانلود فیلم های مورد علاقه ی خود بپردازید.

یکی از بهترین بخش های این سایت این است که تمامی فیلم ها بر اساس ژانر دسته بندی شده اند و شما حتی می توانید از این سایت برای انتخاب فیلم های روز دنیا در ژانر مورد علاقه ی خود استفاده کنید. برای راحتی کاربران هر ویدیو با کیفیت های متفاوتی در سایت قرار دارد تا هر کس با هر خواسته ای که دارد بتواند سریع به مقصود خود دست پیدا کند.از سوی دیگر جدیدترین فیلم ها و سریال ها را می توانید در این سایت پیدا کنید و دیگر نیازی نیست سایت های زیادی را برای پیدا کردن فیلم مورد علاقه ی خود بگردید. در سینما تی وی علاوه بر فیلم های ایرانی و خارجی می توانید انیمیشن های برتر و روز دنیا را دانلود و در کنار عزیزان خود از دیدن آن ها لذت ببرید.

منبع سایت سینما تی وی https://cinamatv.com

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 17 اسفند 1399 ساعت : 13:44 | نویسنده : mm
مقایسه مهاجرت به کانادا، مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به اروپا
نظرات

افرادی که ذهن‌شان درگیر مهاجرت است، معمولا اولین تصمیمی که باید بگیرند این است که قرار است مقصد مهاجرت‌شان کدام کشور باشد؟ در این مقاله می‌خواهیم نقاط قوت و ضعف مهاجرت به کانادا، مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به اروپا را با هم مقایسه کنیم. علت انتخاب این مقصدها آن است که کانادا، استرالیا و اروپا، به‌ترتیب، اصلی‌ترین مقصدهای مهاجران ایرانی در سال‌های اخیر بوده است.

مهاجرت به کانادا: نقاط قوت و ضعف

مهاجرت به کانادا یکی از اولین و اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که اکثر متقاضیان مهاجرت را به خود جلب می‌کند. تجربه‌ی سالیان اخیر نشان داده میزان موفقیت اخذ اقامت دائم از کانادا، به طرز محسوس و به‌اندازه‌ی بسیار زیادی بیش از سایر کشورها بوده است. اجازه دهید ابتدا نگاهی گذرا و تیتروار داشته باشیم به نقاط قوت و ضعف کانادا و مهاجرت به کانادا.

مزیت‌های مهاجرت به کانادا

  • مهمترین و اساسی‌ترین مزیت مهاجرت به کانادا وجود فرصت‌های شغلی بسیار فراوان و متنوع در تمام استان‌های این کشور است.
  • سهولت قوانین مهاجرتی کانادا در قیاس با قوانین و سخت‌گیری‌های سایر کشورها را باید مزیت دیگر مهاجرت به کانادا دانست زیرا همین مزیت است که سبب می‌شود پرونده‌های مهاجرتی، با درصد قابل قبولی از جانب دولت کانادا پذیرفته شوند.
  • یکی دیگر از نقاط قوت کانادا آن است که استانداردهای زندگی در این کشور بسیار بالاست و از طرف دیگر، حقوق و شرایط زندگی برای مهاجران و غیرمهاجران، یکسان است. مثلا دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی در کانادا، برای مهاجران و شهروندان این کشور به یک اندازه است.
  • نقطه‌ی قوت دیگر، به قدرت پاسپورت کشور کانادا باز می‌گردد. هر کس بعد از مهاجرت، پس از آن که اقامت دائمش تبدیل به شهروندی کانادا شد، می‌تواند پاسپورت کانادایی دریافت کرده و با همان پاسپورت، بدون نیاز به اخذ ویزا، به بیش از 100 کشور جهان سفر کند.
  • توسعه‌یافتگی کشور کانادا نیز نقطه‌ی قوتی است که بسیاری را برای مهاجرت به این کشور مصمم می‌کند. کانادا همواره یکی از کشورهای برتر دنیا از لحاظ رشد و توسعه اقتصادی بوده است و امنیت در این کشور روز به روز درحال افزایش است. برای نمونه‌ای از علل این امنیت، می‌توان به این واقعیت اشاره کرد که کانادا در نقطه‌ای از جغرافیای جهان قرار گرفته که همیشه از جنگ‌های جهانی دور و دور از درستری بوده است.
  • یکی از کشورهایی که کمترین نرخ جرم و جنایت دارند، بی‌تردید کشور کاناداست. نقطه‌ی قوت دیگری که می‌توان برای مهاجرت به کانادا برشمرد، مردم کاناداست. مردم کانادا بسیار مودب، خونگرم، مهربان و مهمان‌نواز هستند. اساسا چون جمعیت کثیری از ساکنین کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند، در نگاه مردم این کشور، مهاجران از جایگاه قابل احترامی برخوردارند.
  • یکی دیگر از مزیت‌های مهاجرت به کانادا که بعد از نقل مکان و شروع به کسب و کار در این کشور خود را نشان می‌دهد، روابط اقتصادی نزدیک و دوستانه‌ای است که کانادا با کشورهایی نظیر آمریکا، انگلستان و استرالیا دارد
  • جذابیت دیگر کانادا، ثبات اقتصادی و ارزش واحد پول این کشور (دلار کانادا) است. بد نیست بدانید میانگین درآمد سالانه‌ی شهروندان کانادا، بیش از 38 هزار دلار در سال است.
  • مزیت و نقطه قوت دیگر مهاجرت به کانادا آن است که پس از مهاجرت به این کشور می‌تواند به صورت برابر با شهروندان این کشور، به امکانات تحصیلی و آموزشی دسترسی یافت. بدیهی است که این امکانات، در ردیف باکیفیت‌ترین امکانات آموزشی و تحصیلی جهان به حساب می‌آیند.

نقاط ضعف مهاجرت به کانادا

·         یکی از پررنگ‌ترین و بارزترین نقطه ضعف‌های کانادا و مهاجرت به کانادا آب و هوای این کشور است. معروف است که کانادا کشوری بسیار سرد است. اما در عین حال باید به این نکته توجه داشت که کانادا دومین کشور پهناور جهان (بعد از روسیه) است و این‌گونه نیست که همه‌ی شهرها و نقاط این کشور سرد باشند. شهرهای بزرگ این کشور آب و هوای معتدلی دارند.

·         دوری از ایران را شاید بتوان نقطه ضعف دیگر مهاجرت به کانادا دانست. اکثر کسانی که قصد مهاجرت دارند، مایل‌اند به کشوری مهاجرت کنند که فاصله‌اش با ایران زیاد نباشد تا بتوانند هر از گاهی، با هزینه‌های نه چندان زیاد به ایران سفر کنند. اما کانادا از ایران بسیار فاصله دارد. یک سفر با هواپیما از تورنتو به تهران، نزدیک 20 ساعت به طول می‌انجامد. در حالی که مثلا اگر کسی به ترکیه مهاجرت کرده باشد، کافی است دو ساعت در هواپیما باشد تا در خاک تهران فرود بیاید.

مهاجرت به استرالیا: نقاط قوت و ضعف

شاید بتوان ادعا کرد مهاجرت به استرالیا دومین گزینه برای متقاضیان مهاجرت از ایران است. عوامل متعددی سبب می‌شود استرلیا تبدیل به مقصدی محبوب شود. آمارهای سالانه و گزارش‌های رسمی سازمان ملل متحد نشان می‌دهد از ده شهرِ برتر دنیا برای زندگی، چهار شهر در استرالیا قرار دارد. این چهار شهر عبارت‌اند ازملبورن، پِرث، آدلاید و سیدنی. در ادامه، مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف مهاجرت به استرالیا را برخواهیم شمرد.

·         کیفیت بالای زندگی در استرالیا: یکی از جذابیت‌های مهم مهاجرت به استرالیا استانداردها و کیفیت بالای زندگی در این کشور است. مهم‌ترین عوامل جذابیت استرالیا کیفیت زندگی در این کشور است. کیفیت بالا البته باعث بالارفتن هزینه‌های زندگی نیز می‌شود که به این بحث در بخش نقاط ضعف مهاجرت به استرالیا اشاره خواهیم کرد.

·         بازار کار و موقعیت شغلی در استرالیا: یکی دیگر از نقاط قوت مهاجرت به استرالیا بویژه برای اشخاص متخصص و نیروهای ماهر و کسانی که به شیوه‌ها و با انگیزه‌های کاری مهاجرت می‌کنند، بازار کارِ قوی استرالیا است. استرالیا کشوری پیشرفته است و از اقتصادی بزرگ و قوی برخوردار است.

·         امنیت، فاکتور دیگری است که باید آن را نقطه‌ی قوت استرالیا و مهاجرت به استرالیا دانست. نرخ جرم و جنایت در استرالیا پایین‌تر از استعدادهای جهانی است. بعلاوه، دولت استرالیا برای اثبات اهمیت امنیت، هر سال به افراد زیادی از سراسر جهان که در کشور خودشان امنیت ندارند پناهندگی اعطا می‌کند.

·         فاکتور تاثیرگذار دیگری که نقطه‌ی قوت استرالیا محسوب می‌شود، مهاجرپذیری این کشور است. استرالیا کشوری چندفرهنگی است و  مهاجران در این کشور, معمولا احساس غریبی نمی‌کنند. استرالیا در واقع، خانه‌ای بزرگ برای مهاجران است و هر کسی با هر پیشینه‌ی اجتماعی و فرهنگی، می‌تواند به‌راحتی خود را با جامعه و فرهنگ استرالیا تطبیق دهد.

نقاط ضعف مهاجرت به استرالیا

·         اولین نقطه ضعف، همانی است که در مورد کانادا نیز گفتیم: دوری از ایران. یک ضرب‌المثل انگلیسی هست که می‌گوید استرالیا از کره‌ی ماه هم دورتر است.

·         دومین نقطه ضعف بزرگ برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا قوانین سخت‌گیرانه‌ی این کشور برای پذیرش مهاجران است. مهاجرت به استرالیا فرایندی سخت‌تر از مهاجرت به کانادا است، و البته استرالیا برای بسیاری، چنان جذاب است که این نقطه‌ضعف را به جان می‌خرند تا به مقصد و مقصود خود برسند.

·         هزینه‌های بالای زندگی را نیز باید نقطه ضعف دیگر کشور استرالیا دانست. البته این گرانی، نسبی است و برای کسی که در خود استرالیا کار می‌کند و درآمد دارد، نقطه‌ضعف چندانی محسوب نمی‌شود زیرا درآمدها نیز به همان نسبت بالاست؛ اما برای دانشجویان خارجی، این هزینه‌های بالای زندگی می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

 

مهاجرت به اروپا: نقاط قوت و ضعف

اما سومین گزینه برای متقاضیان مهاجرت، مهاجرت به اروپاست. اروپا قاره‌ای متشکل از کشورهای متعدد است و هر کشور، اقتضائات و شرایط خاص خود را برای پذیرش مهاجران دارد. به همین دلیل نمی‌توان حکمی کلی در مورد نقاط قوت و ضعف مهاجرت به اروپا صادر کرد. بنابراین در ادامه، فقط به صورت تیتروار، برخی از مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف مهاجرت به اروپا را به صورت عمومی بیان می‌کنیم:

مزیت‌های مهاجرت به اروپا

·         تنوع فرهنگی بالا

·         برخورداری از پول واحد

·         امکان مسافرت به کشورهای مختلف اروپا بدون نیاز به اخذ ویزا

·         رفاه بسیار بالا

·         سطح بسیار بالای استانداردهای آموزشی و تحصیلی

·         نظام‌های بیمه‌ای بسیار قوی و پیشرفته

·         پیشرفتگی و توسعه‌یافتکی صنعتی و تجاری

·         آب و هوای بسیار خوب

نقاط ضعف مهاجرت به اروپا برای متقاضیان ایرانی

·         مالیات‌های سنگین در مقایسه با سایر نقاط جهان

·         هزینه‌های بالای زندگی در مقایسه با سایر کشورها

·         نیاز به یادگیری زبان جدید بر حسب کشور مقصد در این قاره

·         قوانین سختگیرانه‌ی مهاجرتی در قیاس با کشورهایی چون کانادا

 

مقاله‌ای که مطالعه فرمودید توسط تیم تولید محتوای موسسه حقوقی- مهاجرتی رهپویان مهاجر در اختیارتان قرار گرفته است. امیدواریم مطالعه‌ی این مقاله، دانش و اطلاعات‌تان درباره مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به اروپا را اندکی افزایش داده باشد و شما را با نقاط قوت و ضعف این گزینه‌های مهاجرت آشنا ساخته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌های تخصصی در مورد انواع روش‌ها و گزینه‌های مهاجرت به هر نقطه از کشورهای مهاجرپذیر دنیا، می‌توانید با کارشناسان این موسسه در تماس باشید. رهپویان مهاجر با 4 شعبه‌ی فعال در 4 شهر کشور، مشاوری امین برای شماست. راه‌های تماس با رهپویان مهاجر آتی‌نگر:

دفتر مرکزی رهپویان: شیراز- معالی‌آباد- ابتدای خیابان بهاران- مجتمع اداری آرین- طبقه سوم - واحد 4

تلفن‌های تماس: 07136383246– 07136383392– 09120973437 –09120973427- 09122189355

دفتر تهران: تهران- خیابان فرشته- خیابان بیدار- نبش کوچه مریم غربی- پلاک 1/2 – واحد 4

تلفن‌های تماس: 02122055621- 09120973437

دفتر مشهد: مشهد- سلمان فارسی، بین راهنمایی 22 و فلسطین 21، ساختمان اداری کیان، طبقه 4، واحد 8

تلفن تماس: 09151237938-09911223155-05138462543-05138462544

دفتر کرج:  کرج- خیابان طالقانی- جنب پل آزادگان– ابتدای بلوار بسیج (کاج سابق)- پلاک479- ساختمان پژواک- طبقه پنجم- واحد 13

تلفن‌های تماس: 02632515881- 02632513321

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

جمعه 15 اسفند 1399 ساعت : 2:2 | نویسنده : mm
گاز استیلن
نظرات

 

گاز استیلن : گاز استیلن یا اتین که کوچکترین عضو از خانواده ی آلکین هاست دارای فرمول مولکولی C2H2 است که در آن دو اتم کربن بوسیله ی یک پیوند سه گانه به هم متصل شده اند به همین خاطر استیلن جزء ترکیبات غیراشباع به شمار می آید.

تعداد بازدید از این مطلب: 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 10 اسفند 1399 ساعت : 1:57 | نویسنده : mm
چین و روسیه مقصد اولیه برای تحصیل دانشجویان
نظرات

همیشه وقتی اسم مهاجرت و به خصوص ادامه تحصیل در خارج از کشور را میشنویم، ناخودآگاه نام کشورهایی مانند کانادا ، آلمان و یا استرالیا به ذهنمان میرسد ولی آیا میدانستید کشورهایی هم هستند که با هزینه های کمتر نسبت به کشورهای ذکر شده و با همان کیفیت و رتبه بالا (در بعضی موارد حتی بهتر از آنها) میتوانید برای ادامه تحصیل اقدام نمایید؟!

 

در این مقاله قصد داریم شما رو با مهمترین مزایایتحصیل در کشور چین و مزایای تحصیل در کشور روسیه آشنا سازیم:

کشور روسیه از جمله کشورهایی است که با داشتن دانشگاه های بسیار با کیفیت و سطح علمی بالا باعث شده است تا از چند سال گذشته شرایط ادامه تحصیل در روسیه محبوبیتی زیادی پیدا کند. داشتن یک مدرک معتبر بین المللی باعث می شود تا شما بتوانید علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای دیگر مشغول به کار شوید. از طرفی کشور روسیه در جهان یکی از برترین برگزارکنندگان دوره های آموزش تخصصی برای ریاضیدان ها، فیزیکدان ها، شیمیدان ها، زمین شناسان، مهندسان، برنامه نویسان، پزشکان و متخصصان در سایر رشته های علوم طبیعی به شمار می رود

 

در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در روسیه  میپردازیم :

تمایز تحصیل در روسیه نسبت به دیگر کشورها

  • طبق گزارشات سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ، روسیه در مقایسه با کانادا ، ژاپن و آمریکا ، چشم انداز بهتری برای ادامه  تحصیل دانشجویان بین المللی دارد.
  • تحصیل در روسیه برای دانشجویان خارجی زندگی ای پر از هیجان وشگفتی را به ارمغان می آورد چرا که دانشجویان ازحمل و نقل عمومی ، موزه ، کتابخانه ، تئاتر ، کنسرت ، پارک و ... با شرایط ویژه استفاده می کنند ، همچنین برای استفاده از امکانات تفریحی و سرگرمی ها  از تخفیفات   بهره مند می شوند.
  • فاصله روسیه به خصوص شهر مسکو از ایران کوتاه است و تفاوت ساعت فقط سی دقیقه می باشد .
  • به دلیل روابط دیپلماتیک خوب ایران و روسیه اخذ ویزا و اقامت در روسیه بسهولت صورت میپذیرد .
  • تحصیل گروه پزشکی در روسیه (داروسازی ، پزشکی و دندانپزشکی) با دیپلم تجربی و ریاضی بدون در نظر گرفتن شرایط سنی انجام میشود.
  • اخذ بورسیه تحصیلی علی الخصوص برای متقاضیان واجد شرایط در مقطع دکترا   امکان پذیر است.
  • حدود 260 میلیون نفر در سرتاسر جهان به زبان روسی صحبت می کنند و حدود 10.5 میلیون خارجی به طور منظم روسی را آموزش میبینند. آماده سازی دانشجویان بین المللی  شامل دوره یک ساله زبان روسی است  که همان پادفک نام دارد. علاقمندان بتحصیل در روسیه ، بدون ارائه مدرک زبان و به صرف گذراندن این دوره در دانشگاههای روسیه مشغول بتحصیل خواهند شد .
  • تحصیل در دانشگاههای روسیه بسیار به صرفه تر از کشورهای اروپایی میباشد مخصوصا در رشته های پزشکی و دندانپزشکی که هزینه های بسیار کمتر و ورودی آسان تری دارند.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت اخذ پذیرش و بورسیه در دانشگاه های روسیه ، هم اکنون میتوانید با موسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو تماس حاصل فرمایید.

کشور چین به دلیل رشد اقتصادی بالایی که در چند دهه اخیر داشته بر روی دانشگاه ها و منابع انسانی سرمایه گزاری کرده است و این امر موجب شده که بازار کار مناسبی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های چین فراهم شود.

چین به دلیل سابقه طولانی فرهنگ و تمدن و پیشرفت های علمی چشمگیر یکی از محبوب ترین مقصدهای مطالعه در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی می باشد. رتبه دانشگاه های پیشرفته و مدرن این کشور در رنکینگ های معتبر دانشگاه های سراسر جهان قرار گرفته است و همچنین در فهرست بهترین و ارزانترین دانشگاه های جهان به حساب می آیند. تحصیل و زندگی در چین بسیار ارزان تر از کشورهای اروپایی و حتی سایر کشورهای آسیایی می باشد.

 

در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در چین میپردازیم :

تمایز تحصیل در چین نسبت به دیگر کشورها

 هزینه های مناسب زندگی در مقایسه با کشورهای غربی

  • در مقایسه با آمریکا ، اروپا و حتی برخی از کشورهای آسیایی نظیر هند ، مالزی و سنگاپور و . . .   زندگی و تحصیل در چین   مقرون به صرفه تر  میباشد .
  • شهریه دانشگاه های چین در اکثر رشته ها حتی در پزشکی بسیار مناسب است و همچنین بر خلاف دانشگاه های مشابه در غرب ، با شرایط خوب ، پذیرای دانشجویان ما هستند.
  • از نظر توان نظام دانشگاهی، چین در رتبه دوم قرار دارد. چندین دانشگاه برتر دنیا در چین واقع شده اند و علاوه بر ایران ، تمام کشورها مدارک تحصیلی چین را بخوبی ارزشیابی خواهند کرد
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی.
  • حتی بدون اینکه مدرک زبان انگلیسی ارائه دهید، می توانید در اکثر دانشگاه های چین تحصیل کنید.
  • برای آینده شغلی دانشجویان مخصوصا علاقه مندان به تجارت فرصت خوبی می باشد.
  • مراکز علمی در چین به دانشجویانی که سابقه تحصیلی خوبی را پشت سر گذاشته اند  تسهیلات بورسیه + مقرری اعطا خواهد کرد
  • استقرار در محیط خوابگاهی بسیار دلپذیرهمراه با امکان استفاده از کلیه تسهیلات درمانی ، ورزشی ، رستوران ، کمپ دانشجویی و . . .
  • امنیت بالای شهروندان در چین.
  • امکان قرار گرفتن در جریان سرعت توسعه اقتصادی و تکنولوژی چین.
  • دریافت ویزای تحصیلی چین برای دانشجویان و همراهان وی به سادگی انجام میشود..  

 

هم اکنون میتوانید با موسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو برای مشاوره رایگان جهت تحصیل در چین تماس حاصل فرمایید.

مزایای موسسه بنیاد جهانی پژوها:

  • نیم قرن سابقه و تجربه در زمینه اعزام دانشجو.
  • دارای مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • تمدید بموقع مجوز فعالیت توسط ارگان مربوطه
  • موفقیت 98 درصدی از پروند های در دست اقدام
  • پاسخگویی بموقع توسط موسسه.
  • مشاوره رایگان.
  • ارائه کلیه خدمات اعزام ، پذیرش ، صدور ویزا ، تهیه بلیط مناسب ، خدمات استقبال ، انتقال و راهنمایی در کشور مقصد ، همراهی دانشجو تا یک هفته پس از ورود و پشتیبانی تا پایان سال اول.
  • جزو موسسات برتر اعزام دانشجو.
  • مهم ترین امتیاز ما رضایت 97 درصدی مشتریان از مجموعه ماست.
  • نماینده رسمی و انحصاری دانشگاههای کشورهای چین و روسیه در ایران.

 

 

   http://www.studentvisa.ir

تلفن تماس 88792553

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

جمعه 8 اسفند 1399 ساعت : 1:55 | نویسنده : mm
کسب سلامتی ارزان و طبیعی با استفاده از دمنوشهای گیاهی
نظرات

همانطور که میدانید امروزه با افزایش نرخ ارز هزینه های تمامی محصولات و خدمات در کشور سر به فلک کشیده است. خدمات درمانی و داروها نیز از این بازی مستثنی نبوده اند. همچنین بیمه ها نیز همچون گذشته قادر به پوشش دهی هزینه های بیمه شدگان نیستند. از طرفی داروهای وارداتی نیز با کسری شدید در بازار مواجه شده اند و بیماران را دچار مشکلات عدیده جهت تامین داروی مورد نیازشان کرده اند.

در این شرایط بسیاری از مردم به فکر درمان های سنتی و طبیعی افتاده اند. از آنجا که عدو شود سبب خیر ، تحریم ها و افزایش نرخ ارز باعث آشتی دوباره بسیاری از مردم با طب سنتی و استفاده از درمان های طبیعی شده است. بسیاری از این درمان ها در طب سنتی نه تنها موثرتر از درمان های شیمیایی بوده اند بلکه هزینه های بسیار کمتری را نیز در پی داشته اند.

 

دمنوش ها؛ ابزارهای قوی و ارزان برای کسب سلامتی

در طب سنتی از ابزارهای مختلفی برای رساندن ماده موثره مورد نیاز برای رفع عارضه در بیماران مورد استفاده قرار می گیردیکی از این ابزارهای قوی ، دمنوش های گیاهی استاین دمنوش ها سالهاست در بازار ایران و با کیفیت های بسیار متفاوت وجود داشته اند.

اما هم اکنون شرکت بزرگ نیوشا اقدام به جمع آوری با کیفیت ترین گیاهان دارویی از اقصی نقاط دنیا نموده استاین گیاهان دارویی در شرکت نیوشا فراوری شده و به شکل بسته بندی های جذاب وارد بازار می شوند.

 

آیا دمنوش های نیوشا مجوز دارند؟

تمامی محصولات شرکت نیوشا دارای پروانه بهداشتی ساخت از اداره غذا و دارو می باشند که روی بسته بندی درج شده است همچین نماد سیب سلامت و علامت استاندارد نیز از جمله نمادهای اخذ شده این محصولات می باشند.

محصولات شرکت نیوشا تماماً به اقصی نقاط دنیا صادر می شوند و دارای گواهینامه های بین المللیHACCP و ISO22000 می باشند.

 

انواع دمنوش های نیوشا :

شرکت نیوشا محصولات خود را در چند دسته بندی جای می دهد.

 

دمنوش های خالص نیوشا :

برخی از محصولات شرکت شامل گیاه دارویی خالص می باشداز جمله این محصولات می توان به دمنوش بابونه نیوشا، دمنوش کاسنی نیوشا، دمنوش زیره نیوشا، دمنوش اسطوخودوس نیوشا، دمنوش گل گاوزبان نیوشا، دمنوش به لیمو نیوشا، دمنوش نعناع فلفلی نیوشا، دمنوش به نیوشا، دمنوش فلفل کوهی نیوشا و دمنوش شکوفه های ُآلوئه ورا نیوشا اشاره کرد.

 

دمنوش های ترکیبی نیوشا :

گروه دیگری از محصولات نیوشا شامل ترکیبی از چندین گیاه دارویی است که هر کدام به منظوری خاص و مطابق با نسخه های طب سنتی تولید می شونداز جمله این محصولات می توان به دمنوش خار مریم، شاطره و کاسنی نیوشا (جهت رفع چربی کبد)، دمنوش حس خوب زندگی نیوشا (جهت رفع مشکلات گوارشی)، دمنوش راز سلامتی نیوشا (جهت تنظیم هورمون های زنانه)، دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا (جهت بهبود جریان خون)، دمنوش گل گاوزبان، سنبل طیب، به لیمو و بابونه نیوشا(جهت اعصاب)، دمنوش معجون رویایی نیوشا (جهت بهبود مشکلات خونی)، دمنوش گزنه، گشنیز و شنبلیله نیوشا (جهت تنظیم قند خوناشاره کرد.

 

دمنوش های ترکیبی با چای سبز شرکت نیوشا :

برخی از محصولات نیوشا ترکیبی از گیاهان دارویی به همراه چای سبز هستنداز جمله این محصولات می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا ، چای سبز و گزنه و برگ زیتون نیوشا ، چای سبز و به لیمو نیوشا ، چای سبز و بهار نارنج نیوشا ، چای سبز و جینسینگ نیوشا ، چای سبز و آلوئه ورا نیوشا ، چای سبز و زوفا نیوشا ، چای سبز و لیمو نیوشا، چای سبز و سیب ترش نیوشا ، چای سبز و رزماری و گل محمدی نیوشا

دمنوش های ترکیبی با چای سیاه شرکت نیوشا :

این گروه از محصولات نیز مشتریان بسیار زیادی دارندچراکه افراد زیادی از این گروه محصول برای نوشیدنی پذیرایی یا پک پذیرایی دمنوش نیز استفاده می کننداز جمله محصولاتی که در این دسته بندی جای می گیرند می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

چای سیاه و زعفران نیوشا، چای سیاه و وانیل نیوشا، چای سیاه و پرتقال نیوشا ، چای سیاه و بادرنجبویه نیوشا، چای سیاه و آلبالو نیوشا، چای سیاه و توت فرنگی نیوشا، چای سیاه و بهار نارنج نیوشا ، چای سیاه و نعناع نیوشا، چای سیاه و زنجبیل نیوشا، چای سیاه و هل نیوشا ، چای سیاه و دارچین نیوشا ، چای سیاه و تمشک آبی نیوشا (چای بلوبری نیوشا )، چای سیاه و کرن بری نیوشا ، چای سیاه و دارجیلینگ نیوشا ، چای ماسالا نیوشا و چای سیاه عطری نیوشا نام برد.

 

چای های خالص نیوشا :

گروه دیگر محصولات نیوشا شامل چای های خالص هستند محصولات زیر در این دسته بندی جای دارند:

چای سبز خالص نیوشا ، چای اصیل ایرانی نیوشا ، چای قلمی نیوشا ، چای سی تی سی نیوشا

 

انواع کافی میکس و هات چاکلت نیوشا :

شرکت نیوشا برای علاقه مندان به کافی میکس و هات چاکلت نیز محصولات ویژه ای دارداز جمله این محصولات می توان به هات چاکلت دارک نیوشا ، هات چاکلت کلاسیک نیوشا ، کافی میکس بدون شکر نیوشا (کافی میکس رژیمی نیوشا، کافی میکس خامه ای نیوشا و کافی میکس اکسکلوسیو نیوشا نام برد.

 

انواع پک های سلامتی نیوشا :

برای رفع برخی عارضه های بیماری می توان دمنوش های نیوشا را می توان بصورت برنامه ریزی شده مصرف کرد که به این مدل از دمنوش ها پک های سلامت نیوشا گفته می شوداین پک ها را صرفاً نمایندگان فروش آموزش دیده شرکت نیوشا می توانند به مراجعه کنندگان پیشنهاد دهند.دمنوش هایی که در این پک ها استفاده می شوند بصورت ثابت و مشخص نیستند و بستگی به نظر مشاور و وضعیت جسمانی مراجعه کننده داردبه همین دلیل نیز ممکن است با قیمت هایی متفاوتی از پک ها مواجه شده باشید.

از جمله پک های سلامتی با دمنوش نیوشا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

پک دمنوش لاغری نیوشا ، پک دمنوش چاقی نیوشا ، پک دمنوش کبد چرب نیوشا ، پک دمنوش اعصاب نیوشا ، پک دمنوش پوست نیوشا ، پک دمنوش گوارش نیوشا ، پک شیردهی نیوشا ، پک بدنسازان نیوشا ، پک دمنوش تقویت جنسی نیوشا ، پک سودا زدای نیوشا ، پک صفرا زدای نیوشا ، پک دمنوش میگرن نیوشا و...

 

نحوه مشاوره و خرید انواع محصولات و پک های سلامتی نیوشا :

برای مشاوره و خرید انواع محصولات نیوشا میبایست به نمایندگان فروش مستقل این شرکت مراجعه فرماییداز جمله نمایندگان فروش با سابقه و پرفروش شرکت نیوشا ، تیم سلامت تی 24 است که از سال 2016 کار خود را با شرکت نیوشا آغاز نمود و تاکنون توانسته است به هزاران مراجعه کننده کمک کند تا سلامتی خود را بازیابند.

برای استفاده از تخصص مشاوران تیم سلامت تی 24 کافیست با شماره 09920801015 تماس حاصل فرمایید تا اپراتور شما را راهنمایی نماید.

 

 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 16 بهمن 1399 ساعت : 15:24 | نویسنده : mm
دستگاه ضبط صدا
نظرات

 

دستگاه ضبط صدامخفي داراي باطري داخلي از نوع ليتيومي قابل شارژ است

باطري ميني توشيبا  از طريق کامپيوتر لپ تاپ و همچنين  ساير دستتگاههاي که پورت USB دارند قابل شارژ است

دستگاه ضبط صدا مخفيميني توشيبا مدل اپديت شده و جديد فلش ضبط صدا توشيبا است . طراحي دستگاه ضبط صدا  توشيبا به کلي دگرگون شده است

در مدل قديمي دستگاه ضبط صدا توشيبا اندازه دستگاه بزرگتر (  دو بند انگشت  تقريبا به اندازه يک فلش مموري معمولي ) بود

 اما دستگاه ضبط صدا ميني توشيبا جديد دقيقا نصف اين اندازه است ( يک بند انگشت )

 

دستگاه ضبط صدا مخفي مدل قديمي توشيبا با اينکه اندازه بزرگتري داشت اما  از باطري هاي معمولي ليتيومي استفاده شده بود  که با هر بار شارژ  دستگاه 16 ساعت صدا را ضبط ميکرد

اما در مدل جديد دستگاه ضبط صدا  از باطري هاي لييتومي جديدي استفاده شده است با اينکه اندازه اين باطري ها کوچکتر است اما با هر بار شارژ ميتواند 20 ساعت صدا را ضبط  و ذخيره نمايد

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 16 آذر 1399 ساعت : 15:29 | نویسنده : mm
فروشگاه اینترنتی موبایل
نظرات

در فضای امروز تجارت الکترونیک ایران، شاید دشوارترین کار برای یک سایت فروشگاه اینترنتی موبایل تمرکز بر یک حوزه خاص و محروم شدن از مزیتهای رقابتی فروش کالاهای مختلف باشد؛ اما از سوی دیگر همین تخصص و تمرکزگرایی موجب بالا رفتن توان یک سایت در ارائه بهترین و دقیقترین مشاوره و در نهایت انتخاب و خرید گوشی موبایل بهتر برای کاربران خواهد شد و تجربه های متعدد داخلی و بین المللی موید این نکته است که اعتماد کاربران به فروشگاههای تخصصی روز به روز در حال افزایش است و استابای مفتخر است که در طول بیش از یک دهه فعالیت مستمر در بازار دیجیتال و موبایل سخت کوشی این رویه را حفظ کرده است.

 

کسب نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، حضور در هیات موسس و عضویت در هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و موفقیت در استمرار حضور ده ساله، مرهون اعتماد کاربران محترم است و استابای قدردان این اعتماد بوده و بعنوان یک فروشگاه اینترنتی رعایت جانب انصاف و صداقت بعنوان اصلی ترین پایه این اعتماد را سرلوحه کار خود می داند و همواره سعی در گسترش خدمات خود خواهد داشت به نحوی که بزودی خدمات نوینی را در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به کاربران و خریداران رونمایی خواهد کرد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

شنبه 28 تير 1399 ساعت : 17:20 | نویسنده : mm
ramin fallah
نظرات

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

تعداد بازدید از این مطلب: 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 22 تير 1399 ساعت : 20:22 | نویسنده : mm
ramin fallah
نظرات

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

تعداد بازدید از این مطلب: 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 22 تير 1399 ساعت : 20:22 | نویسنده : mm
افزایش محبوبیت موزیک در رادیوجوان
نظرات

خرید پلی رادیوجوان - محبوبیت در رادیوجوان - افزایش پلی و پخش رادیوجوان

افزایش پلی رادیوجوان

افزایش پخش موزیک در رادیوجوان

افزایش محبوبیت موزیک در رادیوجوان

 

تعداد بازدید از این مطلب: 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

شنبه 24 خرداد 1399 ساعت : 13:51 | نویسنده : mm
فروش انواع لوله
نظرات

گروه تجاری آلور سنتر فعالیت خود را به طور سنتی از سال ۱۳۸۵ آغاز نمود و با توجه به تغییر مدل تجارت از سنتی به تجارت الکترونیک و همینطور تقاضای هم وطنان عزیز و 

اطلاع رسانی سریع و سهولت در خرید تصمیم گرفتیم به صورت حرفه ای سایت آلور سنتر را در زمینه تولید و فروش انواع لوله و اتصالات فولادی ، پلی اتیلن ، پلی پروپلین ، کلیه

تجهیزات آبیاری قطره ای و تولید انواع خط تولیدهای لوله پلی اتیلن ، پلی پروپلین ، پلیکا ، لوله های برق و…. طراحی و راه اندازی کنیم .

طراحی و اجرای آبیاری قطره ای هوشمند باغچه منازل با استفاده از شیرهای برقی تایمر دار و با استفاده از کنترل های شیرهای برقی و سیستم هشمند کنترل اشیا

 انجام می شود.  با استفاده از سیستم آبیاری قطره ای هوشمند و لوله کشی با لوله 16 آبیاری قطره ای شما میتواید بدون نیاز به حضور در منزل خود ، گیاهان خود

 را آبیاری کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

چهار شنبه 21 خرداد 1399 ساعت : 20:41 | نویسنده : mm
تعمیرات لوازم خانگی
نظرات

تعمیر لوازم خانگی در محل و بدون نیاز به جا به جایی از مهمترین خدمات یک مجموعه است که باعث صرفه جویی در زمان، هزینه های حمل و نقل و سرعت در ارائه خدمات میگردد.  برای مرتفع کردن نیاز به تعمیرات لوازم خانگی خود انتخاب درست در انتخاب مرکزی مجاز از اهمیت بالا برخوردارد میباشد. تعمیر24 بعنوان بهترینمرکز تعمیرات لوازم خانگی تهران در سال 1397 از دید مشتریان انتخاب شداین مجموعه متشکل از افرادی با تجربه و آموزش دیده میباشدبرخی از وجوه تمایز آن:

متنوع بودن خدمات تعمیرات لوازم خانگی در منزل

از ویژگی های شایان تعمیرات لوازم خانگی تعمیر24 گوناگونی نوع خدمات است.

خدماتی نظیر:

            ·         تعمیرات مایکروویو

            ·         تعمیرات کولر گازی

            ·         تعمیرات جاروبرقی

            ·         تعمیرات لباسشویی

            ·         تعمیرات ظرفشویی

            ·         تعمیرات یخچال فریزر و ساید با ساید

            ·         تعمیرات هود

تعمیرات کولر گازی در تهران

با توجه به گرمای بیش از حد تابستان در صورت بروز خرابی در کولر گازی و اسپیلت کاربر دچار کلافگی میشودگاهی برخی اقدامات توسط مشتریان میتواند برخی مشکلات ساده را با آموزش دیدن توسط مرکز تعمیرات لوازم خانگی مرتفع سازد اما گاهی نیاز به ابزار تخصصی و آموزش کافی برای برطرف کردن مشکلات الکتریکی در برد زمانی که دستگاه روشن نمیشود و یا کمپرسور راه نمیوفتدمیتوانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تعمیر24 تماس بگیرید تا با مشاوره مناسب مسیر حل خرابی ها هموار شود.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تهران

برای تعمیر جاروبرقی فاکتور های گوناگونی میتواند دلیل شما برای انتخاب یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی باشد که بخشی از این فاکتور ها خدماتی سریع، ارزان، دردسترس همراه با گارانتی و تامین قطعات اصلی میباشدتعمیر24 میتواند بخش عمده ای از نیاز های شما در زمان بروز ایراد در جاروبرقی را منزل برطرف کند این امر منجر میشود رضایت مشتریان در اکثر موارد در بالاترین سطح قرار بگیرد.

تعمیرات مایکروفر در محل

امروزه مایکروفر جز جدایی ناپذیری از آشپزخانه های ما شده است که سطح راحتی خوبی در زمان گرم کردن یا طبخ غذا به ما میدهد، با توجه به پیچیدگی های الکترونیکی دستگاه، متخصص این دستگاه چنانچه از تجربه کافی برخوردار باشد تمامی تعمیرات مایکروویو را میتواند در محل بدون جا به جایی صورت انجام دهدهر گونه اقدام اشتباه در مراحل تعمیر میتواند باعث نشت اشعه یا برطرف نشدن کامل مشکل و هزینه های بیشتر در درست کردن دستگاه شود.

تعمیرات لوازم خانگی در بیش از 50 برند داخلی و خارجی

تعمیر24 با تحت پوشش قرار دادن تمامی برندهای تولید کننده لوازم خانگی در راستای یکپارچه سازی خدمات ارائه شده در سطح تهران با متخصصین حرفه ای خود به تعمیرات لوازم منزل شما را به بهترین نحو با 180 روز ضمانت و تامین قطعات اصلی دستگاه معیوب دغدغه تکرار خرابی و هزینه های تعمیر دوباره را برطرف میکند. تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در تهران با نمایندگی مجاز تعمیر24 با ارائه فاکتور رسمی و گارانتی خدمات به مدت 180 روز خدمات و سرویس تعمیر مایکروفر و سولاردام ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر یخچال ساید بای ساید ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر جاروبرقی ، تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر آبگرمکن و پکیج را شامل می شود نمایندگی تعمیرات بیش از 50 برند معتبر ایرانی و خارجی از قبیل سامسونگ ، ال جی ، اّجنرال ، بوش ، زیمنس ، آاگ ، دوو ، دلوونگی ، بکو ، فلر ، جنرال الکتریک ، الکترولوکس ، وستینگ هاوس ، ایندزیت ، باکنشت ، تراست ، توشیبا ، پاناسونیک ، ناسیونال ، کنوود ، لتو ، مایدیا ، ویرپول ، اسنوا ، تکنو گاز ، بوتان و ... میباشد.

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 18 خرداد 1399 ساعت : 13:54 | نویسنده : mm
حرف آخر
نظرات

حرف آخر یک موسسه آموزشی می باشد که توسط استاد عبدالرضا منتظری پایه گذاری شده است. موسسه حرف آخر برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور جدیدترین روش‌های آموزشی را ارائه می‌دهد. در این مقاله در مورد ۹ ویژگی حرف آخر که باعث شده تبدیل به یکی از بهترین منابع کنکور شود می پردازیم.

                                   

https://harfeakhar.com/product-price-list/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 8 خرداد 1399 ساعت : 14:6 | نویسنده : mm
نمایندگی تعمیرات بوش
نظرات

 

از دغدغه های خریداران لوازم برقی بوش خدمات پس از فروش بوش ، نگهداری و تعمیرات بوش است. قاعدتا شما برای درمان دل درد به چشم پزشک مراجعه نمی کنید. از آنجایی که هر گردی گردو نیست! هر تعمیر کاری هم تعمیر کار مناسب بوش نیست. سیستم پیچیده لوازم برقی بوش کار تعمیر آن را بسیار سخت کرده است. اشتباه نکنید این سختی فقط برای افراد متفرقه و نا متخصص می باشد نه برای تکنسین های کارآزموده نمایندگی های بوش از جمله نمایندگی بوش در تهران.

برای سهولت مصرف شما مشتریان شرکت بوش دستورالعملی را برای شما تدوین کرده که با عمل به آن باعث کمک به حفظ سلامت محصول شده .

 

 معرفی شرکت بوشBOSCH

بوش به عنوان پر آوازه ترین برند تاریخ صنایع ماشین های خودکار، همیشه سعی در ارائه بهترین ها را داشته.نمایندگی بوش در ایران و تمامی سطح دنیا این خط مشی را دنبال می کنند “مشتری رییس جمهور است” . در همین راستا نمایندگی تعمیرات بوش با پایبندی به این اصل سعی در ارائه بهترین ها را در طول دوره کاری خود داشته است.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

شنبه 3 خرداد 1399 ساعت : 14:30 | نویسنده : mm
خرید یخچال فریزر بوش با بهترین قیمت از نمایندگی بوش
نظرات

در اینجا نگاهی خواهیم داشت بر یخچال فریزر بوش، یخچال ساید بای ساید بوش، یخچال فریزر دوقلو بوش و یخچال توکار با ضمانت بهترین قیمت از نمایندگی بوش

اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال فریزر با قیمت مناسب را برای منزل و یا محل کار خود را دارید و در این میان یخچال فریزر بوش را انتخاب کرده اید باید بگوییم این برند آلمانی یکی از بهترین تولید کننده های این محصول در دنیا شناخته می شود که توانسته با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا نظر بسیاری از خریداران را در سطح دنیا را به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر شناخته شود ما در اینجا سعی داریم مواردی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم که بتواند در انتخاب و خرید یخچال فریزر مناسب به شما کمک کنددر آخر اگر قصد خرید یخچال فریزر بالا پایین بوش، یخچال فریزر دوقلو بوش، یخچال ساید بای ساید بوش و یا یخچال فریزر توکار بوش را برای منزل خود را داشتید می توانید این محصول را با گارانتی بوش سرویس و ضمانت بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران تهیه نمایید، اما اگر قصد خرید حضوری از یک فروشگاه فیزیکی را داشتید می توانید آدرس و تلفن نزدیک ترین نمایندگی به محل سکونت خود را دریافت نمایید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

یخچال فریزر بالا پایین بوش

یکی از مدل های بسیار متداول یخچال فریزرهای بالا پایین شرکت بوش است که به علت فضای کمتری که این نوع یخچال فریزرها اشغال می کند طرفداران بسیار زیادی دارد که بدنه آن می تواند سفید و یا استیل باشد که این مورد کاملا بستگی به دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه شما دارد اما لازم به ذکر است اگر دوست دارید که ست آشپزخانه خود را استیل تهیه کنید خبر خوب این است که شرکت بوش از استیل ضد لک در محصولات خود استفاده می کند که اثر انگشت بر روی آنها باقی نمی ماند و جای نگرانی برای تمیز کردن آن نیست.

یخچال فریزر بالا پایین بوش می تواند به دو شکل باشد فریزر بالا و یا فریزر پایین که هرکدام مزایای خود را دارند و بیشتر از روی عادت و سلیقه ای است اما دقت داشته باشید مدل هایی که فریزر آنها در بالا قرار دارد فریزر آنها به صورت طبقه ای است اما مدل هایی که فریزر آنها در پایین قرار دارد دارای کشو هستند و این باعث می شود تا قرار دادن و یا برداشتن مواد غذایی در آن بسیار آسان تر باشد چراکه با بیرون کشیدن کشو به سمت بیرون دسترسی شما به آن بسیار راحت تر انجام می شود اما مزیت دیگری که یخچال فریزر بالا پایین بوش با فریزر پایین دارند این است که به دلیل اینکه یخچال در طول روز استفاده بیشتری نسبت به فریزر دارد زمانی که شما به یخچال خود مراجعه می کنید یخچال کاملا روبروی شماست و دسترسی به آن برای شما بسیار راحت تر است و احتیاج به خم شدن برای برداشتن مواد غذایی از آن را ندارید به همین جهت نیز مدلهایی که فریزر پایین هستند در یخچال فریزر های بالا پایین بوش کمی پرفروش تر هستند.

اما در ادامه یکی دیگر از امکاناتی که برخی از مدلهای یخچال فریزر بالا پایین بوش دارند وجود آب سردکن بر روی یخچال است که این امکان را به شما می دهد تا اب خنک همیشه در دسترس شما باشد اما دقت داشته باشید آب ریز در تمام یخچال فریز های بالا پایین به صورت قم قمه هست به همین خاطر بهتر است هر بار قبل از پر کردن مخزن آن را به خوبی بشورید و سپس آن را پرکنید وجود آبریز بر روی یخچال باعث می شود درب یخچال بسیار کمتر باز شود که این باعث کاهش مصرف انرژی در یخچال می شود، اما اگر خانواده پرجمعیتی دارید می توانید یک یخچال ساید بای ساید بوش را برای منزل خود تهیه کنید و یا می توانید به سراغ یخچال فریزر دوقلو بوش بروید.

یخچال فریزر دوقلو بوش

یخچال فریزر دوقلو بوش نیز یکی دیگر از مدل های بسیار پرطرفدار محسوب می شود که معمولا خانواده های پرجمعیت طرفدار این مدل هستند چراکه می تواند فضای بسیار بزرگی را برای شما فراهم سازد، اما یخچال فریزر دوقلو بوش یک مزیت بزرگ نسبت به تمام دیگر مدل‌ها دارد آن هم این است که عمق یخچال فریزر دوقلو 60 سانتیمتر می باشد که می تواند دقیقا هم سطح کابینت شما قرار گیرد و چیزی از آن بیرون نزند چراکه عمق تمام کابینت ها به صورت استاندارد 60 سانتیمتر است و این باعث می شود دکوراسیون آشپزخانه شما بسیار زیباتر به نظر برسد، طراحی های بسیار ساده و زیبا در یخچال فریزر دوقلو بوش باعث شده طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و به یکی از مدل های بسیار پرطرفدار شرکت بوش تبدیل شود، شاید بسیاری از افراد به دلیل آبریز و یخ ساز اتوماتیک ترجیح دهند که به دنبال یخچال ساید بای ساید بوش بروند به همین دلیل شرکت بوش برای اینکه بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد یکی از مدل های یخچال فریزر دوقلو بوش را به همراه آبریز و یخ ساز اتوماتیک طراحی کرده است که می تواند همانند یخچال ساید بای ساید به شیر آب متصل شود و اب سرد و یخ قالبی را همیشه برای شما آماده داشته باشد، اما دقت داشته باشید که یخچال فریزر دوقلو بوش به 120سانت عرض احتیاج خواهید داشت؛ اما اگر به دنبال یک آشپزخانه مدرن هستید ما به شما انواع یخچال فریزر توکار بوش را پیشنهاد می کنیم که به جرئت می توان گفت که بهترین در نوع خود می باشد.

یخچال ساید بای ساید بوش

یکی از پرطرفدارترین انواع یخچال ساید بای ساید بوش است که با وجود آبسرد کن و یخ ساز بر روی درب آن باعث می شود اب خنک یخ قلب و خرد همیشه در دسترس شما باشد علاوه بر آن وجود درب بار روی درب این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن نوشیدنی های پرمصرف که ممکن است در طول روز به آن احتیاج داشته باشید دیگر لازم به باز کردن درب یخچال نداشته باشید که این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در یخچال ساید بای ساید بوش می شود، متأسفانه بسیاری از خانم ها تصور می کنند که فضای یخچال ساید بسیار کمتر از دیگر مدل ها است در صورتی که در واقعیت این طور نیست در ادامه که ما در مورد واحد اندازه گیری یخچال صحبت می کنیم بهتر می توانید فضای داخلی آن را اندازه بگیرید و توجه داشته باشید که وجود طبقات در ساید بای ساید و درب آن این امکان را به شما می دهد که بهتر بتواند مواد غذایی خود را تفکیک کنید و به آن دسترسی داشته باشید این یکی از مزیت های بسیار خوب در یخچال ساید بای ساید بوش محسوب می شود تنها مشکل آن به نسبت یخچال های دوقلو این است که عمق ساید بای ساید بسیار بیشتر است و در بیشتر مواقع بین 20 تا 30 سانتیمتر از کابینت شما بیرون می زند چراکه عمق تمام کابینت ها به صورت استاندارد 60 سانت می باشد، اما دقت داشته باشید عمق ساید بای ساید نسبت به دیگر مدل های یخچال بیشتر است و چیزی حدود 15 تا 20 سانت از کابینت شما بیرون خواهد زد پس اگر با این مسئله مشکل دارید به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال یخچال فریزر دوقلو بوش باشید اما اگر دوست دارید آشپزخانه ای لوکس و ساده داشته باشید یخچال فریزر توکار بوش بهترین گزینه برای شماست.

یخچال فریزر توکار بوش

در سال های اخیر با مدرن شدن سبک زندگی ها و قرار گرفتن آشپزخانه به عنوان قسمتی از منزل که در دید است بسیاری ترجیح می دهد از یخچال فریزر توکار بوش و دیگر وسایل توکار استفاده کنند تا بتوانند آشپزخانه ای ساده و مدرن داشته باشند، دقت داشته باشید که نوع موتور و لولاهای درب در یخچال فریزر توکار بسیار اهمیت دارد چراکه با قرار گرفتن آن در داخل کابینت و نداشتن فضایی برای گردش هوا سیستم خنک کننده موتور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا در طول زمان آسیبی به موتور وارد نشود به همین خاطر نیز شرکت های محدودی دارای این تکنولوژی هستند اما مورد دیگر وجود لولاهای بسیار قدرتمند است که به در طول زمان مشکلی برای آن به وجود نیاید دقت داشته باشید که چوب کابینت شما بر روی آن نصب می شود که می تواند وزن بسیار زیادی داشته باشد و این موضوع باعث آسیب رسیدن به درب یخچال شود، شرکت بوش در این زمینه دارای یخچال فریزر دوقلو توکار بوش، یخچال بالا پایین توکار بوش و یخچال زیر کابینتی بوش می باشد و یکی از بهترین برندها در این زمینه محسوب می شود قیمت یخچال فریزر توکار بوش به نسبت کیفیت و طول عمری که دارد در مقایسه با دیگر برندها غیر قابل مقایسه است به همین خاطر نیز شرکت بوش توانسته قسمت بزرگی از این بازار را در سرتاسر دنیا از آن خود کند.

واحد اندازه گیری یخچال

یکی از مهم ترین در زمان خرید یخچال فریزر دانستن فضایی واقعی آن است که متاسفانه واحد اندازه گیری فوت در ایران به صورت اشتباه برای اندازه گیری یخچال شناخته می شود در صورتی که واحد اندازه گیری یخچال بر اساس لیتر است که فضای داخلی یخچال را به صورت واقعی به شما نشان می دهد در تمام دفترچه های راهنما و برچسب انرژی یخچال نیز که مصرف انرژی آن نشان داده شده است اندازه یخچال نیز بر اساس لیتر بر روی آن نشان داده شده است پس اگر قصد مقایسه مدل های مختلف را با یکدیگر دارید به شما تاکید می کنیم اندازه آنها را با لیتر مقایسه کنید تا فضای واقعی را به دست آورید، به همین جهت است وقتی یک یخچال را در فروشگاه های مختلف می بینید و از فروشنده می پرسید که این یخچال چند فوت است عددهای مختلفی را می شنوید چراکه فروشنده فقط به خاطر اینکه شما را راضی کند عددی را به عنوان فوت یخچال می گوید که اشتباه است و این مورد می تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد حال اگر فکر می کنید که یخچال فریزر دوقلو فضای بیشتری از یخچال ساید بای ساید بوش دارند بهتر است حجم آنها را بر اساس لیتر با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بر اساس نیاز خود بگیرید، پس همیشه دقت داشته باشید که میزان ظرفیت داخلی یخچال فریزر براساس واحد لیتر تعیین و اندازه خارجی آن براساس واحد فوت محاسبه می شود.

منبعنیک صالحی

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 ساعت : 14:45 | نویسنده : mm
خرید از بانه
نظرات

خرید از بانه در سال 1389 فعالیت خود را به صورت فیزیکی و درسال 1395 به صورت مجازی در زمینه ی فروش لوازم خانگی و صوتی تصویری آغاز کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

جمعه 26 ارديبهشت 1399 ساعت : 15:21 | نویسنده : mm
بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟
نظرات

 

چگونه بهترین ماشین ظرفشویی بوش را که به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی شناخته می شود را انتخاب و با بهترین قیمت به طور مستقیم از نمایندگی بوش تهیه کنیم.

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی برای منزل خود را دارید و در این میان بوش المان را به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی برای منزل خود انتخاب کرده اید مطمئنا در مورد برند بهترین انتخاب را داشته اید اما احتمالا برای انتخاب مدل سردرگم شده اید چراکه وقتی شما به بازار و یا یک فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنید احتمالا با انبوهی از مدل های مختلف روبرو خواهید شد که بسیاری از آنها از نظر ظاهر شبیه به هم هستند اما اختلاف قیمت بین مدل های مختلف می تواند شما سردرگم کند چراکه دلایل واقعی اختلاف قیمت ماشین ظرفشویی بوش را نمی دانید به همین دلیل ممکن است مانند بسیاری از ایرانی ها ترجیح دهید که بالاترین و آخرین مدل را انتخاب کنید چراکه اکثریت مردم تصور می کنند بالاترین و گران ترین مدل مطمئنا کیفیت شستشو و طول عمر بیشتری دارد به همین دلیل ترجیح می دهند کمی بیشتر برای خرید ماشین ظرفشویی خود هزینه کنند.

اما اگر این چنین فکر می کنید باید بگوییم که این طرز فکر حداقل در اینجا اشتباه است چراکه تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش از نظر کیفیت شستشو و طول عمر در یک سطح قرار دارند تنها امکانات و تکنولوژی بکار رفته در آنهاست که باعث افزایش و اختلاف قیمت در آنها می شود که شاید بسیاری از این فناوری ها و برنامه های شستشو برای شما کارایی زیادی نداشته باشد به یاد داشته باشید که بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا شناخته می شود پس می توان گفت نمام مدل های این شرکت جزو بهترین ها محسوب می شوند، پس اگر می خواهید برای خرید ماشین ظرفشویی بوش هزینه کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که مناسب با نیازهای شما باشد پس باید مدلی را انتخاب کنید که امکانات و ویژگی هایی مورد نظر شمارا داشته باشد و از آن مهم تر بتوانید از امکانات آن استفاده کنید اما نه مانند بسیاری از افراد که بالاترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را در منزل دارند اما هیچ وقت از امکانات و برنامه های شستشوی آن استفاده نمی کنند چراکه بیشتر این افراد معمولا از یک و یا نهایتا دو برنامه شستشوی آن استفاده می کنند.

قیمت ماشین ظرفشویی بوش و تاثیر تکنولوژی های بکار رفته در آن

در ابتدا قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر تکنولوژی هایی که در بالا رفتن قیمت ماشین ظرفشویی بوش می توانند تاثیر گذار باشند و ممکن است برخی از آنها کارایی زیادی برای شما نداشته باشد و ترجیح دهید برای آن هزینه نکنید اما زمانی می توانید این تصمیم را بگیرید که با مزیت و نحوه عملکرد آنها به خوبی آشنا باشید؛ به طور مثال امروزه سنگ زئولیت Zeolite در ماشین ظرفشویی خیلی بر سر زبان ها است به همین خاطر خیلی از افراد را می بینید که فقط به دنبال مدلی از ماشین ظرفشویی بوش هستند که دارای سنگ زئولیت باشد و حاضر هستند بابت یک چنین آپشنی هزینه بسیار زیادی کنند بدون آنکه بدانند سنگ Zeolite چگونه کار می کند و می تواند چه مزیت هایی برای آنها ایجاد کند تا بتوانند تصمیم بگیرید که آیا این میزان هزینه برای داشتن چنین امکانی برای شما می تواند مفید باشد یا خیر؟ به همین جهت بهتر است بدانید که سنگ زئولیت Zeolite در حقیقت یک ماده یا همان سنگ معدنی است که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده این سنگ مانند خیلی از سنگ های موجود در طبیعت دارای خصوصیتی می باشد که می تواند رطوبت را به خود جذب کرده و آن به گرما تبدیل کند گرمایی که این سنگ با دریافت رطوبت می تواند تولید کند چیزی در حدود 240 درجه فارنهایت می باشد که شرکت بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا از ویژگی این سنگ برای کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش استفاده می کند، به این صورت که سنگ زئولیت در کنار المنت قرار می گیرد و برای تولید گرما به آن کمک می کند و باعث کاهش مصرف انرژی در دستگاه می شود در ادامه با نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

ماشین ظرفشویی بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی زمانی که شروع به آبکشی اولیه ظروف می کند سنگ زئولیت شروع به جذب رطوبت در دستگاه می کند و آن را به گرما تبدیل می کند در مرحله بعد وقتی ماشین ظرفشویی وارد مرحله شستشو می شود المنت ها داغ شده شروع به گرم کردن آب می کنند در اینجا سنگ زئولیت که در کنار المنت قرار دارد به کمک آن رفته و باعث می شود المنت زمان کمتری برای گرم کردن آب روشن باشد که این باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود اما کار به اینجا تمام نمی شود چراکه وقتی ماشین ظرفشویی بوش شستن ظروف را به پایان می رساند و وارد مرحله خشک کردن ظروف قرار می گیرد بار دیگر این گرما به کمک المنت ها می آید در اینجا فن شروع به باد زدن می کند و گرمای سنگ و المنت را در ماشین به حرکت در می آورد در اینجا نیز سنگ زئولیت باعث می شود که المنت زمان کمتری روشن باشد درنتیجه باز برق کمتری مصرف خواهد شد، دقت داشته باشید که سنگ زئولیت تاثیری بر کیفیت خشک کردن ظروف ندارد چراکه تنها باعث می شود چیزی حدود 10 درصد در مصرف انرژی کاهش پیدا کند به همین دلیل مدل هایی که دارای این سنگ می باشند دارای برچسب انرژی +++A می باشند اما مدل هایی که دارای این سنگ نیستند رتبه انرژی آنها ++A می باشد.

اما یک تفاوت کوچک نیز بین مدل هایی که دارای سنگ Zeolite هستند با مدل هایی که سنگ زئولیت ندارند وجود دارد آن هم این است که چون سنگ زئولیت بخار و رطوبت آب را به خود جذب می کند به همین خاطر زمانی که شما درب این ماشین ظرفشویی بوش را باز می کنید هیچ بخاری در دستگاه وجود ندارد به همین دلیل شما می توانید همان لحظه ظروف را خارج کرده و داخل کابینت قرار دهید، اما در مدل‌هایی که دارای سنگ زئولیت نیستند زمانی که شما درب ماشین ظرفشویی را باز می کنید شما مقداری بخار داخل دستگاه مشاهده می کنید و باید تنها چند دقیقه درب دستگاه را باز گذاشته و اجازه دهید بخار آب خارج شده و خشک شود تنها کافی است 10 دقیقه به آن زمان دهید، حال با مزیت و نحوه عملکرد این سنگ آشنا شدید اما باید توجه داشته باشید که امروزه در سال 1399 که در آن قرار داریم با توجه به قیمت ماشین ظرفشویی بوش این آپشن باعث افزایش چیزی حدود 1.5 میلیون تومان در دستگاه می شود که با توجه به هزینه مصرف انرژی در ایران می توان گفت که آپشن هیچ توجیه اقتصادی برای ما ندارد اما وقتی فردی در اروپا20 یورو بابت این آپشن بیشتر پرداخت می کند وقتی حساب می کند اگر از این ماشین ظرفشویی بصورت روزانه استفاده کند بعد از یک سال با کاهشی که در هزینه برق می تواند برای او داشته باشد بعد از یک سال این آپشن هزینه خود را جبران می کند و از آن به بعد برای او پس انداز محسوب می شود؛ همان طور که مشاهده کردید وقتی مزیت و عملکرد یک برنامه و یا تکنولوژی را درست بدانیم مطمئنا می توانیم انتخاب مدل بهتری از بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا داشته باشیم.

نگاهی بر برنامه های شستشوی بهترین مارک ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از عواملی که باعث تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش می شود برنامه های شستشو هستند که هرکدام عملکرد مخصوص به خود را دارند و زمانی این برنامه ها می توانند در بالا بردن کیفیت شستشو تاثیر داشته باشند که ما بتوانیم به درستی از آنها استفاده کنیم اما استفاده نادرست از آنها نیز می تواند برای ما مشکل ساز باشد و ممکن است که بسیاری از آنها کاربردی برای ما نداشته باشد پس بهتر است مدلی را انتخاب کنیم که برنامه های شستشوی مورد نیاز ما را داشته باشد، به طور مثال زمانی که قصد داریم ظروف بزرگ مانند ماهیتابه و قابلمه برای شستن دارید در داخل ماشین ظرفشویی بوش قرار دهیم شما می توانید برنامه Intensive Zone را به برنامه شستشوی خود اضافه کنید اما بهتر است که بدانید که وقتی از این برنامه استفاده می کنید سبد پایین ماشین ظرفشویی با دما و فشار بالاتری شسته می شود که این فشار آن می تواند در بلندمدت باعث کدر شدن ظروف کریستال شما شود و یا باعث کم رنگ گل های ظروف شما شود به همین خاطر زمان استفاده از این برنامه به شما پیشنهاد می شود که ظروف کریستالی و گل دار خود را در سبد بالا قرار دهید تا فشار بالای آب باعث آسیب زدن به آنها نشود همان طور که می بینید اگر با نحوه عملکرد یک برنامه آشنایی درستی نداشته باشید آن برنامه می تواند به ظروف شما آسیب وارد کند حتی اگر بهترین مارک ماشین ظرفشویی را در خانه داشته باشید؛ اما حتما برای شما جالب است که بدانید برنامه های دیگری مانند VarioSpeed Plus که باعث کاهش زمان شستشو می شود و یا برنامه Intensive 70° شستشوی فوق بهداشتی و دیگر برنامه های شستشو چطور کار می کنند و در آخر چه معایب و مزایایی می توانند برای شما داشته باشند شما بر اساس این اطلاعات هم بهتر متوجه می شوید که به کدام یک از این برنامه ها احتیاج دارید و هم بهتر می توانید از آن استفاده کنید.

حال اگر متوجه اهمیت این اطلاعات شده اید و تصمیم دارید قبل از انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی بوش بیشتر با این موارد آشنا شوید ما می توانیم به شما پیشنهاد کنیم نگاهی به «مجله اینترنتی 20 بخر» داشته باشید مقالاتی که در این مجله ما به شما پیشنهاد می کنیم آنها را مطالعه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی بوشدر این مقاله شما می توانید با نحوه عملکرد برنامه ها و تکنولوژی های بکار رفته در ماشین ظرفشویی بوش به طور کامل آشنا شوید این موضوع هم می تواند در استفاده از آنها در آینده به شما کمک کند و هم اینکه بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه مناسب ترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش را تهیه کنید.

راهنمای خرید ماشین ظرفشوییدر این مقاله شما با بهترین برندهای ماشین ظرفشویی مانند بوش، میله، آ.ا.گ، ال جی و سامسونگ آشنا خواهید شد تا بتوانید بر اساس آن بهترین مارک ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید همچنین در این مقاله شما با انواع ماشین ظرفشویی رومیزی، مبله، توکار و ظرفیت های آنها بهتر آشنا می شوید تا بهتر بتوانید بر اساس جمعیت و کارایی خود نوع ظرفشویی خود را انتخاب کنید در ادامه این مقاله تکنولوژی و برنامه های شستشو نیز توضیح داده می شود که در صورت خواندن مقاله بالا نیاز به خواندن آنها ندارید.

نمایندگی بوشاگر دوست دارید بدانید که آیا لوازم خانگی بوش آلمان در ایران نمایندگی فعال دارد یا خیر و دوست دارید برای اطمینان مستندات آن را ببینید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مجله اینترنتی 20 بخر بخوانید، اما اگر دوست دارید خرید خود را به صوت فیزیکی از یک فروشگاه داشته باشید می توانید به آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش به منزل خود دسترسی داشته باشید اما اگر تمایل داشته باشید می توانید خرید خود را به صورت مستقیم و آنلاین از نمایندگی بوش با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین 20 بخر انجام دهید.

گارانتی بوشدر این مقاله نیز شما با گارانتی بوش سرویس ضمانت نامه اصلی بوش در ایران، سیهاوی بزرگترین گارانتی شخصی، کارا سرویس و دیگر ضمانت نامه های بوش آشنا می شوید تا بتوانید بر اساس مستندات گارانتی بهترین گارانتی را انتخاب کنید امیدوار هستیم این مقاله توانسته باشد برای خرید ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک کرده باشد ممنون می شویم دیدگاه و نظرات خود را برای ما در اینجا قرار دهید تا در کامل کردن این مقاله بتوانیم از آنها استفاده کنیم، اما اگر سوالی داشتید می توانید از مشاورین 20 بخر نمایندگی بوش در ایران کمک بگیرید.

منبعبولتن نیوز

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

جمعه 19 ارديبهشت 1399 ساعت : 14:23 | نویسنده : mm
صنعت تک
نظرات


تنها شرکت عرضه محصولات 
ترانسمیتر فشار با تضمین گارانتی

قوی ترین تیم بازدید و خدمات پشتیبانی محصولات سنسور فشار و معرفی، مشاوره و اطلاع رسانی درمورد برند های مختلف سنسور فشار و سنسور القایی و ترانسمیتر دما

کامل ترین و به روزترین وب سایت مرجع اطلاع رسانی مقالات و اطلاعات کاربردی مرتبط با کنترلر دما و رطوبت

همکاری در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری فشار با شرکت های نام آشنایی چون فولاد مبارکه،آب و فاضلاب، بستنی میهن و

تعداد بازدید از این مطلب: 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 ساعت : 20:47 | نویسنده : mm
کسب و کارهای اینترنتی به سمت تخصصی شدن می روند
نظرات

 

کسب و کار نیوز در اینجا می خواهیم نگاهی داشته باشیم بر کسب و کارهای اینترنتی که به سمت فروشگاه های تخصصی در حال حرکت هستند و مزایای خرید از یک فروشگاه آنلاین تخصصی

به گزارش کسب و کار نیوز، هرگاه نام از تخصصی بودن می آید به ذهن هر شخصی توقعی مازاد از فعالیت های غیرتخصصی شکل می گیردامروزه نیز با تغییر نوع فرهنگ خرید افراد و همه گیر شدن اینترنت کسب و کارهای سنتی در حال تغییر شکل به صورت آنلاین هستند متفاوتی در فروش آنلاین فعالیت دارند که هریک به نوبه خود می تواند نقطه های ضعف و قوتی داشته باشند اما قابل انکار نیست که فروشگاه هایی که فعالیت هایی تخصصی دارند می توانند به مراتب کالاهایی با اطمینان بیشتر در اختیار ما بگذارند چراکه قطعاً دلیل تخصص کار کردن آنها، فعالیت بی نقص تر و تجربه خاص در یک عنوان است در این متن ما می خواهیم به بررسی کلیتی درباره پرفروش ترین و پرطرفدارترین اجناس مرتبط با لوازم خانگی بپردازیم برای شما با مثال هایی از فروشگاه لوازم خانگی تخصصی، نکات قوت این دسته از فروش های آنلاین را مطرح کنیمپیش از این به بررسی کلی اینکه چرا سایت های آنلاین روز به روز سطح فروش بیشتری را از آن خود می کنند خواهیم پرداخت.

آیا اولویتی در خرید از فروشگاه اینترنتی به نسبت فروشگاه های فیزیکی وجود دارد؟

امروزه به دلیل مشغله های روزمره افراد برای آنکه باید زمان بیشتری برای خرید یک محصول در فروشگاه های فیزیکی یا همان مغازه ها بگذارند رو به خریدهای اینترنتی آورده اند اگرچه این تنها دلیل برتر بودن خرید آنلاین نیست چراکه علاوه بر زمان کم تر، استعلام قیمت سریع تر و قیمت ارزان تر از جمله مزیت های خرید اینترنتی می باشد که تنها کافی است با یک سرچ ساده و انتخاب سایتی مناسب خریدی بسیار بی نقص را در انجام دهید که ما نیز سعی داریم در ادامه مطلب به شما در انتخاب فروشگاه یا وب سایتی مناسب تر کمک کنیمبه صورت خلاصه اولویت های کسب و کار اینترنتی را در موارد درست به شرح زیر برای شما توضیح می دهیم:

خرید در زمانی کوتاه

در خرید آنلاین و با استفاده از کسب و کارهای اینترنتی شما می توانید بدون اتلاف وقت و صرف هزینه رفت و آمد، ایده ال ترین خرید را داشته باشید.لازم به ذکر است که تنوع فروشگاه های اینترنتی مناسب تا حد بسیار زیادی دست شما را در خرید آنلاین در زمانی کوتاه باز می گذارد.

تنوع اجناس در خرید انلاین

همان طور که مشخص است در یک فروشگاه فیزیکی مسلما محدودیت تعداد مدل اجناس وجود دارد اما در یک سایت انلاین این میزان به حداقل و حتی صفر خواهد رسیدبه عنوان مثال در زمانی که شما می خواهید لوازم خانگی برقی خود را تهیه کنید در یک مغازه چند ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی موجود است؟ به هر حال محدودیت فضایی این امکان را نمی دهد تا کامل ترین اجناس در فضایی محدود قرار گیرد اما در یک فروشگاه انلاین به مراتب شما می توانید طیف وسیع تری از این جنس کالاها و لوازم خانگی را مشاهده نمایید.

نقد و بررسی های کامل و بی نقص تر

در فروشگاه های اینترنتی به دلیل داشتن نقد و بررسی های گوناگون که معمولا چه در قالب نوشته و چه در قالب جدول ویژگی ها وجود دارد شما می توانید اطلاعات بسیار کامل تری را در اختیار داشته باشید اگرچه خود فضای اینترنت به شما این امکان را می دهد که درباره هر سوالی در زمانی کوتاه بررسی و تحقیق خود را انجام دهید.

نکته مهممثالی از فروشگاه تخصصی لوازم خانگی آوردیم؛ حال تصور کنید که یک فروشگاه تخصصی که فقط دسته کالاهای مرتبطی را می فروشد تا چه حد می تواند اطلاعات کامل تر و دقیق تری را درباره هریک از لوازم خانگی برقی در اختیار شما بگذارد پس نکته اصلی این مورد را درباره فعالیت های تخصصی فراموش نکنید هرچند که اصولا مشاورین تلفنی آنها نیز می توانند بسیار تخصصی تر به شما در زمینه خرید کالای مورد نظرتان کمک کندما نمی خواهیم تخصصی نبودن فروش آنلاین را زیر سوال ببریم اما به طور عقلانی و منطقی تجربه نشان داده است که در زمان دقت یک ساختار بر روی یک هدف می تواند نتیجه بخشی دقیق تری را به همراه داشته باشد.

استعلام قیمت در چند دقیقه از چندین فروشگاه آنلاین

دیگر لازم نیست مانند قدیم برای خرید لوازم خانگی یا هر وسیله دیگری مغازه به مغاره یا کوچه به کوچه شهر را بگردید تا استعلام قیمت را در مدل های گوناگون در اختیار داشته باشیدتنها کافی است در چند دقیقه سری به سرچ اینترنتی بزنید و از چندین فروشگاه در یک زمان کوتاه استعلام مدل، موجودی و قیمت خود را داشته باشید.

قیمتی کمتر در فروشگاه های کم یا بی واسطه

فروشگاه های انلاین به چندین دلیل می توانند حتی قیمت های کمتری برای اجناس خود در نظر گیرند؛ از اجاره مکان فیزیکی گرفته تا هزینه های جانبی که برای یک فروشگاه فیزیکی می تواند به مراتب بالاتر باشد و البته باید بگوییم که کسب و کارهای اینترنتی موفق نیز هزینه های کمی ندارند اما به دلیل آنکه درواقع می تواند در کل کشور فروش داشته باشند و فعالیتی وسیع تر برای خود رقم بزنند، دستی بازتر در قیمت ها خواهند داشت اگر واسطه های فروش را نمی توان انکار کرد که این مورد نیز می تواند تا حد زیادی در برخی فروشگاه های تخصصی مدیریت شده تر باشد چراکه تصور کنید که یک نمایندگی فروش به صورت آنلاین اجناس خود را می فروشد، در این حال قطعا کم شدن گردش فروش و واسطه ها می تواند به قیمتی مناسب تر برای خرید کمک کند.

کسب و کارهای اینترنتی موفق

یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دیجی کالا می باشد که به عنوان پرطرفدارترین و کاملترین وب سایت ها در ایران در حال فعالیت است و شاید بدون اغراق بتوان گفت که کسی نام این فروشگاه معتبر را نشنیده باشد یا حتی از آن خرید نکرده باشداین فروشگاه طیف بسیار وسیعی از لوازم مختلف را برای خرید دارد که توانسته با فعالیت هرچه بی نقص خود نظر مثبت افراد را به خود جلب کنداین فروشگاه بزرگ و موفق انلاین اگرچه به صورت تخصصی کار نمی کند اما بسیار خوب و موفق در حال فعالیت است اگرچه نمی توان از بالا بودن قیمت برخی از کالاهای موجود در این سایت هم چشم پوشی کرد چراکه در هر حال پنل های فروش مختلف با افراد مختلف این مورد را پیش آورده است که شاید گاهی ما را از خرید از دیجی کالا منصرف کند اما در هر شکل بازهم اولویت انتخاب بسیاری از ما در بسیاری از موارد استپس از این فروشگاه بزرگ و موفق می توانیم به توضیح اجمالی درباره فروشگاه های تخصصی موفق و اولویت های آن ها بپردازیم:

فروشگاه اینترنتی تخصصی

از جمله فروشگاه های تخصصی موفق که به صورت حرفه ای لوازم خانگی بوش را می فروشد می توان به فروشگاه لوازم خانگی بوش ۲۰ بخر اشاره نمود این فروشگاه که یک نمایندگی فروش بوش است، تمامی اجناس بوش اصل را با قیمت هایی رقابتی به فروش می رساند که به دلیل تخصصی بودن و حرفه ای بودن خود در لوازم خانگی توانسته سال ها به صورت کاملا حرفه ای و موفق کار خود را انجام دهیدمدیریت و شروع این سایت انلاین نیز توسط شخصی انجام شده است که خود سابقه ای بسیار زیاد در لوازم خانگی بوش داشته است و از این رو توانسته با گرد هم آوردن متخصصین مجرب در دادن اطلاعات جامع و دقیق در سایت خود به خریداران کمک کندفروشگاه انلاین ۲۰ بخر علاوه بر داشتن مشاورین مجرب و اطلاعاتی جامع و کامل درباره هر محصول به دلیل برداشتن واسطه های فروش قیمت هایی بس مناسب را در اختیار افراد گذاشته است و همین موارد باعث شده تا نامی ماندگار در فروش لوازم خانگی بوش داشته باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت : 15:33 | نویسنده : mm
ورود به بورس به زبان ساده برای همه
نظرات

 

 

نتایج نشان میدهد طی 3 سال گذشته بازار و شاخص بورس تهران، با بازدهی 500  درصدی توانسته است از بازار های موازی سبقت گرفته و در صدر جدول بازدهی ها و بالاتر از طلا، دلار، مسکن، ماشین و ... قرار بگیرد.

در این مطلب تلاش میکنیم تا شما را با بازار بورس به زبانی ساده آشنا کنیم تا شاید شما هم اگرعلاقه مند باشید در این بازار فعالیت و کسب سود کنیدبا ما همراه باشید.

اکثر افرادی که دنبال فعالیت در بورس هستند افرادی با قدرت ریسک پذیری متوسط به بالا و به دنبال به کار گرفتن سرمایه های خود در بازار و کار هستند اما به درستی اطلاع ندارن نقطه شروع  سرمایه گذاری در بورس کجاست؟ نحوه دریافت کد بورسی و ثبت نام در بورس به چه شکل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمایه گذاری و تفاوت آن با سبدگردانی چیست؟ و سوالاتی از این دسته که در این مطلب به آنها پاسخ خواهیم داد.

 

شروع فعالیت در بورس را به افراد زیر پیشنهاد میکنیم:

 

1) به دنبال پیشرفت و کار کردن با سرمایه خود هستند.

2) افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و کسب سود در یه چرخه سازنده هستند.

3) افرادی که قدرت ریسک پذیری متوسط و رو به بالا دارند.

 

و به این افراد پیشنهاد میکنیم در بورس سرمایه گذاری نکنند:


1) 
افرادی که انگیزه کافی برای معامله کردن ندارند.

2) افرادی که نمیتوانند بیشتر از روزی 2 ساعت برای معاملات خود در بورس زمان بگذارند.

3) افرادی که قدرت ریسک پذیری ندارند و به قرار دادن پول هایشان در بانک و سود کم آن راضیند.

اگر جزو دسته اول هستید و تمایل به سرمایه گذری در بورس دارید فرآیند ورود به بازار بورس در دو گام خلاصه میشود:


1) 
ثبت نام اینترنتی کدبورسی در کارگزاری های بورس ایران  کد بورسی و سجام

2) آموزش معامله در بورس و  یادگیری روش های معاملاتی

 

حال به توضیح این دو گام میپردازیم:


صدور کد بورسی

 ثبت نام شما در بورس بعد از ارائه مدارک شناسایی شما و ثبت نام اینترنتی (در حدود 5  دقیقهو بعد از آن احراز هویت شما در دفاتر شعب کارگزاری های بورس ایران(مثل آگاه، مفید و ...) و یا در شعب دفاتر پیشخوان دولت انجام خواهد میشود که آدرس این دفاتر در پایان ثبت نام اینترنتی (آنلاینبرای شما ارسال میشود.

بعد از احراز هویت نام کاربری و رمز عبور سامانه معاملاتی آنلاین برای شما پیامک میشود و شما از این لحظه میتوانید فعالیت خود را در بورس شروع کنید.



آشنایی با بازار بورس اوراق بهادار:

به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار دیگری یک سمت خریدار وجود دارد و سمت دیگر فروشنده  (عرضه و تقاضا). اما چیزی که شما خرید و فروش میکنید به صورت فیزیکی و قابل لمس نیست و به بیان دیگر شما سهام شرکت ها و کارخانه جات را خرید و فروش میکنید.

 

شما در واقع سهام شرکتی یا کارخانه ای را خریداری میکنید که در حال تولید یا فروش محصولی و یا خدمتی است (مثلاً شرکت ایران خودرو، انواع ماشین های سواری و قطعات آن ها را تولید و به فروش میرساند). حال شما با خریدن سهام شرکت ایران خودرو، در سودی که این شرکت از فروش محصولات خود کسب میکند، شریک خواهید بود.

به این نکته نیز باید توجه داشت که شما به طور مستقیم نمیتوانید سهام شرکت ها را از خود شرکت ها خریداری کنید و طبق قانون باید این کار را از طریق شرکت های کارگزاری دارای مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهیدکافی است مقداری جست و جو کنید تا بهترین کارگزاری را برای انجام معاملات خود انتخاب کنید.

 

توجه کنید کسب سود در بازار بورس از دو طریق امکان پذیر است:

 

            ·        سود حاصل از نوسان قیمتی سهم (عنوان مثال سهمی را 200 تومان خریداری میکنید و هفته بعد 220 تومان آن را میفروشید و 10 درصد در عمل سود کرده اید)

            ·        سود حاصل از هر سهم در مجمع (عملاً در سودی که شرکت در طول یک سال ساخته است شما نیز شریک هستیدکه این سود به حساب بانکی شما واریز خواهد شد)

 

 

انواع روش های سرمایه گذاری در بورس

روش های سرمایه گذاری در بورس به دو شکل مستقیم (دریافت کد بورسیو غیر مستقیم (خرید واحد صندوق های سرمایه گذاریاست.

روش مستقیم برای افرادی پیشنهاد میشود که زمان کافی برای انجام معاملات توسط خودشان را دارنداین افراد با دریافت کد بورسی به عنوان اولین قدم برای خرید سهام و پس از کسب اطلاعات و دانش کافی میتوانند به صورت آنلاین اقدام به خرید و فروش سهام نمایند.

اما روش غیر مستقیم به افرادی پیشنهاد میشود که زمان لازم برای انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمایل دارند در صندوق ها سرمایه گذاری کنند و در عمل معاملات خود را به شرکت های کارگزاری و صندوق ها تحت نظر آنها بسپارند.

این افراد همچنین میتوانند از خدمات مدیریت سرمایه یا سبدگردانی که توسط کارگزاری های دارای مجوز از سازمان بورس انجام میشود اقدام به سرمایه گذاری در بورس نمایند.

هر دو روش قانونی و تحت نظارت سازمان بورس بوده  وپس از احراز هویت افراد سرمایه گذار انجام خواهد شد.

 

آموزش بورس

برای موفقیت در بازار بورس همانند هر کسب و کار دیگری باید دانش و تجربه کافی را داشته باشیدبرای یادگیری بورس لازم است تا در روزهای اول مطالعات زیادی در این زمینه داشته باشیدپیشنهاد میکنیم کتاب آموزش بورس در 20 دقیقه را بخوانید.

در کنار آموزش بورس باید از اخبار صنایع مختلف مطلع باشیدهمچنین اطلاعیه های شرکت ها در رابطه با فروش و صورت ها مالی با خبر باشید و آنها را دنبال و تحلیل کنید.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحلیل بنیادی سهم (آمار میزان فروش، صورت های مالی و...) به همراه تحلیل تکنیکال نمودار و روند قیمتی سهام هر شرکت در کنار هم به شما این پیام را میدهد که سهام این شرکت ارزنده است یا خیر؟ کدام سهام را بخرید و کدام سهام را بفروشید؟

 

مفاهیمی که باید در بورس با آنها آشنا باشید:

بازارهنگامی که شرایطی برقرار شود که بین فروشنده وخریدار رابطه برقرار شود ومعامله ای انجام گیرد، بازار تشکیل شده است.

بورسنهاد سازمان یافته ای است، که رکن اساسی در بازار محسوب میشود.

بورس کالا یا کامودیتیدراین بورس تعداد زیادی از فروشندگان کالاهای خود را عرضه می کنند که پس از کارشناسی وقیمتگذاری توسط کارشناسان، به خریداران ارائه میشوندکالاهای پتروشیمی، کشاورزی، فلزات و … در رینگ های معاملاتی مربوط به خودشان در بورس کالا معامله میشونددر بورس کالا اصولا مواد خام و مواد اولیه مورد معامله قرار میگیرد، مثلا بورس نفت، بورس گندم.

بورس ارزخرید و فروش پولهای خارجی در این نوع بورس صورت می گیرد، البته در ایران این نوع بورس فعال نیست ولی سالهاست که صحبت از فعال شدن این بازار در آینده ای نزدیک انجام میشود.

بورس اوراق بهاداردر ایران به بازار خرید و فروش اوراق بهادار که به طور رسمی و دائمی در محلی ثابت تشکیل می شود، بورس اوراق بهادار گفته می شود؛ و دارائی هایی مانند سهام اوراق مشارکت مورد معامله قرار می گیرد.

کارگزاراناین نهاد در حقیقت واسط بین خریداران و فروشندگان به داد و ستد می پردازد و در مقابل این کار درصدی از ارزش ناخالص معامله را به عنوان کارمزد کارگزاری دریافت می کند.

سایت کدالسامانه ی جامع اطلاع رسانی ناشران اوراق بهادار است که درنظارت سازمان بورس واوراق بهاداراست واین سایت برای حمایت از سرمایه گذاران وبا هدف ساماندهی تشکیل شده است.

مشاوران سرمایه گذارینهادهایی هستند که به اشخاص یا نهادهای دیگر، در زمینه ی ارزشگذاری اوراق بهادار، مشاوره می دهند.

 

تحلیل تکنیکال چگونه است و چه کاربردی دارد؟

 در تمامی بازارهای بورس، فارکس و … به تحلیل کردن نمودار سهام، ارز، کالا یا … و تحلیل روندهای قیمتی بر اساس چارت و نمودار آن ها، تحلیل تکنیکال گفته میشودبا بررسی تاریخچه و نمودار قیمتی میتوانید الگوهای ثابتی در صعود یا نزول قیمت های هر چیزی پیدا کنید و علم تکنیکال به بررسی دقیق این الگو ها و روند ها میپردازد.

اما بعد از یادگیری مفاهیم اولیه تکنیکال باید به دنبال مفاهیم پیشرفته تکنیکال برویدمفاهیمی مانند استفاده از از الگوهای RSI، ایچیموکو، میانگین متحرک، MACD، واگرایی ها و … که به شما در سیگنال های خرید و فروش سهام کمک خیلی زیادی میکنند.

تحلیل بنیادی چگونه است و چه کاربردی دارد؟

                    ·گردآوری داده های مربوط به بنیادهای اقتصادی و عوامل موثر بر چشم انداز صنعت و شرکت

                    ·بررسی و تفسیر اطلاعات و آگاهی های موجود

                    ·طراحی الگو قیمتی سهم

                    ·تعیین روابط بین متغیر های الگو

                    ·تعیین اهمیت متغیر های الگو

                    ·تعیین ارزش آینده سهم

                    ·مقایسه ارزش ذاتی با قیمت جاری

که درباره هر شرکت و سهم آن میتوانید از طریق تحلیل بنیادی پیش بینی کنید که یک سهم ارزنده هست یا خیر؟

 

سامانه کدال چیست و چه کاربردی دارد؟

کدال سامانه ای است که در آن شرکت ها، گزارشات و اطلاعیه های خود را منتشر میکننداین اطلاعیه ها و گزارشات به صورت دوره ای در سایت کدال قرار میگیرد و برای تحلیل گران بازار بورس یک مرجع رسمی و تایید شده است.

 

 

فرآیند یادگیری بورس چگونه است و به چقدر زمان احتیاج دارد؟

آموزش بورس نقش مهمی در موفقیت شما در بورس داردپیشنهاد میکنیم با مطالبی که در وب به صورت رایگان وجود دارد شروع کنید و در ادامه میتوانید در دوره های پیشرفته تر بورسی شرکت کنیدشما بعد از الی 3 ماه (با توجه به زمانی که روزانه صرف آموزش بورس کرده اید)، باید مفاهیم و کلیات را فرا بگیرید و توانایی معامله کردن خواهید داشت.

 

مزایای سرمایه گذاری در بورس:

1- برای سرمایه گذاری در بورس نیاز به سرمایه ی زیادی نیست (حداقل خرید سهام در سیستمهای معاملات آنلاین 102 هزارتومان است)

2-  سرمایه ی شما به راحتی قابل نقد شدن است (به آسانی می توانید سهام خود را بفروشید و کارگزار روز بعد مبلغ حاصل از فروش سهام را به حساب شما واریز می کند)

3-  فرق نمی کند کجای دنیا باشید فقط کافیست با یک کامپیوتر و یا موبایل به اینترنت وصل شوید و معاملاتتان را از طریق پلتفرمهای متنوع انجام دهید.

4- اگر سهام درستی را انتخاب کرده باشید می تواند برای شما منابع مالی خوبی را ایجاد کند و سود خوبی کنید.


حداقل سن برای دریافت کد بورسی و کد آنلاین بورسی چقدر است؟

برای دریافت کد بورسی محدودیت سنی وجود ندارد. و هر فردی که شناسنامه دارد میتواند کد بورسی دریافت کند. اما اگر بخواهید به صورت آنلاین معامله کنید (کد بورسی آنلاین داشته باشید) باید حداقل 18 ساله باشید.


برای ورود به بورس نیاز به مدرک هست؟

خیر در حال حاضر برای ثبت نام در بورس نیازی به مدرکی ندارید.

 

کدام سهام بورس خوب است؟

در بورس سهام خوب و بد نداریم. (ممکن است شرکت خوب و بد داشته باشیماما مهم این است در قیمت های مناسب خریداری کنید و در مواقع رشد، با رعایت حد ضرر و حد سود معاملات خود را ببندید.

 

راز موفقیت و سود در بورس چیست؟

راز موفقیت در بورس دانش و آگاهی شما، داشتن استراتژی معاملاتی مناسب، داشتن زمان بندی مناسب برای خرید و فروش سهام، انتخاب سهام مناسب با توجه به ریسک پذیری شما و در نهایت اخبار، اطلاعات و تحلیل های شماست که نتیجه اش پیش بینی شما از قیمت سهام خواهد بود و منجر به موفقیت و یا عدم موفیت شما در این بازار میشود.

 

سود بورس به چه میزان است؟

سود در بورس ثابت نیستممکن است روزی 10 درصد سود یا ضرر کنید ولی میتوانید به طور ماهیانه سود خود را محاسبه کنیدبه طور میانگین باید دو برابر بانک سود کنید تا ارزش انرژی و زمانی که گذاشته اید را داشته باشد!

 

سجام چیست؟

سجام در حقیقت مرجع اصلی داده ها و محل ذخیره کردن اطلاعات سرمایه گذاران بازار بورس است، در این سایت، اطلاعاتی مانند آدرس محل سکونت، شماره حساب، و شبای بانکی ثبت می شود و در صورت هر نوع تغییر باید ویرایش شود.
کلمه ی سجام مخفف سامانه ی جامع ثبت اطلاعات مشتریان است و بر طبق مصوبه ی اعلام شده از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، تمام سرمایه گذاران (افرادی که پیش از شهریور 97 کد بورسی دریافت کرده اندبایستی به این سامانه، مراجعه و تمامی اطلاعات خواسته شده را تکمیل نماید ولی افرادی که تازه وارد بورس می شوند و درخواست کد بورسی و کد معاملاتی دارند، باید در این سامانه نیز ثبت نام کنند (یعنی دو مرحله را یکجا انجام می دهند)
در تازه ترین دستورالعمل از تمامی سرمایه گذاران قدیمی بازار خواسته شده به ثبت اطلاعات در این سامانه اقدام کنند و اگر در زمان معین شده اینکار را انجام ندهند، کد معاملاتی آنها بسته می شود و دیگر اجازه ی انجام معاملات به آنها داده نمی شود. (البته ماه ها از این مصوبه گذشته اما هنوز معاملات بسته نشده اند)

صندوق سرمایه گذاری چیست و چگونه میتوان در آن سرمایه گذاری کرد؟

یکی از مهم ترین سازوکارهای سرمایه گذاری در بازارهای مالی، صندوق های سرمایه گذاری مشترک هستند.
این صندوقها شرایط سرمایه گذاری در بازار مالی را برای افراد تازه وارد وغیرحرفه ای، راحت ومساعدتر می کنند وتنوع این صندوقها متناسب با انتظارات و خواسته های سرمایه گذاران متفاوت است.
صندوقهای سرمایه گذاری مزایای فراوانی را هم برای سرمایه گذار وهم برای بازار سرمایه فراهم می آورد؛ زیرا از یک طرف راهکارهای مناسب برای رشد کمی وکیفی وتشویق سرمایه گذاری غیر مستقیم برای افرادغیرحرفه ای را فراهم می آورند واین امکان و شرایط را پدید می آورند که از طریق تشکیل سبد متنوعی از دارایی های مختلف، که هر یک دارای ویژگی خاص خود هستند، ریسک سرمایه گذاران را کاهش دهد.

این صندوق ها برای افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در بورس دارند اما زمان و دانش کافی برای این کار را ندارند پیشنهاد میکنیم.

سرمایه گذاری آنلاین در طلا و سکه در بازار بورس

در ابتدای توضیحات باید این طور بیان داشت که در واقع صندوق طلا صندوقی محسوب می شود که دارایی های گرد آوری شده از سرمایه گذاران را تحت عنوان گواهی سپرده طلا و … سرمایه گذاری کرده و در نوع خود دارای ریسک بسیار کم تری نسبت به سکه طلا خواهد بود و از طرف دیگر با مبلغ حداقل 100 هزار تومان می توانید نسبت به خرید اقدام نماییدسوالات زیر از جمله مواردی است که قصد داریم در ادامه این مقاله به توضیح آن ها بپردازیمپس همراه با ما باشید.

• آیا تا به امروز با خود پنداشته اید که به منظور خرید و فروش سکه شاید احتیاجی به رفتن به صرافی ها نداشته باشید و قادر باشید به سادگی در بورس سکه خرید و فروش نمایید؟
• 
آیا تا به امروز مطلع بودید که صندوق طلا در بورس مورد معمله قرار خواهد گرفت، که با خرید آن می توانید ضمن پوشش ریسک در جهت خرید سکه، از نوسانات بازار هم استفاده نمایید؟
• 
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در صورت خریدن دارایی های مثل سکه، مشکلات مربوط به نگهداری آن مثل سرقت و مفقود شدن و موارد دیگر وجود دارد؟

به صورت سنتی سرمایه گذاران و یا حتی عوام بازار این عادت را در خود دارند که در زمان رشد قیمت سکه به صرافی ها رفته و سکه فیزیکی خود را خرید کنند تا در آینده و با توجه به افزایش قیمت سکه آن را به فروش برسانند و کسب سود کنند، ولی در حال حاضر در بازار سرمایه ایران این امکان فراهم آمده است تا سرمایه گذار فقط با دریافت کد بورسی به وسیله بازار سرمایه، سکه و یا مشتقات آن را خریداری نماید.

 

عرضه اولیه سهام در بورس چیست؟

 

عرضه اولیه سهام در بازار بورس همیشه یکی از مواردی بوده که برای سرمایه گذاران تازه وارد جذابیت داشته استبه زبان ساده عرضه اولیه یعنی انتشار اوراق بهادار شرکتی که در بورس به تازگی پذیرش شده استعرضه اولیه سهام شرکت ها در بورس به این دلیل که در بیشتر مواقع برای سرمایه گذاران سود آور بوده، همیشه طرفداران خاص خودش را دارد.

برای خرید عرضه اولیه نیز باید ابتدا کد بورسی دریافت کنید.

 

جمع بندی و چند توصیه بسیار مهم اگر میخواهید وارد بورس شوید:


در آخر این که اگر تصمیم دارید در بورس موفق باشید و کسب سود کنید حتماً آموزش ببینید، در دوره های آموزشی شرکت کنید و سعی کنید با ایجاد ارتباطات مناسب و دنبال کردن اخبار شرکت ها سود بیشتری در این بازار کسب کنید.

از مشاوره گرفتن از افراد غیر متخصص و غیر قابل اعتماد خودداری کنید و با تکیه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس کنیدو حتماً از شرکت های دارای مجوز مشاوره سرمایه گذاری برای خرید و فروش ها مشورت بگیرید (تا زمانی که خودتان تحلیل گر بشوید)

 

همیشه به یاد داشته باشید که بازار بورس بازاری سود ده برای افراد صبور و بازاری زیان ده برای افراد عجول و هیجانی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت : 14:35 | نویسنده : mm
سیگنال رایگان ارز دیجیتال
نظرات

 

SignalyTrading

О SignalyTrading

 

WWW.BitcoinTradingSignal.Net

 

Сигналы и Биржи

В залотой подпискесамые лучшие сигналов биржи Бинанс представляютсяв качествеглавной услуги. В этом сервисе, сигнал биржи Kucoin, Bittrex и  Poloniex, представляется вкачестве второстепенной услуги. В этом сервисе, кроме сигнала биткоина и сигнала Ethereum  (Ефириум), представляются сигнал других альткоинов и стейблкоиновтаких, как Tether.

В серебряной подписке, только сигнал биржи Бинанс ограничено представляется.

Представленные сигналы будут включать в себя только сигнал биткоина и сигнал Ethereum  (Ефириум). В этом сервисе не будут представлены сингнал стейблкоина, сигнал tether исигнал других альткоинов такихкак Бинанс КоинВ золотой подпискесигналы крипто неимеют такого ограничения.

 

Количества и время сигналов криптовалюты в услугах золотой подписки

Количества представленных бесплатнымсигналом криптовалюты или со серебряной подпиской.

Вид представленного сигнала криптовалюты бывает краткосрочным и среднесрочным.показатель успешности сигналов Бинанс и сигналов криптовалюты составляетприблизительно от 82 до 95 процентов.

.

Период времени сигнала составляет от 1 до 40 дней. С нами вы будете испытывать на 50%меньше риска. Вы получите самые профессиональные и лучшие сигналы криптовалюты  втелеграм мессенджере.

 

Особенности канала сигнала криптовалюты

В отличие от других сервисов, которые представляют сигнал криптовалютымыпрофеционально работали над интерфейсом 

 

 

Уровень риска сигнала криптовалюты

Все представленные сигналы криптовалюты, имеют систему анализа и управления рисками. Вотличие от сервисов, которые представляют

бесплатный сигнал криптовалютыи даже платные сервисы, все представленные сигналыБинанс и сигналы других бирж криптовалюты в  SignalyTrading классифицированы с точкизрения уровня риска. Сигнал с показателем риска 5,5 имеет самый высокий риск и сигнал споказателем риска 1,5 имеет самый низкий риск.

 

Диапазон покупкистоп-лосс и цели продаж

 

Торговля одним кликом

Используя кнопку “Торговля одним кликом”, вы можете очень быстро и удобно обратиться квыбранной странице на бирже Бинанс.

 

Способ покупки сервиса и получения сигнала криптовалюты

 

Этапы после покупки и использования сигнала

После оплаты, на представленной странице существует ссылку соединения в канал сигналовкриптовалюты в одном файле в разделе скачивания. Открывйте пожалуйста файл и введитеспециальную ссылку в браузер или телеграм мессенджер. Также этот файл и ссылкасоединения будут доступны в вашем личном кабинете. Если будут проблемы связайтесьпожалуйста с поддержкой.

 

Поддержка и активация системы сигнала криптовалюты

 

 

Особенности и характеристики крипто торговые сигналы

·        Удобная и быстрая торговля одним кликом

·        Получение самых лучших сигналов Бинанс

·        Получение сигналы  Poloniex , Bittrex и Kucoin

·        Получение сигналы биткоин и сигналы Ефириум  

·        Получение сигналы альткоинов, стейблкоинов и сигналы Tether

·        Подписаться на телеграмм канал сигнала крипто

·        Численный анализ и система анализа управления рисками сигнала криптовалюты

·        Разумная цена, наряду со специальными акцями для SignalyTrading

·        Можно купить за криптовалюту включая биткоин и более 30 видов альткоинов

·        Можно купить за российский рубль через международную платежную систему Пайер

·        Можно купить за валюты и по международным банковским картам включая виза имастеркард

·        Можно купить за электронные деньги такие какСкрилл и Перфект Мани

 

 

Дополнительные услуги торговли криптовалюты

SignalyTrading, для вас обеспечивает возможности получения аккаунтов сайта Трейдингвьюпо специальным акциям и ценам. Вы можете для покупки аккаунт Трейдингвьювключаяаккаунт “ПРО”, “ПРО плус” и премиум аккаунт Трейдингвью с 10-60 процентов обращаться кнам.

 

 

Последнее слово

 

 

 

CYPTO TRADING SIGNALS IN  SIGNALYTRADING GOLDEN AND SILVER SUBSCRIPTION  

 

WWW.BitcoinTradingSignal.Net

 

Crypto Trading Signals – Dear User, by this service, you will have a SignalyTrading Golden Subscription for 60 days in order to get the best Crypto Trading Signals.  In this service, you can use the best Crypto Signals for a very reasonable price, without the common limits in services providing Free Crypto  Trading Signals.

 

 

 

 

In SignalyTrading’s Golden Services, you will be given the best Crypto Signals including Bitcoin Signals, Ethereum Signals, Tether Signals and Stablecoins and also Binance Coins for Binance  Exchange, Poloniex  Exchange, Bittrex  Exchange & Kucoin Exchange. Using SignalyTrading’s Golden Services is an intelligent choice to get the most professional Binance  Exchange Signals and other CryptoCurrency Currency Exchanges with the lowest price in the world.

The Crypto Trading Signals presented in the Golden Services isn’t limited only to Binance Exchange Signals. The Golden Services cover other CryptoCurrency  Exchanges as well as Binance Signals like Kucoin Signals, Bittrex Signals and Poloniex Signals. The Golden Services aren’t limited and by using this service you will get Bitcoin Signals, Ethereum Signals, Tether Signals and Stablecoins, Binance Coin Signals and other Altcoin Signals.

 

 

The Features Of The Crypto Trading Signals 

we present our Crypto Signals in a professional Crypto Signals Telegram Channel. SignalyTrading, presents the best Crypto Signals including Binance Signals, Poloniex Signals, Bittrex Signals & Kucoin Signals via Telegram Messenger. Telegram is a worldwide software which has hundreds of millions of users around the globe. The unique features of this software have made it the best and fastest choice for the presentation of CryptoCurrency Signals. You can easily get this software from the Telegram Website and install it in your computer, mobile phone and or your tablet.

 

Unlike other services who present Crypto Trading Signals , we have done professional work on the interface of our Crypto Signals Telegram Channel. In this service you will get the best Crypto Signals in the form of a clean and friendly interface. Your eyes will face less fatigue, you will have more concentration on the signals and you can monitor the situation of a CryptoCurrency Signal in the Binance Exchange fast and easy by pushing a single button. At the moment, Crypto Signals Telegram Channel, in SignalyTrading’s Silver and Golden Services, is the best and most professional Crypto Signals Telegram Channel.

The CryptoCurrency Signals presented in the Silver and golden Services have an Crypto Signal Risk Management and Analyzation. Unlike services which present Free Crypto Trading Signals and even Non-free Services, all of the Binance Signals and Signals of other CryptoCurrency Exchanges presented in SignalyTrading’s Golden Services have been classified based on the level of risk.

 

The Number And Time Duration Of Crypto Trading Signals In Golden Services

The number of signals presented in the Golden Services, is specified in proportion with the conditions of the Market and the items mentioned in the Terms of Purchase section and/or the User’s Manual for Using Crypto Signals. Generally, the Crypto Signals Telegram presented in the Golden Services is over a few hundred Signals in a month, and this amount of Signals is gradually rising. The type of CryptoCurrency Signals presented, is short-term and/or mid-term and till now, the amount of success of the Binance Signals and Crypto Signals Telegram presented, is pretty much between 82 to 95 percent.

 

The time duration of Signals is between 1 to 40 days. With us, you will experience over 50 percent less risk. You will receive the most professional and Best Crypto Trading Signals . The usage of the best CryptoCurrency Signals in SignalyTradings professional services is the intelligent substitute for Free Crypto Trading Signals. In Free CryptoCurrency Signals, you will lose opportunities for free.

 

SignalyTrading’s Crypto Signals Telegram Channel

SignalyTrading has designed its Crypto Signals Telegram Channel professionally. You can access the information you need fast and easy. Time is important and in the trade of CryptoCurrencies, its importance grows. We have made everything faster and easier for you. Some of the Crypto Signal Telegram Channel’s features is as followed, and for more information, you can see the User’s Manual for Using CryptoCurrency Signals.

 

Market

Determines the name of the Currency pair which the Signal is presented for.

 

Exchange

Determines the name of the CryptoCurrency Exchange which the Signal is presented for. You can search and see the list of signals regarding the specified Currency Exchange with the symbol.

 

Signal Type

Determines the Signal Type. Most of the time Signals are from the Purchase Type.

 

 

The Crypto Signals Risk Level

All of the CryptoCurrency Trading Signals presented in SignalyTrading’s Silver and Golden Services have an Crypto Signals Risk Management and Analyzation. Signals with a risk of 5/5 have the highest risk and signals with a risk of 1/5 have the lowest risk. Even though Signals with a risk of 5/5 come with a greater risk, but generally, the probability of achieving the determined goals in less time is higher. Your reward is proportional with the risk you take.

 

Buy Range, Stop Loss And Sale Goals In Crypto Signals 

The best Purchase Range is determined in this section. The probable amount of Price Fluctuation within the time period for reaching the defined goals is determined by the Purchase Range. Also, you can see the suggested amount of Stop Loss and the suggested Sale Goals in this section. The announced percent in Stop Loss is usually calculated with the lowest price announced in the Purchase Range. You can use the ID Signal to refer to the Signal in the future. In proportion with the target you choose, your risk grows and with that, your profit grows the same amount. The Signal’s Time and Risk usually has a direct relationship with the chosen target.

 

 

Trade With One Click

By using the Trade with one click button, you can see the determined Currency Pair’s page in the Binance  Exchange, fast and easy. With this trait, you don’t need to type the address and you can check the Crypto Trading Signal’s situation and price quickly and begin to trade if you incline to do so.

 

How To Buy A Service And Receive Crypto Trading Signals 

You can easily purchase the service presenting Crypto Trading Signals through Bitcoins and many other types of Altcoins. Also, you can pay the fee by means of international bank cards, like MasterCard and Visa, and globally valid currencies. We also support Digital Money. If you didn’t have access to a Payment Gateway at the time of purchase, you can attempt purchase through other payment gateway and means.

Don’t forget to add the Network Transfer Fee to the announced sum if you are doing your purchase through CryptoCurrencies. What we receive, must be exactly equal to the announced sum in the website and at the time of the payment. The success and acceptance of your purchase depends on this

 

After Purchase Steps And Using The Crypto Signals

After the payment in the shown page, a connection link to the Crypto Signals Telegram Channel will be sent to you inside a file. Open the file and enter the special link in your internet browser or Telegram Messenger. This file and the connection link are also available and accessible in your user profile.

 

Support And Activation Of The Crypto Signal Service

Our official method for Support is using the Website Support Ticketing System. Almost always, your service automatically activates after purchase and the link to use the Crypto Trading Signals Telegram Channel is sent to you. If you faced any problems, you can be in contact with us through the Support Section of the website. Don’t forget to mention your Telegram ID and purchase data in the Ticket. Usually, we will activate your service and announce the results in a time period of 1 to 72 hours.

 

Complementary Trading Services

Another service provided by SignalyTrading, has made it possible for you to Buy TradingViewWebSite Account. The TradingView Account Purchase Price differs in different subscriptions. TradingView Website Accounts have a price of 15 to 60 dollars a month, based on their differences and facilities. The Price for One Month TradingView Premium Account is 60 dollars . As the Global provider of the best CryptoCurrency Signals, at the moment,  the SignalyTrading group has made it possible for you to get the TradingView Account Subscription with a price far lower than the official prices announced in the TradingView Website. We Provide TradingView Pro,  Pro+ And TradingView Premium Accounts with  10 to over 70 percent Discount.

 

TradingView Website Price

 

 

 

 

SignalyTrading Price

 

 

Last Word

Every precious thing has its price and nothing precious can be achieved for free. As the global provider of the Best Crypto Trading Signals, SignalyTrading provides you with the most professional CryptoCurrency Signals with the best price. Using our professional Services and Signals is a suitable substitute for services presenting Free Crypto Signals. Crypto Signals Free can destroy your opportunities or cause you financial loss for free. We are the intelligent choice of CryptoCurrency Traders.

Dear User, please pay attention that purchasing from us and using the CryptoCurrency Signals, means you have read and accepted the User’s Manual for Using Crypto Signals and the Terms of Purchase.

 

 

WWW.BitcoinTradingSignal.Net

 

SignalyTrading

 

THE GLOBAL PROVIDER OF THE BEST CRYPTO TRADING SIGNALS WITH THE BEST PRICE IN THE WORLD AND A PROFESSIONAL CRYPTOCURRENCY SIGNAL TELEGRAM CHANNEL, WITH THE ABILITY OF RISK MANAGEMENT AND TRADE WITH ONE CLICK.
 

 

 

 

سیگنالی تریدینگ و اشتراک طلایی  و نقره ای سیگنال ارز دیجیتال

  در این سرویسها شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب از بهترین سیگنالهای ارز دیجیتال، بدون محدودیتهای متداول در سرویسهای ارائه دهنده سیگنال رایگان ارز دیجیتال استفاده نمایید.

 

مشخصات و ویژگیهای سرویس  سیگنال ارز دیجیتال

·        ترید آسان و سریع با یک کلیک

·        دریافت بهترین سیگنالهای بایننس

·        دریافت سیگنال کوکوین، بیترکس و پولونیکس

·        دریافت سیگنال  بیت کوین  و  سیگنال  اتریوم

·        دریافت سیگنال آلت کوینها، استیبل کوینها و سیگنال تتر

·        عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال در پیام رسان تلگرام

·        تحلیل عددی و سیستم تحلیل مدیریت ریسک سیگنال ارز دیجیتال

·        قیمت منصفانه و مناسب همراه با تخفیف های ویژه سیگنالی تریدینگ

·        قابل خرید با ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و بیش از 30 نوع آلت کوین

·        قابل خرید با روبل روسیه از طریق درگاه پرداخت بین المللی payeer

·        قابل خرید با ارزها و کارتهای بانکی بین المللی از جمله مستر و ویزا کارت

·        قابل خرید با پول های الکترونیکی  مانند اسکریل و پرفکت مانی   و …

 

سیگنالها و صرافیها و تحت پوشش

در اشتراک طلایی بهترین سیگنالهای صرافی بایننس به عنوان سرویس اصلی ارائه میگردد. در این سرویس سیگنال صرافی کوکوین، بیترکس و پولونیکس به عنوان سرویس فرعی ارائه میگردند. در این سرویس علاوه بر سیگنال بیت کوینو سیگنال اتریوم سیگنال سایر آلت کوینها ، و استیبل کوینها مانند تتر نیز ارائه میشود.

در اشتراک نقره ای فقط سیگنال صرافی بایننس بصورت محدود ارائه میگردد. سیگنالهای ارائه شده فقط شامل سیگنال بیت کوین و سیگنال اتریوم خواهد بود. در این سرویس سیگنال استیبل کوینها و سیگنال تتر و سیگنال سایر آلت کوینها مانند بایننس کوین ارائه نمیگردد. سرویس طلایی سیگنالهای ارز دیجیتال فاقد این محدودیت میباشند.

 

تعداد و مدت زمان سیگنالهای ارز دیجیتال در سرویسهای طلایی

تعداد سیگنالهای ارز دیجیتال ارائه شده در سرویسهای طلایی، متناسب با وضعیت بازار میباشد. بطور کلی در حال حاضرسیگنالهای ارز دیجیتال ارائه شده در سرویسهای طلایی  بیش از چند صد عدد سیگنال در ماه میباشد. این تعداد سیگنال بمرور نیز در حال افزایش میباشد، که در مقایسه با سرویس سیگنال رایگان ارز دیجیتال و یا سرویس نقره ای بسیار  بیشتر است.

 

نوع سیگنال ارز دیجیتال ارائه شده، بصورت کوتاه مدت و یا میان مدت است و میزان موفقیت سیگنالهای بایننس و سیگنالهای ارز دیجیتال ارائه شده تاکنون حدودا” بین 82 تا 95 درصد میباشد.

دوره زمانی سیگنالها بین 1 تا 40 روز است. با ما شما بیش از 50 درصد ریسک کمتری را تجربه خواهید نمود. شما حرفه ای ترین و بهترین سیگنالهای ارز دیجیتال تلگرام را دریافت خواهید کرد.

 

ویژگیهای کانال سیگنال ارز دیجیتال

بر خلاف سایر سرویسهای ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال ، ما بر روی اینترفیس کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال خود، بصورت حرفه ای کار کرده ایم. شما در این سرویس، بهترین سیگنالهای ارز دیجیتال را در قالب یک اینترفیس تمیز و دوستانه دریافت مینمایید. چشم شما کمتر خسته میشود. تمرکز شما بر روی سیگنالها بیشتر خواهد بود. بسرعت و راحتی  با فشردن یک دکمه میتوانید وضعیت یک سیگنال ارز دیجیتال را در صرافی مانند بایننس بررسی نمایید. در حال حاضر کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال، در سرویسهای نقره ای و طلایی سیگنالی تریدینگ، حرفه ای ترین و بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام میباشد.

 

سطح ریسک سیگنال ارز دیجیتال

کلیه سیگنالهای ارز دیجیتال ارائه شده، دارای سیستم مدیریت و تحلیل ریسک میباشند. برخلاف سرویسهای ارائه دهنده سیگنال رایگان ارز دیجیتال و حتی سرویسهای غیر رایگان، همه سیگنالهای بایننس و سیگنال سایر صرافیهای ارز دیجیتال ارائه شده در سیگنالی تریدینگ از نظر میزان ریسک طبقه بندی شده اند. سیگنال با ریسک 5/5  دارای بالاترین ریسک و سیگنال با ریسک 1/5 کمترین ریسک را دارد.

 

محدوده خرید، توقف ضرر و اهداف فروش

بهترین قیمت در این قسمت مشخص میگردد. میزان نوسان احتمالی قیمت سیگنال ارز دیجیتال  تا زمان رسیدن به اهداف تعیین شده از طریق محدوده خرید نیز در این قسمت مشخص شده است. همچنین میزان پیشنهادی توقف ضرر و اهداف پیشنهادی، برای فروش در این قسمت مشخص شده اند.درصد اعلام شده در توقف ضرر معمولا از پایین ترین قیمت (کف قیمت) اعلام شده در محدوده خرید محاسبه میگردد.

متناسب با تارگتی که انتخاب می کنید ریسک شما افزایش و سود شما هم به همان میزان افزایش می یابد. مدت و ریسک سیگنال معمولا” رابطه مستقیم با تارگت انتخاب شده دارد.

 

ترید با یک کلیک

با استفاده از دکمه ترید با یک کلیک، شما میتوانید خیلی سریع و راحت به صفحه جفت ارز مشخص شده در صرافی بایننس مراجعه نمایید.

 

نحوه خرید سرویس و دریافت سیگنال ارز دیجیتال

شما میتوانید براحتی سرویس ارائه سیگنال ارز دیجیتال را از طریق بیت کوین و دهها نوع آلت کوین دیگر خرید نمایید.همچنین می توانید از طریق کارتهای بانکی بین اللملی مانند مستر کارت و ویزا کارت و ارزهای معتبر جهانی و همچنینروبل روسیه پرداخت خود را انجام دهید. ما همچنین از پولهای الکترونیکی نیز پشتیبانی می نماییم. فراموش نفرمایید که در صورتیکه با ارزهای دیجیتال خرید خود را انجام میدهید فی انتقال شبکه را به مبلغ اعلام شده بیفزاید.

 

.

مراحل پس از خرید و استفاده از سیگنال ارز دیجیتال

پس از پرداخت در صفحه نمایش داده شده لینک اتصال به کانال سیگنالهای ارز دیجیتال در داخل یک فایل در بخش دانلودها وجود دارد. فایل را باز کرده و لینک مخصوص را در داخل مرورگر اینترنتی خود و یا پیامرسان تلگرام وارد نمایید. همچنین این فایل و لینک اتصال در پروفایل کاربری شما قابل دسترس میباشد. در صورتیکه مشکلی داشتید میتوانید با پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

پشتیبانی و فعال سازی سرویس سیگنال  ارز دیجیتال

روش رسمی ما جهت پشتیبانی، استفاده از سیستم تیکتینگ پشتیبانی سایت میباشد. سرویس شما پس از خرید در بیشتر مواقع بصورت خودکار فعال میگردد و لینک استفاده ار کانال تلگرام سیگنالهای ارز دیجیتال برای شما ارسال میشود. در صورتیکه به مشکلی برخوردید میتوانید از طریق بخش پشتیبانی سایت با ما در تماس باشید. در مواقع خیلی ضروری میتوانید با پشتیبان آنلاین تلگرامی در ارتباط باشید.

 

سرویسهای مکمل ترید ارز دیجیتال

سیگنالی تریدینگ،  این امکان را فراهم آورده است تا شما اکانتهای سایت تریدینگ ویو را  با تخفیفها و قیمتهای ویژه دریافت نمایید. شما میتوانید جهت خرید اکانت تریدینگ ویو، شامل اکانت های پرو، پرو پلاس و اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ، با10 تا بیش از 60 درصد تخفیف از طریق ما اقدام نمایید.

 

 

درباره سیگنالی تریدینگ

سیگنالی تریدینگ، استارت آپی نو و مجموعه ای جوان از متخصصین صنعت بلاکچین میباشد. سیگنالی تریدینگ را میتوان یکی از بهترین ارائه دهندگان جهانی سیگنال ترید ارز دیجیتال و سرویسهای وابسته با قیمت منصفانه دانست.مجموعه سیگنالی تریدینگ دارای سایتها، کانالها و گروههای متعدد میباشد. تیم سیگنالی تریدینگ همواره در حال توسعه این سایت و سایر سایتها، سرویسها، روشها و خدمات خود میباشد.

 

WWW.SIGNALYTRADING.COM

https://www.bitcointradingsignal.net/shop/

 

سخن آخر

هر چیز با ارزشی قیمتی دارد و هچ چیز با ارزشی رایگان بدست نمی آید. استفاده از سیگنالهای حرفه ای ارز دیجیتالجایگزین مناسبی برای سرویسهای ارائه دهنده سیگنال رایگان ارز دیجیتال میباشد. سیگنال رایگان ارز دیجیتالمیتواند به رایگان فرصتهای شما را از بین ببرد و یا رایگان شما را متضرر نماید. ما انتخاب هوشمندانه یک تریدر هستیم.

 

سیگنالی تریدینگ

ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال شامل سیگنال بیت کوین ، سیگنال اتریوم ، سیگنال تتر، سیگنال بایننس  در کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام

تعداد بازدید از این مطلب: 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت : 14:15 | نویسنده : mm
سازندگان ساختمان
نظرات
اصطلاح سازندگان ساختمان  یک اصطلاح گسترده و عمومی است و بیشتر کارگران ساختمانی در درجه اول با سطح و نوع کاری که انجام می دهند توصیف می شوند. کارگران طیف گسترده ای از کارهای عملی را برای کمک به مشاغل شخصی در اماکن ساختمانی انجام می دهند. کارگران محل ساخت و ساز را بطور منظم تمیز می کنند. آنها برای از بین بردن قلوه سنگ ، ضایعات فلز و چوب از ابزارهایی مانند شن و ماسه ، بیل ، و ویلچر استفاده می کنند و یا احتیاج دارند که مناطق خاصی را جابجا کنند و وسایل ساختمان را نیز به ترتیب تهیه کنند.
 
ساختمان سازان  همچنین ممکن است به صورت محاوره ای به عنوان "کارگران کلاه سخت" نامیده شوند ، زیرا اغلب آنها از کلاه ایمنی استفاده می کنند.
 
ایمنی ساخت و ساز و محیطی امن برای کارگران بسیار مهم است. برای به حداقل رساندن آسیب دیدگی ، باید تمام کارگران ساختمانی در ایمنی در هر مکان ساختمانی آموزش ببینند.
 
در سال 2008 ، به گزارش دیده بان حقوق بشر شرایط کار ناامن و ناعادلانه و عدم موفقیت دولت چین در اجرای استانداردهای کار در صنعت ساخت و ساز را توصیف کرد. سازمان بین المللی کار (ILO) تخمین زده است که ، در پایان سال 2006 ، 90٪ از 40 میلیون کارگر ساختمانی در چین کارگران مهاجر بودند. بسیاری از کارگران مهاجر پس از فروپاشی جوامع کشاورزی خود در فقر به کار ساخت و ساز روی آوردند. 
 
در ایالات متحده ، کار غیرقانونی مهاجرت در صنعت ساخت و ساز رواج دارد. به دلیل وضعیت قانونی مشکوک این کارگران ، کارفرمایان غالباً بدون ترس از بروز عواقب ، قادر به ارتکاب جرمی مانند سرقت دستمزد و نقض استانداردهای محل کار هستند.
تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت : 13:49 | نویسنده : mm
برگزاری همایش و کنسرت
نظرات

همایش و کنسرت

گروه موسسه فرهنگی و هنری قاب نقره ای با در بر داشتن گروهی با تجربه که تخصص ایشان ارتباطات ، طراحی و برقرای هماهنگی نسبت به ارگان ها و مراکز مختلف در زمینه های گوناگون است و همچنین با در اختیار داشتن برترین و حرفه ای ترین نیروهای برگزار کننده از مرحله طراحی تا اجرای همایش، فستیوال و جنگ آمادگی برگزاری بزرگترین و مجلل ترین همایش ها، فستیوال ها و جنگ ها را در تمامی زمینه ها، دارا می باشد.
این موسسه تاکنون افتخار برگزاری کنسرت های بزرگی با 7000 تماشاگر را در کارنامه دارد .


آنچه که قاب نقره ای ارائه می دهد :

طراحی و اجرای مراحل مختلف مد نظر در برگزاری همایش ، فستیوال و جنگ توسط اتاق فکر
هماهنگی و دعوت از افراد، میهمانان و اشخاص مد نظر جهت برگزاری
اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری از مراکز ذی ربط
تامین و تجهیز فضای برگزاری همایش، فستیوال و جنگ به حرفه ای ترین شکل
طراحی و اجرای دکور و نور
طراحی و اجرای سیستم صوت
هماهنگی جهت بهترین شکل حضور برای مدعوین
طراحی جایگاه مخصوص جهت میهمانان خاص
برقراری سیستم امنیتیحضور نیروی انسانی، سیستم گیت و دیجیتال)
طراحی و اجرای گل آرایی در کل فضای سالن مورد نظر و حتی بیرون از آن
پذیرایی به صورت حرفه ای توسط نیروی مجرب برای برگزار کنندگان و مدعوین
پوشش تصویری نسبت به ضبط کامل همایش،فستیوال، جنگ یا مراسم مورد نظر
پخش همایش،فستیوال،جنگ یا مراسم مورد نظر از شبکه های تلویزیونی

 

 

خدمات صفر تا صد برگزاری همایش

خدمات ارائه شده توسط قاب نقره ای برای برگزاری این قبیل برنامه ها کامل و شامل اجاره سالن ، تصویربرداری ، انتخاب و استخدام مجری های صدا و سیما ، همچنین هماهنگی با خواننده ها ، طراحی برنامه های سرگرم کننده ، نصب غرفه های نمایشگاهی و برگزاری کارگاه های حاشیه ای همایش میباشد در کنار این خدمات ، خدمات پوشش خبری شامل طراحی و چاپ و نشر بروشور های اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای و پخش در رسانه های مرتبط از خدمات تکمیلی قاب نقره ای است .

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت : 13:51 | نویسنده : mm
لذت چاپ آنلاین عکس با اینستا چاپ
نظرات

 

: در حال حاضر، چاپ عکس بیشتر از گذشته ارزش پیدا کرده اندزیرا عکس‌ها و فیلم‌ها در حافظه گوشی‌های موبایل ذخیره می‌شونددر نتیجه، هر لحظه ممکن است که از بین بروندعلاوه بر آن، طبق عقیده اکثریت مردم تصاویر دیجیتالی به هیچ عنوان نمی توانند جای عکس و قاب عکس‌های ماندگاری را بگیرندبه همین منظور امروزه بیشتر از تصاویر چاپی برای ثبت و ماندگار کردن لحظات استفاده می‌شود.

سرویس اینستا چاپ یک سرویس چاپ آنلاین عکس استدر این صورت با استفاده از این سرویس شما می‌توانید تصاویر موبایل ، رایانه و شیکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام خود را روی انواع کاغذهای چاپ و در قاب عکس‌های متنوع، چاپ کنیدهمچنین با استفاده از این سرویس چاپ عکس، می‌توانید عکس‌های خود را برای همیشه ماندگار کنیدخدمات اینستا چاپ هم از طریق وب سایت و هم از طریق اپلیکشن‌های موبایل در اختیار عموم مردم قرار دارد.
در این مقاله می‌توانید با امکانات اپلیکشن‌های موبایل اینستا چاپ آشنا شوید و به صورتی راحت تری به آن دسترسی پیدا کنید.

اپلیکشن‌های موبایل اینستا چاپ
اینستا چاپ برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS اپلیکشن منتشر کرده است و در هر دوی این سیستم عامل‌ها، طراحی متناسبی را ارائه کرده است که دارای عملکرد‌های بسیار مطلوبی هستند. در نتیجه، شما می‌توانید به سادگی با اپلیکشن اینستا چاپ کار کنید. خدمات این اپلیکشن به خوبی از یکدیگر تفکیک داده شده اند و در کنار طراحی مناسب این اپلیکشن برای رابط کاربری، دسترسی به آن آسان تر است و در کمترین زمان می‌توانید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

همانطور که گفته شد، اپلیکیشن اینستا چاپ خدماتی را برای چاپ عکس و ماندگار کردن لحظات در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد. این خدمات عبارتند از:چاپ عکس، چاپ عکس روی قاب‌های متنوع، چاپ عکس روی پوستر، تقویم، ریسه، چارچوب و گیره‌های چوبی. تمامی این خدمات در اپلیکشن اینستا چاپ ارائه شده اند و می‌توانید تصاویری که به این شیوه‌ها چاپ می‌شوند را تا مدتی طولانی 90 سال نگهداری کنید. همچنین می‌توانید از آنها در زیباتر کردن دکور خانه خود استفاده کنید. تنوع محصولات در کنار قیمت‌های مناسبی که ارائه می‌دهد، از مزایای مهم این سرویس چاپ عکس آنلاین به شمار می‌رود.

علاوه بر آن، اینستا چاپ محصولات و خدمات خود را به صورت مناسبتی نیز ارائه می‌دهد. برای مناسبت‌هایی مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز تولد و.. در اپلیکشن خدماتی ارائه شده است که کار شما را آسان تر می‌کند. اینستا چاپ برای این مناسبت‌ها بسته‌های ویژه ای در نظر می‌گیرد که می‌توانید قبل از اینکه آنها را سفارش دهید، بسته بندی و کادوپیچی آنها را نیز از سرویس اینستا بخواهید. در این صورت پرسنل این اپلیکشن به شیوه ای جذاب و زیبا بسته مورد نظرتان را کادو پیچی کرده و ارسال می‌کنند.
زمانی که در اپلیکشن سفارشی را ثبت می‌کنید، گزینه‌هایی به منظور ویرایش کردن تصویر به فرم دلخواهتان در اختیارتان قرار می‌گیرد. در این صورت می‌توانید، تصاویر را در جهت‌های مختلف بچرخانید، برش بزنید و یا آنها را از یک قسمتی قطع کنید.

در اینستا چاپ می‌توان به دو روش تصاویر را بارگزاری کرد. شما هم می‌توانید از گالری گوشی و هم از تصاویر اینستاگرامی، تصویر مورد نظر خود را بارگزاری کنید. از مزیت‌های جذاب این اپلیکشن آپلود مستقیم تصاویر از اینستاگرام است. شما می‌توانید در اپلیکیشن به حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد شوید و از تصاویری که در تایم لاین صفحه شما موجود است، تصاویر دلخواه خود را برای چاپ انتخاب کنید.
همچنین برای هرکدام از دسته بندی‌ها، پیش نمایشی از محصول نهایی را قرار داده است که در نتیجه، با استفاده از این قابلیت می‌توانید محصول نهایی که تحویل می‌گیرید را مشاهده کنید. پیش نمایش‌هایی که برای محصولات نشان داده می‌شوند، توسط عکاسان حرفه ای در زاویه‌های مختلف تهیه شده و به ثبت رسیده اند.

اینستا چاپ مجموعه ای پر توان و با انگیزه را در پشت خودش دارد که تمامی پرسنل این مجموعه برای افزایش فروش و توسعه کسب و کار تلاش می‌کنند.مجموعه اینستا چاپ در تلاش است تا تجهیزات چاپ عکس‌ها را با استانداردهای روز دنیا تطابق دهد که در نتیجه آن، عکس‌های سفارشی با بهترین کیفیت چاپ شوند. علاوه بر آن، اینستا چاپ محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد و درباره قیمت چاپ عکس
 باید بگویم که دارای قیمت‌های مناسبی نسبت به محصولات هم رده هستندهمچنین ارائه بسته‌های مناسبتی این مجموعه باعث تمایز این سرویس با سایر سرویس‌های ارائه دهنده چاپ عکس شده است.
اپلیکشن اینستا چاپ هم اکنون در مارکت اندروید و اپ استور برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل دسترسی است که می‌توانید آن را دانلود کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببرید.

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت : 18:41 | نویسنده : mm
در مورد وبلاگ بیشتر بدانید
نظرات

اینترنت در ارائه خدمات و سرویس ها، ابزارهای مختلف و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران علاقه مند قرار می دهد . یکی از این ابزارها را می توان سرویس ها و خدماتی دانست که شما را قادر به برقراری ارتباط با مخاطبان می نماید .

آیا شما از آندسته از افرادی هستید که تمایل به داشتن چنین ابزاری دارید و مایل به داشتن یک صفحه شخصی هستید تا بتوانید موارد مورد علاقه خود را در آن قرار دهید . بشرطی چند سال گذشته با گذاشتن قدم در دنیای اینترنت به یکی از مهمترین دستاوردهای نشر اطلاعات در دنیای وب دسترسی پیدا کرد که آن را می توان وبلاگ یا بلاگ را نامید .

در این مقاله قصد داریم به بررسی تعریف وبلاگ و تفاوت آن با وب سایت و ... بپردازیم . با ما همراه باشید .

وبلاگ یا بلاگ چیست؟

وبلاگ Weblog واژه ای است که توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی (Jorn Barger) ابداع شد . وبلاگ یا بلاگ که در ابتدا به معنی دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد، از دو واژه Web که شبکه جهانی اطلاعات معنی می شود و Log که به فایل هایی گفته می شود که تمام اتفاقاتی که در یک کامپیوتر می افتد را ثبت می کند . واژه بلاگ Blog توسط Peter Merholz ابداع شد . پس از آن Evan Williams که برنامه نویس مشهوری است، درسیستم وبلاگدهی مشهور گوگل واژه Blogger  را خلق کرد و پس از آن سیستم وبلاگ نویسی Blogger را نوشت.

وبلاگ و وب سایت چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

همانگونه در تعریف وبلاگ بیان شد وبلاگ در ابتدا به عنوان دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد و پس از آن از وبلاگ استفاده های کاربردی تر و بهتر شد . مثلا آموزش و اخبار و قرار دادن اطلاعات . اما نباید وبلاگ و وب سایت را با هم اشتباه کرد . این دو تفاوت اساسی با یکدیگر دارند . وبلاگ صرفا به منظور اطلاع رسانی ساخته می شود . اما وب سایت اینگونه نیست . از وب سایت به منظور ارائه خدمات استفاده می شود . وبلاگ ها قابلیت این را ندارند که خدمات آنلاین را انجام دهند اما وب سایت ها به منظور ارائه خدمات و کاتالوگ های آنلاین ساخته می شوند . وبلاگ یک رسانه ای است که در بازه های زمانی کوتاه آپدیت می شود و در بازه های زمانی مشخص و یا نامشخص مطالب خود را به روز می کنند .

سیستم وبلاگ نویسی در دنیای اینترنت چگونه آغاز شد ؟

برخی بر این باورند که نخستین سیستم وبلاگ نویسی توسط سیستم گروه های خبری Usenet انجام شد . Usenet را در واقع می توان به عنوان یک نوع سیستم ذخیره سازی و سازماندهی پیام ها و همچنین اطلاعات که مراجعین می توانند با مراجعه به سیستم خبر و اطلاعات مورد نیاز خود را از سیستم پیدا کرده و یا اطلاعاتی را به گروه های خبری ارسال کنند.

سیستم وبلاگ نویسی مدرن چگونه آغاز شد ؟

سیستم های وبلاگی همچون Blogger و Livejournal جزء اولین سیستم های وبلاگ نویسی رایگان در دنیای اینترنت بودند و خیلی زود در بین وبلاگ نویسان و کاربران اینترنت معروف شدند . پس از این دو سیستم وبلاگی، سیستم مدیریت محتوا یا Wordpress خلق شد . این سیستم های بلاگی توانستند دنیای اینترنت را در زمینه اطلاع رسانی خبری و آموزشی دگرگون کنند

چه آموزش‌هایی در وبلاگ نویسی به ما کمک می‌کند؟

برای کسانی که در ابتدای راه هستند و به دنبال صفر تا صد وبلاگ نویسی هستند، چند آموزش زیر حیاتی است:

 

 

 

1. آموزش انجام طراحی قالب وبلاگ

آموزش طراحی قالب وبلاگ از نظر بسیاری از وبلاگ نویسان و وبمستران اهمیت چندانی ندارد و معتقدند که یک وبلاگ‌نویس به چنین اطلاعاتی نیاز ندارد. بررسی مسیر یک وبلاگ از لحظه شروع تا لحظه رسیدن به درآمد نشان می‌دهد که تنها، گام‌های ابتدایی آن برای اهداف شخصی است و کم‌کم رقابت با سایر رقبا و به دست آوردن رتبه بهتر در اولویت قرار می‌گیرد. پس باید بپذیریم که سئو فنی در رتبه‌بندی وبلاگ‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و کسی که به دنبال پیروزی در رقابت با سایر وبلاگ نویسان است، باید بتوانند قالب وبلاگ خود را از جهات مختلف بهینه کند تا برای رقابت آماده باشد.

 

 

 

2. آموزش در مورد نوشتن مطالب خلاقانه

آموزش بعدی در وبلاگ نویسی، آموزش نوشتن مطالب جذاب و خلاقانه است. نمی‌دانم تا چه اندازه با فضای اینترنت و وبلاگ‌ها آشنایی دارید، اما با جستجوی یک کلیدواژه ساده مانند «وبلاگ» در حدود 96 میلیون نتیجه در گوگل دریافت می‌کنید که هر کدام از آنها ممکن است مطالب اختصاصی یا تکراری داشته باشد. این آمار نشان می‌دهد که انتخاب کلید واژه، انتخاب متن و حتی انتخاب کلمات استفاده شده در آن اهمیت ویژه‌ای دارد. پس کسی که به دنبال وبلاگ نویسی حرفه‌ای باشد، باید بتواند مطالبی خلاقانه و جذاب بنویسد تا کاربر در نگاه اول با این متن ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند.

 

 

 

3. یادگیری روش‌های مختلف گردآوری مخاطب و افزایش نرخ تبدیل

به دست آوردن بازدیدکننده و تبدیل کردن آنها به مخاطب و مشتری تکنیک خاص خود را دارد و روش تبدیل آنها نیز با شیوه‌های خاص انجام می‌شود. وقتی که شما قصد راه اندازی یک وبلاگ را دارید و می‌خواهید به طور مرتب بر روی آن کار کنید، لازم است که روش‌های مختلف جذب بازدیدکننده را بشناسید. قرار نیست که تمامی مخاطبان شما از طریق جستجوی ارگانیک و موتورهای جستجو جذب شوند، بلکه ممکن است در گام‌های بعدی به سراغ ابزارهای دیگر مانند تبلیغات کلیکی یا تبلیغات متنی بروید.

 

 

 

4. یادگیری نحوه انتخاب هاستینگ مناسب برای وبلاگ

هاستینگ برای یک وبلاگ بسیار مهم است و سرعت بارگذاری و همچنین گرفتن رتبه در موتورهای جستجو با توجه به این مسئله اهمیت پیدا می‌کند. هاست از کلمه انگلیسی Host برگرفته شده است که به معنی میزبانی است. در واقع شما یک میزبان برای وبلاگ خود انتخاب می‌کنید که کلیه اطلاعات شما بر روی آن‌ها بارگذاری می‌شود. اگر بتوانید یک‌ هاست مناسب و با کیفیت انتخاب کنید، مطمئناً کیفیت وبلاگ شما بالا خواهد بود و می‌توانید بیشترین بهره وری از آن را داشته باشید. در مورد بحث هاستینگ و انتخاب آن در گام‌های بعدی بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

 

 

وبلاگ نویسی

 

 

 

چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنیم؟

قبل از اینکه بخواهید وارد بحث نوشتن وبلاگ و آماده سازی آن برای محتوا گذاری شوید، احتمالات سؤالات مختلفی در رابطه با این موضوع در ذهن شما شکل گرفته است که به عنوان مثال به سوالاتی مانند «چگونه وبلاگ بنویسیم» یا «چگونه وبلاگ درست کنم» یا «وبلاگ چیست» می‌توان اشاره کرد. این سؤالات بسیار شبیه هستند و پاسخ همه آنها در یک جمله است: وبلاگ به یک سیستم گفته می‌شود که برای نوشتن متن در زمینه‌های مختلف آماده سازی شده باشد.

 

بنابراین کسی که به دنبال وبلاگ نویسی باشد و بخواهد که یک وبلاگ برای خود بسازد، باید پلتفرم لازم را فراهم کند تا متن مورد نظر خود را در آن قرار داده و در قالب یک وب سایت یا بلاگ در معرض دید کاربران قرار دهد. نوشتن وبلاگ را می‌توان به نوشتن کتاب یا حتی نوشتن دفتر خاطرات تشبیه کرد که در آن اطلاعات فرد با توجه به سلیقه و نیاز سایر افراد نوشته می‌شود. یک وبلاگ نویسی حرفه‌ای معمولاً سعی می‌کند اطلاعاتی در وبلاگ خود قرار دهد، که هم نوشته خود او باشد و هم برای خواننده جذاب باشد.

 

یک نکته بسیار مهم در وبلاگ نویسی، انتخاب سبک مناسب برای وبلاگ است. مطالب یک وبلاگ ممکن است کپی شده از سایت یا از منبع دیگری باشد یا خود فرد وبلاگ‌نویس آنها را آماده کرده باشد. به خاطر داشته باشید، وبلاگ‌هایی که با توجه به اطلاعات خود شخص و تجربه او آماده شده باشند، جذابیت بیشتری برای کاربران دارند. .

حوه مدیریت وبلاگ

مقاله‌ی زیر به عنوان یک مکمل برای آموزش‌های بالا در نظر گرفته شده است:

 

وبلاگ ساختن یک کار ساده است.

 

وارد blogfa.com یا Persianblog.ir شوید و عضویت در سایت را بزنید.

 

در پرشین بلاگ پس از وارد شدن وارد صفحه ای می شویم که مطلبمان را درآن یادداشت می کنیم.

 

برای فرستادن مطلب هم فرستادن یادداشت را می زنیم.

 

نکته ی مهم:بهتر این است که مطلب یا مطلب هایمان را با گزینه ی فرستادن یادداشت وارد کنیم و در آخر از سمت راست وبلاگ در منوی پرشین بلاگ بازسازی وبلاگ را بزنیم.

 

بازسازی وبلاگ چیست؟

کاربرد بازسازی وبلاگ این است که شما با فرستادن یادداشت تنها آن را ثبت کرده اید و در صفحه ی وبلاگتان نمایش داده نمی شود که با گزینه ی بازسازی وبلاگ مطالب جدید و تغییرات جدید در وبلاگ نشان داده می شود.

 

گزینه های تنظیم قلم.

در صفحه ی تنظیم یادداشت گزینه های مختلفی وجود دارد که اکثر آنها شبیه Word هست و بسیار آسان. مثل Bold ، Italic یا Underline.

 

اما گزینه هایی مثل تنظیم جدول، ایجاد عکس و یا لینک دادن وجود دارد که با آن به زودی آشنا می شویم.

پس از هر بار فرستادن مطالب، آنها در پایین صفحه ثبت می شوند.

در وبلاگ مطالب از پایین به بالا نمایش داده می شوند.

پس قدیمی ترین آن است که پایین ترین است.

در حال حاضر اکثر سایتها اینگونه هستند.

جلوی هر مطلب ثبت شده سه گزینه وجود دارد:تنظیم، حذف و نظرات.

تنظیم و حذف که معلومند. در تنظیم می تونانید مطلب را Edit کنیم. دز پایان هر مطلب یک نظر بدین وجود دارد که دیگران در آن نظر می دهند. Persianblog یک خوبی عالی دارد و آن اینکه هر مطلبی که ثبت می شود در صورت وجود نظرهای جدید با آبی Bold شده اعلام می کند.

 

اما گزینه های سمت راست صفحه: بازسازی وبلاگ:در قبل با آن آشنا شدیم.

 

انتخاب قالب: هر وبلاگ یک قالب (شکل کلی) دارد که مطالب بر اساس آن کد بندی می شوند. شما می توانید به راحتی در قسمت انتخاب قالب ، قالب مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.

 

ویرایش قالب: برای قالب نویسی احتیاج است که یک زبان برنامه نویسی بلد باشید که برای وبلاگ زبان پایه HTML مخفف Hyper Text Markup Language به معنای زبان برنامه نویسی ابرمتن می باشد. قالبا CSS هم برای یادگیری بسیار خوب است و کار شما را راحت می کند. اما لازم است که شما این دو زبان را یاد بگیرید که حتما در اولین فرصت لینک سایتهای آموزشی را خواهم داد.

 

مدیریت یادداشتها و پیامها: با کلیک بر این گزینه به صفحه ی اصلی می روید.

 

دفترچه یادداشت: معمولا به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده می شود و یادداشتها را ذخیره می کند. می شود گفت:دفترچه یادداشت یک وبلاگ نویس.

 

WINFILE در اینجا می توانید Password تان را عوض کنید. (و گزینه های دیگر....)

 

تنظیمات وبلاگ: گزینه هایی همچون تعداد یادداشتها در صفحه،ای میل، نوع آرشیو و......

 

ثبت در فهرست کاربران:شما می توانید به راحتی وبلاگ خود را عضو کاربران کنید تا در صورتی که کسی Search کرد درون سایت پرشین بلاگ، وبلاگ شما را جزو موضوعان بیاید و وبلاگ خود را جزو یک گروه خاص قرار دهید.

 

آرشیو و مدیریت آرشیو:

یکی از قسمتهای مهم وبلاگ آرشیو می باشد. در صورتی که آرشیو را در قسمت تنظیمات وبلاگ روی هفتگی یا ماهانه تنظیم کرده باشید این قسمت پدیدار می شود.

 

کار بازسازی آرشیو همانند بازسازی وبلاگ است. یعنی شما با کلیک بر آن آرشیو های جدید را در معرض دیدی می گذارید.

 

شما می توانید قالب آرشیو را هم همانند وبلاگ تغییر دهید. چون آرشیو صفحه ای جدا دارد (در پرشین بلاگ)

 

خروج از سایت: در واقع شما Log Out می کنید و خارج می شوید.

 

حذف وبلاگ: وبلاگ شما به کلی حذف می شود.

 

وبلاگ شما: وبلاگتان را در صفحه ای جدا باز می کند.

 

حالا اشاره می کنیم به اینکه لینک چیست؟

حتما می دانید لینک چیست. با کلیک بر آن به صفحه ای جدید می روید . مثلا با این لینک به Pc2004 می روید.

خب برای لینک دادن ابتدا متنی که می خواهید به صورت لینک در آید بلوک کنید عکس کره ی زمین که گیره زده شده بزنید و بعد آدرس را بدهید. در منوی بعدی _blank باعث می شود لینک در صفحه ای جدا باز گردد.

 

حال با عکس آشنا می شویم.

در اینترنت برای عکس به نمایش گذاشتن باید آدرس عکس را بر روی اینترنت بدهید. برای یافتن آدرس عکس روی عکس مورد نظر در اینترنت کلیک راست کرده URL عکس را کپی پیس کنید. سپس در وبلاگتان عکس کپی شده را و URL عکس را کپی می کنید(URL یعنی آدرس عکس)

 

اما اگر عکس بر روی هاردمان باشد چی؟ باید از طریق سایتهایی عکستان را Upload کنید یعنی وارد اینترنت نمایید. کافیست در گوگل سرچ کنید:Upload-File به راحتی برای شما کلی سایت می آورد.

 

می توانید از نرم افزارهایی مخصوص این کار استفاده کنید.

 

یک سایت Upload:Sharemation (اما من پیشنهاد می کنم در گوگل سرچ کنید.)

 

فونت (قلم ) مناسب برای کار، Tahoma سایز 9pt است که متاسفانه به صورت نمایشی در پرشین بلاگ نیست. باید در Word مطلبتان را با Tahoma و فونت 9 (چون مبنای سایزهای Word بر مبنای pt است ) تایپ کنید و بعد در پرشین بلاگ کپی کنید.

 

یک روش تبلیغ وبلاگ:از طریق قسمت کاربران پرشین بلاگ در وبلاگها نظر دهید و کم کم وبلاگ را گسترش دهید. چه بسا بعد از مدتی تصمیم به ساخت سایت بگیرید.

https://akhbarejazab.blogsky.com

http://akhbarejazab.avablog.ir

https://baelm.tebyan.net

https://kiarizbin.tebyan.net

 

تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 31 فروردين 1399 ساعت : 14:37 | نویسنده : mm
راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش
نظرات

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود را دارید ما در اینجا نکاتی را به شما خواهیم آموخت که در آخر بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی را با مناسب ترین قیمت برای منزل خود انتخاب کنید، در ضمن ما به شما گارانتی اصلی بوش و نمایندگی لوازم خانگی بوش را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید ماشین ظرفشویی خود را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایید، اما برای این کار شما به اطلاعات مختلفی در این زمینه نیاز خواهید داشت تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که همیشه گرانترین و بالاترین مدل بهترین انتخاب برای شما محسوب نمیشود

زمانی ما میتوانیم بگوییم بهترین مدل را انتخاب کردهایم که ماشین ظرفشویی ما علاوه بر طول عمر و کیفیت شستشوی بالا بتواند تمام نیازهای ما را بر آورده کند و همچنین ما بتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم، در ضمن شما باید بتوانید مدلی را انتخاب کنید که ازنظر ظرفیت و مصرف انرژی طوری باشد که شما بتوانید به صورت روزانه از آن در منزل خود استفاده کنید به صورتی که ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای شما مقرون به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد؛ آن زمان ما میتوانیم بگوییم انتخاب خوبی داشته ایم؛ شاید در ابتدا این مقاله شما را کمی خسته کند اما صرف کمی زمان برای خواندن این مقاله مطمئن باشید که شما میتوانید با دید خیلی بهتری مدل ماشین ظرفشویی بوش خود را انتخاب کنید پس حتما تا انتها با ما باشید و ممنون میشویم نظر خود را در مورد آن برای ما یادداشت کنید تا سعی بر بهتر کردن آن کنیم.

نکاتی که در این راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش به آن خواهیم پرداخت:

                                 ·بهترین ماشین ظرفشویی بوش کدام مدل است؟

                                 ·بررسی نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

                                 ·برنامه های شستشو درماشین ظرفشویی بوش

                                 ·تکنولوژیهای مختلف درماشین ظرفشویی بوش

                                 ·گارانتی اصلی بوش در ایران

                                 ·نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش کدام است؟

یکی از سؤالاتی که همیشه بسیاری از افراد در زمان خرید ماشین ظرفشویی و یا هر وسیله دیگری دارند، بهترین مارک ماشین ظرفشویی کدام است؟ بهترین مدل ماشین ظرفشویی چیست؟ ما در اینجا سعی میکنیم به تمام سوالات شما جواب دهیم، اما باید بگویم این سوالات ریشه در تمدن و فرهنگ ما ایرنی ها دارد چراکه ایرانی ها از دیرباز جزو خوش سلیقه ترین مردمان دنیا بشمار میروند از همین رو همیشه به دنبال بهترین ها در دنیا هستند، اگر شما نگاهی به آثار باستانی کشورمان نیز داشته باشید کاملا متوجه این موضوع خواهید شد به همین دلیل نیز به هر حوضه ای که نگاه میکنیم ایران صاحب بهترین آن در دنیاست، این موضوع در فرهنگ خرید ما ایرانی ها به خوبی دیده میشود چراکه مردم ما همیشه به دنبال بهترین مارک و بالاترین مدل هستند به همین دلیل میتوانیم بگوییم متاسفانه در بسیاری از مواقع افراد توجه زیادی به نیاز و قدرت خرید خود نمیکنند؛ به طور مثال حتما دیده اید که افراد زیادی حاضر هستند برای اینکه بتوانند آخرین مدل ماشین ظرفشویی را برای منزل خود تهیه کنند خود را تحت فشار قرار دهند تا بتوانند بالاترین مدل را تا حد ممکن تهیه کنند؛ بدون اینکه به این موضوع توجه داشته باشند که آیا امکانات این ماشین ظرفشویی کارایی لازم را برای آنها دارد یا خیر؟ حتی لحظهای فکر نمیکنند که اصلا این مدل با مدل پایین تر خود چه تفاوتی دارد و پول بیشتر را بابت چه چیزی پرداخت میکنند؛اما بهتر است توجه داشته باشید که میتوانیم بگوییم تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش ازنظر کیفیت شستشو و طول عمر در یک سطح قرار دارند اما تنها دلیلی که باعث اختلاف قیمت بین مدل ها میشود استفاده از تکنولوژی های مختلف و برنامه های شستشویی است که ممکن است حتی بسیاری از آنها اصلا برای شما کارایی نداشته باشد و شما هیچ گاه از برخی از آنها استفاده نکنید، اما بهتر است یادتان باشد شما زمان خرید ماشین ظرفشویی برای هر کدام از این امکانات و برنامه های شستشو هزینه کرده اید یعنی بابت چیزی پول پرداخت کرده اید که از آن استفاده نمیکنید؛ درست است که تکنولوژی و برنامه های شستشوی مختلف میتواند کارایی و کیفیت شستشو را در ماشین ظرفشویی افزایش دهد اما به شرطی که شما از آن امکانات استفاده کنید تصور کنید ماشین ظرفشویی شما توانایی استریل کردن ظروف را دارد اما اگر از این برنامه استفاده نکنید چه تفاوتی میکند ماشین ظرفشویی شما برنامه استریل کردن ظروف را دارد یا خیر.

متاسفانه بسیاری از افراد در اینجا با خود میگویند بهتر است حالا که قصد خرید ماشین ظرفشویی را داریم بهتر است که بهترین و کامل ترین آن را بگیریم، ما نیز دقیقاً با این حرف موافق هستیم که بهترین مدل را برای منزل خود انتخاب کنید اما به شما پیشنهاد میکنیم زمان انتخاب ماشین ظرفشویی به برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن دقت داشته باشید که این برنامه شستشو و یا این آپشن چه کارایی دارد و مهم تر از همه این برنامه چقدر میتواندبرای ما کارایی داشته باشد و در آخر چقدر هزینه کردن بابت چنین چیزی میتواند برای ما منطقی باشد.

اگر تا به اینجا با ما موافق هستید بهتر است مطلب را با ما ادامه دهید اگر نه بهتر است همین الان صفحه را ببندید.

از اینکه تصمیم گرفته اید با ما ادامه دهید از این موضوع خیلی خوشحال هستیم، اما برای اینکه بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید بهتر است قدم به قدم با هم پیش رویم تا حد ممکن محدوده انتخاب خود را کوچکتر کنیم تا در آخر میان چند مدل باقی مانده بتوانیم بهترین مدل را انتخاب کنیم، در اولین قدم بهترین کار این است که در ابتدا نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی خود را انتخاب کنیم، یادتان باشد که ظرفیت ماشین ظرفشویی باید بر اساس تعداد اعضای خانواده و میزان رفت و آمد ما باشد تا بتوایم به صورت روزانه از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنیم و ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای ما به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد، پس اگر حتی یک خانواده نفره هم هستید باید میزان رفت و آمد مهمان خود را هم در نظر بگیرید تا اگر رفت و آمد شما زیاد است مدلی را انتخاب کنید که اگر مهمان هم در خانه داشته باشید بتوانید از آن استفاده کنید و در زمانی هایی که مهمان نیز در منزل ندارید بازهم بتوانید از آن استفاده کنید، پس یادتان باشد ماشین ظرفشویی یک وسیله تزیینی نیست که مانند برخی از افراد فقط آن را در خانه در آشپزخانه خود قرار میدهند و فقط زمانی که مهمان در خانه دارند از آن استفاده میکنند، دقت داشته باشید که این دستگاه برای کمک کردن به ما ساخته شده است تا دست های ما کمتر آسیب ببیند و بتواند ازنظر زمان و اقتصادی برای ما صرفه جویی کند پس شما باید ماشین ظرفشویی خود را به قدری هوشمندانه انتخاب کنید که بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید، البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید اگر شما از ماشین ظرفشویی بوش حتی روزی 2 بار نیز استفاده کنید حداقل میتواند 20 سال برای شما کار کند تنها به شرطی که درست از آن استفاده کنیددر ابتدا میخواهیم به عنوان قدم اول نوع ماشین ظرفشویی خود را بر اساس فضا و دیزاین آشپزخانه خود انتخاب کنیم و در قدم بعدی ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش را بر اساس تعداد اعضای خانواده و در نظر گرفتن رفت و آمدمان انتخاب کنیم.

انتخاب نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

در ابتدا باید بگوییم ما میتوانیم ماشین های ظرفشویی را به دو دسته کلی تقسیم کنیم ایستاده و رومیزی که خود ماشین های ظرفشویی ایستاده خود به دو دسته تقسیم میشوند مبله و توکار که میتوان گفت این دو ازنظر ظرفیت و کارایی با هم برابر هستند تنها تفاوت در ظاهر آنها میباشد به این صورت که ماشین های ظرفشویی توکار برخلاف مدل های مبله که در همه خانه ها میبینیم کاوری روی درب آن قرار ندارد تا شما بتوانید از چوب کابینت آشپزخانه خود بر روی آن استفاده کنید در این حالت شما وقتی وارد آشپزخانه میشوید فقط درب های کابینت خود را میبینید که این باعث میشود آشپزخانه شما بسیار ساده و مدرن به نظر برسد اما این موضوع کاملا سلیقه ای است که شما می خواهید یک ظرفشویی توکار را انتخاب کنید و یا مبله این موضوع کاملا به سلیقه و دیزاین آشپزخانه شما مربوط میشود؛ اما اگر فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی ایستاده در آشپزخانه خود ندارد ماشین ظرفشویی رومیزی میتواند انتخاب بسیار مناسب تری برای شما محسوب شود.

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش:

اگر شما تنها زندگی میکنید و یا یک خانواده کوچک دو نفره هستید و رفت و آمد زیادی ندارید ماشین ظرفشویی رومیزی بوش میتواند کمک خوبی در آشپزخانه برای شما باشد تا بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید و ازنظر اقتصادی نیز برای شما کاملا مقرون به صرفه است، فقط دقت داشته باشید زمانی که از ماشین ظرفشویی رومیزی در منزل خود استفاده میکنید بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل ظرفشویی استفاده کنید چراکه میزان مواد شوینده در یک قرص برای یک ظرفشویی مبله در نظر گرفته شده است و استفاده از آن در ماشین ظرفشویی رومیزی علاوه بر اینکه ازنظر اقتصادی اصلا برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود بلکه به دلیل زیاد بودن مواد شوینده میتواند ظرف های شما را لیز کند اما زمانی که از ژل ماشین ظرفشویی استفاده میکنید شما میتوانید ژل را بر اساس حجم و تعداد ظروف خود به میزان لازم استفاده کنید، اما یکی دیگر از مزیت های ماشین ظرفشویی رومیزی این است که فضای بسیار کمی از آشپزخانه شما را اشغال میکند و شما میتوانید آن را روی کابینت آشپزخانه خود قرار دهید اما اگر دوست ندارید آن را بر روی کابینت قرار دهید میتوانید زمان ساختن کابینت فضایی برای قرار دادن آن داخل کابینت در نظر بگیرید و زیر آن نیز یک کشو قرار دهید تا بتوانید به این صورت از فضای زیر آن نیز استفاده کنید، فقط دقت داشته باشید که در این حالت دور دستگاه سانتی متر آزاد باشد تا هوا بتواند گردش داشته باشد؛ اما اگر در خانه رفت و آمد دارید ومیخواهیددرمواقعی که مهمان درخانه دارید نیز از آن استفاده کنید و فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی بزرگ در آشپزخانه دارید و هزینه آن برای شما مشکلی ندارد به شما یک ماشین ظرفشویی مبله با قابلیت نیم شور را پیشنهاد میکنیم که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

ماشین ظرفشویی ایستاده بوش:

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم ماشین های ظرفشویی ایستاده به دو دسته مبله و توکار تقسیم میشوند که به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه شما بستگی دارد اما چیزی که باید در اینجا به آن دقت کنیم ظرفیت، تعداد سبد، برنامه های شستشو و امکانات دستگاه میباشد که باید بر اساس نیازمان آن را انتخاب کنیم به همین خاطر ما در اینجا سعی میکنیم توضیحات لازم را به شما دهیم تا با مزایا و معایب هر کدام به خوبی آشنا شوید تا درنهایت بتوانید مدلی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد.

اولین چیزی که زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش نظر افراد را به خود جلب میکند ظرفیت 12، 13 و 14 نفره است که به شما پیشنهاد میکنیم خیلی به این موضوع توجه نکنید به دلیل اینکه شرکت های تولید کننده میدانند این عدد ازنظر روانی تأثیر زیادی بر روی خریدار دارد به همین خاطر سعی میکنند با اضافه کردن یک قسمت کوچک به سبد مثلا برای قرار دادن فنجان های قهوه ظرفیت عددی آن را بیشتر نشان دهند، اما توجه داشته باشید فضای داخل تمام ماشین های ظرفشویی یکسان است و مهم ترین مسئله تعداد سبد در ماشین ظرفشویی است که میتواند سبد و یا سبد باشد بازهمتأکیدمیکنیم در اینجا نیز فضای داخلی هر دو به یک اندازه است فقط تفاوت در تعداد سبد در آنها است که البته هر کدام نیز مزایا و معایب خود را دارند به این صورت که در مدل های دوطبقه سبد قاشق و چنگال در سبد پایین قرار دارد مزیت این سبد کوچک در سبد پایین این است که قرار دادن قاشق و چنگال ها در آن بسیار آسان است و زمان کمتری را از شما می گیرد و مزیت دیگر آن این است که سبد میانی که در ماشین ظرفشویی بوش قابلیت تنظیم ارتفاع دارد شما میتوانید ارتفاع بیشتری در هر دو طبقه داشته باشید؛ اما اگر بخواهیم به معایب آن اشاره داشته باشیم توجه کنید که سبد قاشق و چنگال که در طبقه اول قرار می گیرد قسمتی از فضای این طبقه را اشغال میکند که میتوان گفت این سبد حدوداً فضای چهار تا پنج پشقاب را در این طبقه اشغال میکند؛اما در مدل های ماشین ظرفشویی بوش که طبقه دارد سبد قاشق و چنگال در طبقه پایین برداشته شده و به صورت یک طبقه در بالای ماشین ظرفشویی قرار گرفته است تا دیگر فضایی از طبقه پایین اشغال نشود اما در کنار این مزیت این طراحی نیز مشکلات و معایب خود را دارد اول اینکه شما باید قاشق و چنگال های خود را به صورت مرتب در طبقه بالا بچینید در غیر این صورت خوب شسته نمیشود و اگر آدم که حوصله ای هستید به شما همان مدلهای دو سبد را پیشنهاد میکنیم اما مشکل دوم این است که چون طبقه سوم قسمتی از فضای بالای ماشین ظرفشویی را اشغال کرده است فضای کمتری برای دو طبقه پایین وجود دارد حال اگر بخواهید قابلمهبزرگ و یاماهیتابه را در سبد پایین قرار دهید شما مجبور خواهید بود با بالا بردن طبقه دوم فضای بیشتری به سبد پایین دهید و این باعث میشود ارتفاع طبقه میانی کمتر شود در این صورت شما فقط ظروفی با ارتفاع یک پیش دستی را میتوانید داخل سبد میانی قرار دهید این معایب و مزایای ماشین های ظرفشویی 2 سبد و سبد بود حال میبینید که شما با دانستن همین اطلاعات که تا همین جا بدست آوردیم میتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم اما از اینجا به بعد خیلی مهم تر خواهد بود.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

بعد از انتخاب نوع و ظرفیت یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید ماشین ظرفشویی به آن دقت زیادی داشته باشید برنامه های شستشو میباشد که ما در اینجا سعی میکنیم به چند تا از آنها اشاره کنیم که میتواند به انتخاب شما کمک کند فقط دقت داشته باشد هر کدام از برنامه های شستشو که به دستگاه اضافه میشودمیتواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشته باشد که ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد و یا شاید در برخی از مواقع ما به دلیل ندانستن عملکرد آن برنامه نمیتوانید از آن استفاده کنیم پس بهتر است این قسمت را با دقت مطالعه نمایید تا هم بتواند به انتخاب شما کمک کند و هم با نحوه عملکرد و استفاده درست برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید.

برنامه نیم شور یا همان Half Load در ماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشو Half Load امکان استفاده از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی را به شما می دهد که شما میتوانید با قرار دادن ظروف خود در سبد پایین ماشین آن را روشن کنید و دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت دستگاه بمانید، به همین خاطر اگر یک خانواده کم جمعیت هستید که حتی یک ماشین ظرفشویی رومیزی میتواند جوابگوی نیاز شما باشد اما ازنظر فضا و مالی مشکلی ندارید و دوست دارید حتی زمانی که مهمان نیز در منزل دارید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید به شما پیشنهاد میکنیم مدلی را تهیه کنید که برنامهنیمشوریاهمانHalf Loadرا داشته باشد تا شما بتوانید هم به صورت روزانه از آن استفاده کنید و هم زمانی که مهمان در منزل دارید؛ اما به این نکته دقت داشته باشید که زمان استفاده از این برنامه بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل استفاده کنید چراکه همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم میزان مواد شوینده در یک قرص برای ظرفیت کامل در نظر گرفته شده اما زمانی که شما از برنامه نیم شور استفاده میکنید استفاده از قرص میتواند علاوه بر لیز کردن ظروف ازنظراقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه نباشد پس اگر تصمیم گرفتید در آینده از ژل استفاده کنید اگر دقت کنید در قسمت جایگاه قرص یک خط وجود دارد تا در زمانی که می خواهید از ژل استفاده میکنید اگر ظرفیت ظرفشویی شما نصف است و می خواهید از برنامه نیم شور استفاده کنید کافیست ژل را تا خط اول پرکنید اما اگر ظرفیت ماشین ظرفشویی شما کامل است ژل را تا خط دوم پر میکنید و یا میتوانید از یک قرص استفاده کنید.

برنامهVario Speed ​​Plusدرماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از برنامه هایی است که شاید وجود آن برای برخی از افراد در ماشین ظرفشویی مهم باشد و تمایل داشته باشند آن را داشته باشند برنامهVarioSpeed میباشد، شما میتوانید با اضافه کردن این برنامه به برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی بوش تا 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهیددر بعضی از مواقع ممکن است شما مهمان در منزل داشته باشید و بخواهید ظروف شما خیلی سریع شسته شود تا بتوانید از ظروف خود داخل ماشین ظرفشویی استفاده کنید و یا یکسری ظروف دیگر را داخل ماشین برای شستن قرار دهید میتوانید از این برنامه استفاده کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این برنامه میتواند 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهد اما در مقابل چیزی حدود 20 درصد میزان مصرف انرژی افزایش پیدا میکندتوجه داشته باشید که برنامهVario Speed فقط زمان شستشو را کاهش می دهد یعنی تاثیری بر عملکرد برنامه شستشویی که شما انتخاب کرده اید ندارد و هیچ ارتباطی با برنامه هایی مانند Quick Wash و یا Turbo Speed 20min ندارد.

برنامه شستشویIntensive zoneدرماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشویIntensive zoneمیتواند ظروف بزرگ مانند تابه و قابلمه را برای شما بشورد، عملکرد این برنامه شستشو به این صورت است که ماشین ظرفشویی بوش برای شستن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ماهیتابه از دما و فشار بالای آب استفاده میکند اما زمان استفاده از این برنامه توجه داشته باشید که به شما پیشنهاد میشود قابلمه و تابه خود را در طبقه پایین ماشین ظرفشویی قرار دهید و از قرار دادن ظروف گل دار و کریستال در این طبقه خوداری کنید و از طبقه بالا برای قرار دادن این ظروف استفاده کنید، چراکه همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم  زمان استفاده از برنامه Intensivezone ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف در طبقه پایین از فشار بالای آب استفاده میکندکه این فشار بالا در بلند مدت میتواند باعث خش افتادن و کم رنگ شدن گل های ظروف شما در طبقه پایین شود پس زمان استفاده از این برنامه بهتر است ظروف کریستال و گل دار خود را در طبقه بالایی قرار دهید.به همین دلیل بسیاری از افراد زمان کدر شدن ظروف خود در ماشین ظرفشویی تصور میکنند مشکل از ماشین ظرفشویی آنهاست که باعث تار شدن و کدر شدن ظروف میشود پس همانطور که دیدید آشنا بودن شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو میتواند کمکی بزرگی در زمان استفاده از آنها به شما کند.

اما برنامه های شستشوی بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آنها عملکرد مختص به خود را دارند و میتوانند مزایای مختص به خود را برای شما داشته باشند، مانند برنامهشستشویNight Program، ECO، Pre Rinse، Quick Wash، Perfect Dry، Turbo Speed 20min و برنامه های مختلف Auto که در اینجا از حوصله شما خارج بود که بخواهیم در مورد همه آنها صحبت کنیم اما به شما پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها جمله «برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه گوگل کلیک کنید تا وارد مقاله مورد نظر در مجله اینترنتی 20 بخر شوید در آنجا شما میتوانید با تمام برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده نیز بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید اما مزیت دیگری که این مسئله برای شما خواهد داشت این است که شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو آشنا میشوید و مطمئناً راحت تر میتوانید متوجه شوید که به کدام یک از آنها نیاز دارید این اطلاعات میتواند در خرید ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک کند تا در نهایت بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

تکنولوژی های مختلف در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش آشنایی کامل با برخی از تکنولوژی های بکار رفته در آن میباشد که میتواند امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد اما دقت داشته باشید که تمام این امکانات ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد اما میتواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش داشته باشد و توجیه اقتصادی برای شما نداشتهباشد پس به شما پیشنهاد میکنیم حتما به عملکرد و مزیت هایی که میتواند یک تکنولوژی برای شما داشته باشد خوب دقت کنید شاید وجود یک تکنولوژی در ماشین ظرفشویی بوش برای شما خیلی مهم نباشد و شما نیازی به آن نداشته باشید و یا اختلاف قیمتی که بابت این تکنولوژی می خواهید پرداخت کنید توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد.

سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

حتما اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود هستید بارها در مورد سنگ زئولیت شنیده اید و هر کس نظری در مورد آن دارد ما در اینجا عملکرد آن را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا با معایب و مزایای آن به خوبی آشنا شوید تا شما بتوانید در مورد آن تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید ماشین ظرفشویی شما دارای سنگ زئولیت باشد یا خیر؟ در اینجا باید بگوییم که زئولیت Zeolite در حقیقت یک سنگ معدنی است که مانند بسیاری از سنگ های دیگر در طبیعت دارای یک ویژگی منحصر به فرد است، به این صورت که این سنگ زئولیت میتواندرطوبت موجود در هوا را به خود جذب کند و آن را به گرما تبدیل کند گرمایی که سنگ زئولیت بعد از جذب رطوبت تولید میکند حدود 212 درجه فارنهایت میباشد به همین خاطر شرکت بوش از آن برای کاهش مصرف انرژی در ماشین های ظرفشویی خود استفاده میکند؛اما چطور سنگ زئولیت مصرف انرژی را در ماشین ظرفشویی کاهش می دهد؟ ماشین ظرفشویی بوش برای شروع از المنت برای گرم کردن آب استفاده میکند در اینجا سنگ بخار آب را جذب میکند و آن را به گرما تبدیل میکند، از اینجا به بعد این گرما به کمک المنت می آید برای گرم کردن آب و یا خشک کردن ظروف که این موضوع باعث میشود 10 درصد مصرف انرژی کاهش پیدا کند به همین دلیل مدل هایی که دارای سنگ زئولیت هستند برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص داده اند بهترین مثال برای آن میتوانیم به ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M اشاره کنیم این دو مدل ازنظر مشخصات فنی دقیقا شبیه به هم هستن اما تنها تفاوت بین این دو مدل وجود سنگ زئولیت در SMS88TW02Mمیباشد که توانسته برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص دهد اماSMS88TW01Mدارای برچسب انرژی A++میباشد اما شما میتوانید اختلاف قیمت بین این دو مدل را به خوبی ببینید و تصمیم بگیرید که این اختلاف قیمت برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

نکته دیگری که در مورد این سنگ ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که برخی از فروشندگان این طور بازگو میکنند که وجود این سنگ باعث میشود ظروف شما خیلی بهتر خشک شود و متاسفانه برخی طوری این مسئله را بازگو میکنند که تفاوت خیلی زیادی وجود دارد اما اگر بخواهیم کاملا واقع بینانه به این مسئله نگاه کنیم تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم باید بگوییم که ظرف ها در تمام ماشین های ظرفشویی به صورت کامل خشک میشوند اما همانطور که گفتیم سنگ زئولیت رطوبت را جذب میکند و آن را به گرما تبدیل میکند که این باعث میشود زمانی که فن شروع به باد زدن میکند و گرمای المنت را در ماشین پخش میکند گرمای این سنگ به کمک المنت می آید و باعث میشود المنت زمان کمتری را کار کند و همین موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش می شد و چون این سنگ رطوبت را به خود جذب میکند زمانی که شما درب ماشین را باز میکنید بخار کمتری در دستگاه است و همان زمان شما میتوانید ظروف خود را داخل کابینت قرار دهید اما در مدل هایی که این سنگ وجود ندارد زمان باز کردن درب ماشین ظرفشویی بخار آب در دستگاه وجود دارد که کافیست نهایت 10 دقیقه درب دستگاه را باز بزارید تا بخار آب خارج شود و سپس میتوانید ظروف خود را که کاملا خشک شده است را داخل کابینت قرار دهید این تمام واقعیت و مزایای سنگ زئولیت بود حال شما باید تصمیم بگیرید که آیا این اختلاف قیمت در مقابل این مزایا برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

Home connect در ماشین ظرفشویی بوش

وجود قابلیت Home connect در ماشین ظرفشویی بوش این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید و با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل و یا تبلت خود در هرجایی که هستید بتوانید به آن متصل شوید و آن را مدیریت کنید بطور مثال زمانی که در مسافرت هستید میتوانید از خاموش و یا روشن بودن دستگاه خود مطلع شوید و یا ظروف خود را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید و زمانی که از محل کار خود در حال بازگشت به منزل هستید آن را روشن کنید تا زمانی که به خانه میرسید ماشین ظرفشویی شستن ظرف ها را تمام کرده باشد درست است کهHome connect نیز یک آپشن خوب برای شماست اما سوال اینجاست که چقدر ممکن است شما از یک همچین آپشنی استفاده کنید و چقدر حاضرید برای چنین آپشنی پول پرداخت کنید و تا چه حدی برای شما توجیه اقتصادی داردامیدواریم مباحث گفته شده تا به اینجا توانسته باشد تا حدی به انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی به شما کمک کرده باشد شاید تا به اینجا نتوانستیم تمام تکنولوژی های ظرفشویی را به شما معرفی کنیم اما سعی کردیم 2تا از مهمترین آنها را که تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشتند را مورد بررسی قرار دهیم.

گارانتی اصلی بوش درایران کدام شرکت است؟

بعد از انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت زیادی داشته باشید داشتن اطلاعات کافی در مورد گارانتی بوش است امامتاسفانه امروزه به هرفروشگاهی که مراجعه میکنیدخودرانمایندگی اصلی بوش معرفی میکندویک گارانتی رابه عنوان گارانتی اصلی به ما معرفی میکندوجالب اینجاست که مدعی این هستندکه این گارانتی اصلی بوش درایران است وگارانتی های دیگر معتبر نیستند اما متاسفانه هیچ مدرکی بابت ادعاهایی که میکنند ندارندو فقط شما رادچارسردرگمی میکنند ما در ابتدا داستان این همه گارانتی را به شما خواهیم گفت و در ادامه گارانتی اصلی بوش درایران را به همراه مدارک به شما معرفی خواهیم کرد چراکه داشتن یک گارانتی شرکتی میتواند خیال شما را بابت قطعات و خدمات پس از فروش کاملا آسوده کند، اما مسئله دیگری که بسیار مهم هست این است که با داشتن گارانتی اصلی بوش میتواند خیال شما از بابت اصل بودن کالا راحت باشد.

متاسفانه امروزه بسیاری از فروشگاه و شرکت های تعمیرات لوازم خانگی کارت هایی را تحت عنوان کارت گارانتی چاپ میکنند و در اختیار فروشگاه های لوازم خانگی قرار میدهند تا آن را به عنوان کارت گارانتی بر روی لوازم خانگی خود قرار دهند اما دقت داشته باشید که این کارت های گارانتی در حقیقت فقط یک ترکت تبلیغاتی میباشد که تحت عنوان کارت گارانتی روی دستگاه قرار می گیرد، به این صورت اگر شما روزی احتیاج به سرویس کار و یا قطعهای داشته باشید مطمئناً مستقیم به سراغ کارت گارانتی دستگاه خود می روید و با شمارهای که بر روی آن قرار دارد تماس می گیرید، به این صورت شما مشتری آن شرکت تعمیرات لوازم خانگی خواهید شد چرا که مطمئنا هیچ چیزشامل گارانتی نمیشود وشما بایدبابت سرویس وقطعات هزینه آنرا پرداخت کنید و چون آنها میدانند شما به عنوان نمایندگی به آنها اعتماد زیادی دارید و سراغ شرکت دیگری نخواهید رفت هزینه بسیار زیادی از شما خواهند گرفت.

بهتر است که بدانید شرکت بوش بعد از توافق برجام در سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی تحت عنوان بوش سرویس آغاز کرد که چهار شرکت کاسپین،سناپویان،کاراگسترومهستان را در زیر مجموعه خود قرار می گیرد این چهار شرکت تحت عنوان بوش سرویس وظیفه فروش و خدمات پس از فروش شرکت بوش را بر عهده دارند که تمام خدمات این چهار شرکت تحت نظارت مستقیم BSH آلمان انجام میشود که خدمات یکسانی را به مشتریان خود ارائه میکنند، حتما با خود می گویید اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد مطمئنا باید نام ایران در سایت رسمی بوش آلمان وجود داشته باشد؟ بله دقیقا همین طور است به همین خاطر به شما پیشنهاد میکنیم برای دیدن عکس کارت گارانتی بوش سرویس و دیدن نام ایران در سایت رسمی بوش از طریق لینک «گارانتی بوش سرویس» وارد صفحه مورد نظر شوید شما تا در آنجا هر آنچه درباره گارانتی بوش سرویس و یا حتی سیهاوی لازم دارید را پیدا کنید و جواب تمام سوالات خود را بگیرید اما بیاد داشته باشید تمام مقاله را به دقت بخوانید چراکه مسئله بسیار مهمی است و بهتر است به طور کامل با آن آشنا شوید.

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

حال که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را دارید حتما به دنبال نزدیک ترین نمایندگی بوش به منزل خود هستید ما نیز آدرس و تلفن تمام فروشگاه های لوازم خانگی بوش را در سرار کشور در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید اما توجه داشته باشید که در حال حاضر هیچ فروشگاهی تحت عنوان نمایندگی بوش در کل کشور وجود ندارد و تمامی فروشگاه ها در حقیقت فقط عامل فروش محسوب میشود چراکه دقت داشته باشید زمانی ما میتوانیم فروشگاهی را به عنوان نمایندگی فروش به شما معرفی کنیم که توسط شرکت بوش روی آن نظارت وجود داشته باشد اما متاسفانه چنین چیزی در حال حاضر در کشور وجود ندارد اما اگر اطلاعات کاملی از نمایندگی بوش سرویس و یا سیهاوی لازم دارید از طریق لینک «نمایندگی بوش سرویس» میتوانید به این صفحه مراجعه کنید در آنجا شما میتوانید به آدرس و شماره تلفن خدمات پس از فروش بوش سرویس، سیهاوی و تمام فروشگاه های لوازم خانگی در کل کشور دسترسی داشته باشید.

منبعخبر آنلاین

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

دو شنبه 18 فروردين 1399 ساعت : 14:59 | نویسنده : mm
قیمت ماشین لباسشویی بوش
نظرات

مطمئناً شما نیز مانند هر فرد دیگری زمانی که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر برند دیگری را برای منزل خود را دارید به دنبال بهترین مارک و مدل هستید تا علاوه بر اینکه کیفیت شستشوی بالایی داشته باشد طول عمر بالایی نیز داشته باشد تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود را دارید احتمالا با مشکلاتی زیادی در این زمینه روبروهستید و دچار سرگردانی شدهاید یکی از دلایل مهم این موضوع این است که وقتی شما به هر فروشگاهی مراجعه میکنید با قیمت و حرفهای مختلفی روبهرو میشوید که تصمیم گیری برای خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر وسیله دیگری را برای شما مشکل می کند، به همین خاطر در اینجا ما سعی می کنیم به برخی از سوالات شما جواب دهیم تا بتوانید بهترین مدل لباسشویی بوش اصل آلمان را با گارانتی اصلی از نمایندگی بوش با کمترین قیمت تهیه نمایید.

سوالاتی که در این اینجا به آن خواهیم پرداخت:

                     ·بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

                     ·چگونه ماشین لباسشویی بوش اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

                     ·دلیل اختلاف قیمت ماشین لباسشویی بوش در فروشگاههای مختلف؟

                     ·گارانتی اصلی بوش در ایران چیست؟

                     ·نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

کلیک کنید»»»  قیمت لباسشویی بوش ««« کلیک کنید

بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

مطمئناً شما نیز مانند هر فرد دیگری زمانی که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر برند دیگری را برای منزل خود را دارید به دنبال بهترین مارک و مدل هستید تا علاوه بر اینکه کیفیت شستشوی بالایی داشته باشد طول عمر بالایی نیز داشته باشد تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید، در این میان در مورد ماشین لباسشویی بوش به جرئت میتوان گفت که سالهاست بهترین مارک لباسشویی در دنیا شناخته می شود به همین خاطر نیز توانسته 30درصد از این بازار را در سراسر دنیا به خود اختصاص دهد که عدد بسیار بزرگی است اما اگر از برند آن بگذریم معرفی یک مدل به عنوان بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش کار بسیار سختی است چراکه این موضوع کاملاً بستگی به نیاز و بودجه شما دارد اما ما در اینجا پرفروش ترین و بهترین مدل های ماشین لباسشویی بوش را در هر سری به شما معرفی می کنیم تا بر اساس نیاز و بودجه خود بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید اما قبل از آن توجه داشته باشید که کیفیت و طول عمر تمام ماشین های لباسشویی بوش در یک سطح قرار دارند، تنها تفاوتی که بین مدل های مختلف وجود دارد تعداد برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آنها می باشد که این موضوع کاملا بستگی به نیاز شما دارد شما تصور کنید ماشین لباسشویی شما کامل ترین برنامه شستشو و لکه بری را داشته باشد اما اگر شما از آن استفاده نکنید نمیتوانید توقع داشته باشید که لباس های شما باکیفیت بالاتری شسته شود و یا لکه های پیراهن شما پاک شود پس چه تفاوتی دارد که دستگاه شما برنامه لکه بری داشته باشد یا خیر، اما توجه داشته باشید که این امکانات میتواند قیمت ماشین لباسشویی را به شدت بالا ببرد این موضوع را به این دلیل مطرح کردیم که بسیاری از افراد متأسفانه تصور می کنند که بالاترین و گرانترین مدل می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد، در ادامه ما پرفروش ترین، کم بازگشت ترین مدل های ماشین لباسشویی بوش را در هر سری به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که ما در اینجا فقط پرفروش ترین و کم بازگشت ترین مدل ها را به شما معرفی می کنیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 2

ماشین های لباسشویی بوش سری 2 از ساده ترین ماشین های لباسشویی بوش محسوب می شوند، مدل هایی که در این سری قرار میگیرد ساخت کشور ترکیه میباشند که تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان مونتاژ می شود، تمام مدل ها در این سری با کد WAB شروع می شوند و میتوان گفت تمام برنامه های اصلی برای شستشو را دارا می باشند؛ شرکت بوش با استفاده از یک پنل مکانیک و حذف یکسری از آپشن های غیر ضروری سعی به پایین آوردن قیمت کرده اما توجه داشته باشید که این موارد تاثیری بر کیفیت شستشو و طول عمر آن نداردبهترین مدل هایی که در این سری ما می توانیم به شما معرفی کنیم ماشین لباسشویی بوش WAB20262IR سری 2 رنگ سفید کیلو 1000 دور ساخت کشور ترکیه دارای برچسب انرژی A+++ را به شما معرفی می کنیم، اما اگر به دنبال رنگ سیلور هستید ماشین لباسشویی بوش مدل WAB202S2IR دقیقا سیلور همین مدل است.

ماشین لباسشویی بوش سری 4

ماشین های لباسشویی بوش سری 4 ازنظر ساختار تفاوت زیادی با سری 2 نداشته این سری نیز در کشور ترکیه تحت لیسانس آلمان ساخته می شود که با کد WAK شروع می شوند و از یک پنل تمام مکانیک در آنها استفاده شده است و میتوان گفت این سری نیز تمام برنامه های اصلی شستشو را دارا میباشند اما اگر بخواهیم بهترین و پرفروش ترین مدل را در این سری نام ببریم میتوانیم ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200IR را به شما معرفی کنیم با ظرفیت کیلوگرم 1200 دور ساخت کشور ترکیه با برچسب انرژی A+++ اما اگر قصد دارید ست آشپزخانه خود را استیل تهیه کنید ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2020SIR استیل همین مدل است که به شما معرفی کردیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 6

اما ماشین های لباسشویی بوش سری 6 که در حقیقت پرفروش ترین سری شرکت بوش محسوب می شوند از یک پنل لمسی و مکانیک در آنها استفاده شده که ظاهری زیباتر به آن داده است مدل هایی که در این سری قرار دارد با کد WAT شروع می شوند و میتوانند ظرفیتی معادل یا کیلو داشته باشند که برخی از مدل ها در این سری در کشور آلمان و برخی در کشور ترکیه مونتاژ می شوند اما دقت داشته باشید که مدل های ساخت ترکیه ازنظر کیفیت تفاوتی با مدل های آلمان ندارند و به یاد داشته باشید که هر مدل فقط در یک کشور مونتاژ می شود و ممکن نیست یک مدل در دو کشور ساخته شود بهترین مدل هایی را که میتوانیم در این سری به شما معرفی کنیم ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28682IR سفید با ظرفیت کیلو 1400 دور به همراه سیستم i-DOS ساخت کشور ترکیه می باشد که بالاترین مدل در این سری محسوب می شود، لباسشویی بوش WAT28561IR سفید دقیقاً مانند مدل قبل تنها با این تفاوت که سیستم i-DOS و برنامه ضد چروک از روی آن حذف شده است اما با قیمتی بسیار مناسب تر اما اگر قصد خرید ماشین لباسشویی 8 کیلویی را دارید WAT24662IR را به عنوان بالاترین و بهترین مدل در سری 6 به شما پیشنهاد می کنیم سفید کیلویی 1200 دور ساخت کشور ترکیه به همراه سیستم i-DOS اما اگر به دنبال مدلی با قیمت کمی مناسب تر هستید WAT24461IR را به شما پیشنهاد می کنیم دقیقاً مانند قبلی تنها با این تفاوت یک سیستم i-DOS از روی آن حذف شده است، اما اگر به دنبال ماشین لباسشویی استیل برای آشپزخانه خود هستید ماشین لباسشویی بوش سری 6 مدل WAT2465XIR با ظرفیت کیلوگرم 1200 دور ساخت کشور ترکیه به همراه سیستم i-DOS را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی استیل با قیمت و کارایی مناسب هستید ماشین لباسشویی بوش سری 6 مدل WAT2446XIR را به شما پیشنهاد می کنیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 8

ماشین های لباسشویی بوش سری 8 در حقیقت بالاتری سری محصولات شرکت بوش می باشد که دارای متنوع ترین برنامه های شستشو و لکه بری میباشند و از جدیدترین تکنولوژی ها در آنها مورد استفاده قرار گرفته است، این سری از محصولات بوش فقط در کشور آلمان مونتاژ می شوند که مدل های ماشین لباسشویی در این سری با کد WAW شروع می شوند و میتوانند ظرفیتی معادل تا کیلوگرم داشته باشند اما اگر بخواهیم پرفروش ترین و بهترین مدل های این سری را به شما معرفی کنیم میتوانیم با ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32660IR سفید با ظرفیت کیلوگرم 1600 به همراه سیستم i-DOS بالاترین مدل در این سری را به شما معرفی کنیم یا ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28760IR دقیقاً شبیه به مدل قبلی تنها با دو تفاوت خشک کن 1400 دور یعنی 200 دور کمتر و بجای سیستم i-DOS دارای برنامه Active Oxygen می باشد، اما اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید WAW3266XIR را به عنوان بهترین و بالاترین مدل لباسشویی استیل به شما معرفی می کنیم که دقیقاً شبیه به WAW32660IR می باشد اما با بدنه استیل؛ لباسشویی WAW2876XIR هم استیل همان WAW28760IR می باشد، اما اگر به دنبال مدلی با قیمت مناسب تر در سری 8هستید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW24540IR سفید با ظرفیت کیلوگرم 1200 دور را به شما پیشنهاد می کنیم، اما اگر به دنبال لباسشویی استیل هستید WAW3256XGC با ظرفیت کیلو 1600 دور را به شما پیشنهاد می کنیم.

کلیک کنید»»» قیمت ماشین لباسشویی بوش ««« کلیک کنید

چگونه ماشین لباسشویی بوش اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

این سوالی است که بسیاری از خریداران زمان خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر وسیله دیگری دارند که چطور میتوان ماشین لباسشویی بوش اصل و تقلبی را از هم تشخیص داد اگر بخواهیم بهترین و راحت ترین کار را به شما پیشنهاد کنیم این است که به کد یا همان مدل ماشین لباسشویی کاملاً دقت کنید و مهم تر از همه ماشین لباسشویی خود را با گارانتی اصلی و معتبر تهیه کنید و تا زمانی که محصول و کارت گارانتی خود را دریافت نکرده اید به هیچ عنوان پرداختی نداشته باشید تا در ادامه گارانتی اصلی بوش را به شما معرفی می کنیم اما بعد از دریافت کارت گارانتی با خدمات پس از فروش آن تماس گرفته و درخواست نصب کنید به محض اینکه شما درخواست نصب دهید شرکت بوش شماره سریال گارانتی را از شما میخواهد اگر شماره سریال درست باشد درخواست نصب شما تائید می شود و شما میتوانید از اصل بودن کالای خود مطمئن شوید اما به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان از مدل های غیر شرکتی که امروزه تحت عنوان بانه ای فروخته می شود خریداری نکنید و گول قیمت بعضی از آنها را نخورید در این باره در ادامه متن بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

دلیل اختلاف قیمت ماشین لباسشویی بوش در فروشگاه های مختلف؟

متأسفانه به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش در بسیاری از برندها و نوسانات موجود بسیاری از این موضوع سوء استفاده می کنند اما همان طور که می دانید هر کالایی در بازار یک قیمت مشخص دارد تا حدی از این اختلاف قیمت کاملاً طبیعی است و ممکن است یک فروشگاه برای رقابت محصول خود را با سود خیلی پایین هم بفروشد و شاید در بعضی از مواقع شخصی به علت مشکلاتی که دارد حتی تصمیم بگیرد کالای خود را با درصدی ضرر بفروشد اما صحبت ما بر سر اختلاف قیمت های نجومی است که در بازار دیده می شود و واقعاً شما را سرگردان می کند که کدام یک از قیمت ها درست است این اختلاف قیمت در ماشین لباسشویی بوش یا هر برند یا محصول دیگری دو دلیل عمده دارد که برای شما توضیح می دهیم.

اولین دلیل ترفندی است که بسیاری از فروشندگان از آن استفاده می کنند زمانی که فروشنده متوجه این می شود که شما دنبال یک مدل ماشین لباسشویی مشخص هستید به دو دلیل قیمت بسیار کمتری را به شما می دهد حتی  10 درصد کمتر از قیمت کف بازار در اینجا فروشنده سعی می کنه اطمینان شما رو جلب کند و به شما می گوید من این محصول را با این قیمت به شما می دهم بعد سعی بر خراب کردن مدل مدنظر شما می کند و سعی می کند مدل دیگری را به شما پیشنهاد کند که مثلاً مزایای بیشتری نسبت به مدل انتخابی شما دارد چراکه می داند مدلی را که شما انتخاب کرده اید احتمالا اطلاعات کافی در مورد آن دارید و قیمت آن را می دانید پس سعی می کند نظر شما را عوض کند تا شما مدلی را انتخاب کنید که بتواند سود بهتری از شما بگیرد، اما دلیل دیگری که فروشنده این کار را انجام می دهد این است که فروشنده متوجه می شود شما به دنبال جهیزیه و یا چند قلم کالا هستید در اینجا فروشنده می داند که حتماً این مدل را از چندین فروشگاه قیمت گرفته اید به همین دلیل به خاطر اینکه اطمینان شما را جلب کند این محصول را حتی با ضرر به شما قیمت می دهد و شما وقتی میبینید قیمت این فروشگاه بهتر از بقیه است مطمئناً آن را میخواهید در اینجا فروشنده کار خودش را شروع می کند و اقلام دیگری را که لازم دارید را به شما پیشنهاد می کند اما با قیمت های خیلی بالاتر چون می داند شما قیمت دیگر کالاها را درست ندارید چون تمرکز شما روی محصول اول بوده و اینجاست که علاوه بر اینکه ضرر خود را جبران می کند بلکه سود خوبی روی دیگر کالاها از شما می گیرد.

اما دلیل دوم که بسیار خطرناک است و باید خیلی دقت کنید اختلاف قیمت های بسیار نجومی است که بر سر یک مدل ماشین لباسشویی می‌بینید اختلاف قیمت هایی بین 20 درصد تا 40 درصد چنین اختلاف قیمتی در یک ماشین لباسشویی باید بگوییم غیرممکن است جز اینکه مشکلی وجود داشته باشد شما می‌توانید از دیجی کالا نیز به عنوان یک سایت مرجع برای استعلام قیمت ها استفاده کنیدمتأسفانه در چند سال اخیر افرادی محصولات استوک و مشکل دار را از کشورهای دیگر تهیه و وارد کشور می کنند که هرکدام ممکن است مشکلی داشته باشند یکی موتورش خراب است یکی پنلش ایراد دارد یکی تو رفتگی بعد آنها را تعمیر می کنند، حالت دیگر برخی از افراد اقدام به تعویض بعضی از قطعات دستگاه می کنند مثلاً گوشی موبایل را در نظر بگیرید اگر باطری یا شارژر دستگاه عوض شود احتمال خیلی زیاد شما متوجه آن نخواهید شد جر اینکه کارتان باشد؛ اما موضوع به اینجا هم ختم نمیشود چراکه ممکن است محصولی که شما می خرید اصلاً بوش نباشد شاید تعجب کنید اما واقعیت دارد متأسفانه افرادی مانند یک شکارچی در بازارهایی مانند چین به دنبال مدل های مشابه میگردند که ازنظر ظاهر بسیار شبیه به ماشین لباسشویی بوش است که میتوان با تغییراتی کوچک آن را جای برند بوش فروخت تنها با تعویض یک پنل و یا درب و چاپ لوگو حال برای توجیه کردن و متقاعد کردن شما این گونه وانمود می کنند که این محصولات به دلیل اینکه از بانه می آید و چون قاچاق است و گمرکی به آن تعلق نمی گیره به همین دلیل هم قیمت آن بسیار کمتر است به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم محصول شرکتی با گارانتی معتبر تهیه کنید نه صرفاً برای گارانتی و خدمات پس از فروش آن حداقل برای اطمینان در اصل بودن کالا به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن قیمت ماشین لباسشویی بوش از نمایندگی با قیمت روز از لینک زیر استفاده کنید تا حداقل زمان مراجعه به بازار قیمت واقعی آن را بدانید، در صورت کارنکردن لینک زیر به بالای صفحه مراجعه کنید و از لینک ابتدایی استفاده کنید.

گارانتی اصلی بوش در ایران چیست؟

حال که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود را دارید مطمئناً ترجیح می دهید که آن را با گارانتی اصلی بوش تهیه کنید تا علاوه بر اطمینان به سلامت کالا خیالتان بابت خدمات پس از فروش نیز آسوده باشد اما متأسفانه به هر فروشگاهی که برای خرید ماشین لباسشویی بوش مراجعه میکنید یک شرکت را به عنوان گارانتی اصلی بوش در ایران به شما معرفی می کند و باعث سردرگم شدن شما می شوند و در آخر نیز متوجه نمیشوید که گارانتی اصلی بوش و یا حداقل معتبرترین آنها کدام یک از شرکتها هستند اما قبل از اینکه گارانتی بوش را به شما معرفی کنیم باید نکتهای را به شما گوش زد کنیم که بسیاری از کارتهای گارانتی که امروزه در بازار وجود دارد در حقیقت یک تراکت تبلیغاتی هستند که تحت عنوان کارت گارانتی به شما داده می شود، به این صورت که تعمیرگاههای بوش تعدادی تراکت تبلیغاتی را تحت عنوان کارت گارانتی چاپ می کنند و آنها را در اختیار فروشندگان قرار میدهند تا بر روی کالاهای خود قرار دهند شما که این برگه را به عنوان گارانتی ماشین لباسشویی خود می دانید مطمئناً اگر زمانی احتیاج به سرویس و یا خدماتی داشته باشید به شمارهای که بر روی کارت گارانتی وجود دارد مراجعه میکنید و حتماً می دانید بعد از آن چه اتفاقی میافتد حتماً مشکل ماشین لباسشویی بوش شما شامل گارانتی نشده و باید بابت تعمیر آن هزینه پرداخت کنید این تعمیرگاههای لوازم خانگی به این صورت برای خود مشتری پیدا می کنند در این میان کارتهای گارانتی نیز وجود دارد که به علت شناختهتر بودن آنها فروشگاههای لوازم خانگی آنها را با قیمت ‌هایی بین هزار تومان تا 10 هزار تومان میخرند اما برخی از تعمیرگاه ها که خدمات نصب را هم انجام میدهند بابت نصب رایگان هر کارت گارانتی مبلغ نصب را از فروشنده دریافت می کنند اما در اینجا ما نمیتوانیم نام این نوع گارانتی ها را بیاوریم اما گارانتی اصلی بوش در ایران را به شما معرفی می کنیم.

گارانتی بوش سرویس

شرکت بوش آلمان بعد از توافق برجام در سال 1395 با تأسیس نمایندگی رسمی بوش در ایران تحت عنوان بوش سرویس فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد و شرکت را در زیر مجموعه خود قرار داد تا به صورت مشترک بتوانند خدمات پس از فروش محصولات بوش را تحت نظارت مستقیمBSH بوش آلمان انجام دهندما در اینجا به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید مطمئن شوید که ضمانت و گارانتی بوش سرویس نماینده مستقیم بوش آلمان در ایران می باشدبهترین راه برای رسیدن به آن مراجعه به سایت رسمی بوش المان است اگر خدمات پس از فروش بوش یعنی بوش سرویس در ایران نمایندگی داشته باشد مطمئناً نام ایران در لیست بوش سرویس قرار دارد برای این کار با استفاده از این لینک https://www.bosch-home.com/service وارد سایت بوش قسمت بوش سرویس شوید و در قسمت Select your location شما میتوانید در قسمت Asia نام ایران را مشاهده نماییدهمان طور که می بینید نام ایران همچنان در قسمت خدمات بوش قرار دارد که تا  سال 1425 این شرکت متعهد است نسبت به محصولاتی که به ایران وارد کرده است خدمات ارائه کند؛ اما اگر اطاعات بیشتر و دقیق تری در این زمینه لازم دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم این جمله را «گارانتی بوش20 بخر» را در گوگل سرچ کنید بر روی اولین نتیجه کلیک کنید و با وارد شدن به این صفحه اطلاعات تکمیل تری را در مورد گارانتی بوش سرویس و سیهاوی بدست آورید شما در اینجا همچنین میتوانید عکس کارت گارانتی بوش سرویس را نیز مشاهده نماید چراکه متأسفانه کارتهای گارانتی مختلفی در بازار وجود دارد که تحت عنوان بوش سرویس ارائه می شود.

گارانتی سیهاوی

در مورد گارانتی سیهاوی نیز باید بگوییم شرکت سیهاوی اولین وارده کننده لوازم خانگی بوش و بزرگترین گارانتی شخصی بوش می باشد که توانسته با خدمات و گارانتی معتبر رضایت مشتریان خود را جلب کند و نامی ماندگار و درخشان از خود بجای بگذارد، شرکت سیهاوی با محوریت رضایت مشتریان خود توانسته با کسب لوح های تقدیر متعددی از مراجع مختلف به افتخارات خود اضافه کند که مهر تأییدی بر کیفیت و موفقیت این مجموعه دارد، محبوبیت شرکت سیهاوی در سال های گذشته تا حدی بوده که همچنان بسیاری از مردم گارانتی سیهاوی را به عنوان گارانتی اصلی بوش در ایران میشناسند؛ اما در واقعیت گارانتی سیهاوی در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین گارانتی شخصی بوش در ایران می باشد، اگر درزمینهٔ گارانتی سیهاوی نیز احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید باز به شما پیشنهاد می کنیم همان کلمه «گارانتی بوش 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید تا در آنجا بتوانید به جواب تمام سوالات خود برسید تا بتوانید ماشین لباسشویی بوش را با گارانتی اصلی تهیه نمایید و در این زمینه خیالتان آسوده باشد.

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

مطمئناً شما نیز مانند هر شخص دیگری ترجیح می دهید برای خرید ماشین لباسشویی خود به نمایندگی لوازم خانگی بوش مراجعه کنید تا محصول خود را با خیال آسوده و گارانتی اصلی تهیه نمایید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم از طریق آدرسی که در اختیار شما قرار می دهیم به آنجا مراجعه کنید و لیست نمایندگی های بوش را که برای شما قرار گرفته شده است را دریافت کنید اما قبل از آن حتماً و باز تأکید می کنیم حتماً متن آن را کامل مطالعه نمایید تا به آدرس و تلفن نمایندگی های بوش در سرتاسر کشور برسید اما قبل از خواندن کامل متن به هیچ وجه از لیستی که در اختیار شما قرار گرفته شده است استفاده نکنید، برای این کار کافی است متن مقابل «لیست نمایندگی بوش و خدمات پس از فروش بوش در ایران 20 بخر» را به صورت کامل در گوگل سرچ کنید و درنتیجه به دست آمده بر روی خط اول کلیک کنید و آن را باز کنید؛ امیدواریم این متن تا به اینجا توانسته باشد برای خرید ماشین لباسشویی به شما کمک لازم را کرده باشد و بتوانید ماشین لباسشویی بوش را با گارانتی اصلی به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایید، در آخر باز به شما پیشنهاد می کنیم از طریق لینک بالا (قیمت ماشین لباسشویی بوشکه برای شما قرار داده بودیم کمترین قیمت نمایندگی را مشاهده نمایید.

منبعخبرگزاری تبیان

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 17 فروردين 1399 ساعت : 15:1 | نویسنده : mm
فروشگاه پروژه
نظرات

سایت  فروشگاه پروژه با هدف کمک به ارتقا سطح علمی کشور و همچنین ایجاد محلی برای کسب درآمد برای محققین و پژوهشگران کشور راه اندازی شده است .

تعداد بازدید از این مطلب: 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

جمعه 15 فروردين 1399 ساعت : 13:54 | نویسنده : mm
buy fake members
نظرات

 

Buy telegram members is one of the best ways to increase channel and group members. We all know that people are more likely to trust the channel and the groups with the more subscribers. Adby group, as the most specialized telegram service provider, is proud to provide their users with real telegram members of fake members. You can promote your Telegram channel or group only by some clicks!

 

Real Telegram Members

 

Buy Real Telegram Members in Adby is completely real and will add members in force add method. This method is completely different from fake members or pop up members and we highly recommend this method for developing your own business in Telegram and you will get the credit for your Telegram channel or group.

 

When you promote group member, your group's will be crowded and you have to control them, and if you have good service for them, it can be a good help to your telegram group. You can order the desired amount of members. In this way, due to the forced entry of users into your group, drops are more than other methods and they can left to 50% over time.

 

Fake Telegram Members

 

Adby team uses modern and active methods that the telegram cannot identify to increase the channel's members. In this way, people will actually earn points for joining your channel membership, in last methods for fake Telegram members (virtual numbers)  telegram will sometimes identify fake users in the early hours and will remove them.

It is currently the best and most complete way to increase the fake channel members , and other methods have been identified and abolished by Telegram.

 

Buy Telegram Post Views

 

Buying Telegram Views can dramatically increase the credibility as well as the trust of your customers and members towards your channel. If you are going to have most popular channel with lots of subscribers, you need to pay attention this point.

With this package you can increase your channel popularity rather than other channels.

Buy automatic channel views

Yes its true! In this service we automatically add views to your channel posts. Auto view is the one most popular services in Adby.

 

Telegram Targeted Group Members

 

Buy Telegram targeted members ! 100% Real crypto members For groups. [You can choose your Target group, we will add those users to your group or if you dont have anything in mind, we will choose the best targets for you]. We will not add fake or bot members at all! All the members are real Bitcoin investors, BTC traders & Bitcoin holders.

 

Adby Services :

 

Buy Telegram Members

free telegram members

buy telegram channel member

buy telegram subscribers

Buy real members

buy fake members

buy fake telegram users

buy target members

buy ICO members

buy telegram view

buy telegram post view

buy automatic telegram view

buy telegram vote

buy instagram followers

buy instagram like

buy youtube subscribers

  

تعداد بازدید از این مطلب: 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

جمعه 8 فروردين 1399 ساعت : 14:34 | نویسنده : mm
بیمه آتش سوزی
نظرات

آتش سوزی یکی از حوادث تلخی است که در کشور ما بسیار اتفاق‌ می‌افتد و علاوه بر خسارت‌‌های جانی، خسارت‌‌های مالی زیادی به همراه دارد. آمارها نشان‌ می‌دهند که در ایران روزانه 50 حادثه آتش سوزی رخ‌ می‌دهد که بهترین راه برای جبران خسارت‌‌های آن را‌ می‌توان  خرید بیمه آتش سوزی و استفاده از مزایای بیمه آتش سوزی عنوان کرد.

https://ins-life.ir/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%aa%d8%b4-%d8%b3%d9%88%d8%b2%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 7 فروردين 1399 ساعت : 14:54 | نویسنده : mm
آموزش عکاسی
نظرات

عکاسی هنری است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. تمامی عکاسان سعی بر این دارند تا بتوانند لحظات متفاوت و زیبایی را با دوربین خود در قالب عکس ثبت کنند. بعضی از عکاسان از این حرفه کسب در آمد و بعضی نیز فقط به عنوان یک هنر و سرگرمی در این رشته فعالیت می‌کنند. اگر به هنر عکاسی علاقمند هستید، می‌توانید در وبسایت جی اف ایکس دانلود به روزترین کلیپ‌های آموزش عکاسی را تماشا یا دانلود کنید؛ همچنین اگر به صورت حرفه‌ای عکاسی می‌کنید، می‌توانید تکنیک‌های جدید عکاسی پرتره، تبلیغاتی، صنعتی و عکاسی عروس را از وبسایت ما دانلود نمایید .آموزش‌های نورپردازی در عکاسی از مقدماتی تا حرفه‌ای و سایر آموزش‌های عکاسی مثل آموزش عکاسی تبلیغاتی  یا آموزش عکاسی با دوربین کانن و دیگر آموزشها نیز در وبسایت ما موجود بوده که می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان یا با خرید اشتراک دانلود کنیداین امر موجب می‌شود تا سطح کاری خود را ارتقاء دهیداگر به عکاسی علاقمند هستید حتما از بخش آموزش عکاسی وبسایت جی اف ایکس دانلود دیدن کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 18 اسفند 1398 ساعت : 18:1 | نویسنده : mm
گوریلا مارکتینگ
نظرات

تبلیغات چریکی بر روی تاکتیک های بازاریابی ارزان قیمت و غیر متعارف تمرکز می کند که حداکثر نتایج را به ارمغان می آورد. خانه رسانه ان اچ پی (NHP Media House) به عنوان یک بوتیک خلاقیت تکنولوژی محور، همواره در تلاش است تا با درک صحیح از هدف و نیاز هر برند، راهکارهای تبلیغاتی را طراحی و اجرا نماید که از نظر ایده و شکل اجرا، کاملا منحصربه فرد و نوآورانه‌ باشند.

 

تبلیغات چریکی )guerilla marketing) سبکی از تبلیغات خلاقانه است که ما بر اساس هدف یا نیاز هر برند، با استفاده از ابزارها و روش‌های نوآورانه آن را بکار می‌گیریم. این شکل از تبلیغات غافلگیرانه، علاوه بر تاثیرگذاری بالا در محل اجرا، امکان تولید محتوای تصویری جذاب جهت بکارگیری در تبلیغات آنلاین را نیز فراهم می‌آورد. در ویدیوی بالا نمونه‌ای از محتوای ویدیویی تولید شده از رویدادی چریکی در سالن سینما را مشاهده می‌کنید که برای معرفی کمپین بسته‌های میلیونی همراه اول توسط خانه رسانه ان اچ پی طراحی و اجرا شد.

 

از آنجایی که در سال‌های اخیر محبوبیت و تاثیر رسانه‌های سنتی تبلیغاتی کاهش یافته است، بازار تبلیغات به دنبال روش‌ها و استراتژی‌های جدید برای انتقال پیام‌های تجاری و تبلیغاتی خود به مخاطبان است. از همین رو تبلیغات چریکی یا پارتیزانی به عنوان یک استراتژی تاثیرگذار مورد توجه بسیاری از برندهای بزرگ در سراسر دنیا قرارگرفته است.
اصطلاح بازاریابی چریکی (
Guerilla Marketing) اولین بار در سال 1984 و توسط جی کنراد لوینسن (Jay Conrad Levinson's) درکتابی به همین نام مطرح شد.
تبلیغات پارتیزانی(چریکییک استراتژی تبلیغاتی است که با استفاده از تعامل غافلگیرانه و نامتعارف، محصول یا خدمات یک برند معرفی و پروموت می‌شونداین شکل از تبلیغات خلاق باعث واکنش عاطفی در مخاطبان خواهد شد و هدفش این است که مردم محصولات یا خدمات یک برند را به روشی متفاوت از آنچه عادت کرده اند به خاطر بسپارند.
گوریلا مارکتینگ بر غافلگیر نمودن مخاطب تمرکز می‌کند و با ایجاد حواشی(یا به اصطلاح سروصدا کردنتوجه بازار را به برند یا محصول مورد نظر جلب می‌نمایداین استراتژی شرایطی را فراهم می‌آورد تا با درگیر کردن مخاطبان، تجربه‌ای به یادماندنی را از خدمات یا محصول ایجاد نماید، این تجربه منحصربفرد عاملی خواهد بود بر افزایش تبلیغات دهان به دهان و آگاهی از برند یا محصول مورد نظر، در این مرحله تولید محتوا و انتشار آن در شبکه‌های مجازی مطرح شده و به تکمیل یک استراتژی چریکی کمک می‌کند.
بر همین اساس NHP MEDIA طی سال‌های گذشته و به شکل کاملا تخصصی بر بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) تمرکز کرده و این روش را به ابزاری برای تولید محتوای ویدیویی وایرال تبدیل نموده است. در ادامه می‌توانید تعدادی از کمپین‌های پارتیزانی که توسط NHP MEDIA طراحی و اجرا شده‌اند را ملاحظه بفرمایید.

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 15 اسفند 1398 ساعت : 13:49 | نویسنده : mm
تشک رویا
نظرات

تیم ما با 15 سال تجربه همکاری با شرکت تشک رویال و تشک رویا ، کیفیت و قیمت محصولات را تضمین میکند.

تعهد و کمال دقت در ارسال و تحویل کالا، گارانتی معتبر واصالت برند پیشنهادی از ویژگی های تیم ما میباشد.

همچنین پشتیبانی کامل در هنگام سفارش و بعد از تحویل کالا از وظایف ما میباشد که به خوبی آن را اجرا میکنیم.

ما دارای مجوز رسمی و مورد تایید از شرکت های مورد همکاری جهت خرید تشک رویا و خرید تشک رویال میباشیم.

ما آماده مشاوره صحیح و علمی در انتخاب محصول مناسب شما هستیمفقط کافیست با ما تماس بگیرید.

با ما خرید اینترنتی تشک را تجربه کنید… با افتخار اولین نمایندگی تشک رویا و تشک رویال در ایران هستیم.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

جمعه 9 اسفند 1398 ساعت : 14:20 | نویسنده : mm
افزونه وردپرس
نظرات

آموزش وردپرس یار در سال 1393 با هدف ارائه خدمات متمایز و با کیفیت در عرصه وردپرس شروع به کار کرد و از ابتدا تمام تلاش خود را بر روی ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت قرار داد و در کنار این مهم ، پشتیبانی سریع و با کیفیت را نیز سرلوحه خود قرار داد.

اکنون وردپرس یار در زمینه های :  فارسی سازی قالب وردپرس و افزونه وردپرس ، بهینه سازی سایت های وردپرسی و ارائه قالب و افزونه وردپرس فعالیت می کند .

 

تعداد بازدید از این مطلب: 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

دو شنبه 28 بهمن 1398 ساعت : 2:28 | نویسنده : mm
دیزل ژنراتور
نظرات

زمانی که با قطعی برق مواجه می شوید، ژنراتورها یا موتورهای برق به کمک شما می آیند؛ با وجود یک موتور برق در خانه، محل کار و یا هر جای دیگری خیالتان همیشه راحت است البته به شرطی که در انتخاب آن دقت کرده باشیدموتوربرق از منظر سوخت به موتور برق بنزینی ، ژنراتور گازسوز و دیزل ژنراتور تقسیم می شوند، که نوع بنزینی پر فروش ترین و نوع گازیکم مصرف ترین و بی دردسرترین محصولات در ایران هستند.

مهم نیست که کنتور برق شهر شما چند آمپر است یا چه امتیازی از اداره برق گرفته اید زیرا برق شهر پشتوانه شبکه داشته و به عنوان مثال ممکن است شما از یک کنتور ۱۰۰ آمپر به اندازه ۱۵۰ آمپر در لحظه توان مصرف کنید یا از یک کنتور ۱۰۰ آمپر ، ۲۰ آمپر هم مصرف نکنید .

 

پس از بررسی کلیه مطالب فوق باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که اگر قرار است دیزل ژنراتور دائم کار کند ، بهتر است با بیش از ۸۰ درصد توان کار نکند ولی در مصرف اضطراری از کل توان دستگاه نیز می توان استفاده کرد .

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 27 بهمن 1398 ساعت : 14:49 | نویسنده : mm
اجاره آپارتمان
نظرات

اجاره آپارتمان با جامونه

برای همه ما اتفاق افتاده که به یه سفر راحت و ارزان فکر کنیم. اقامت یا اجاره آپارتمان مبله، در اختیار گرفتن واحدی با امکانات کامل می باشد. که به ما احساسی شبیه به منزل شخصیمان می دهد. در واقع برای مدت زمان سفرتان، شما مالک خانه ی دلخواهتان خواهید شد. این خانه موقت با سلیقه هر چه تمام تر و به شکل های گوناگون و بسته به انتخاب شما تجهیز می شود. با وسایلی غالبا نو و کاملا تمیز که در هر خانه به وجود آن ها نیاز داریم.

تیم جامونه دارای کادری متعهد، پویا، جوان و پر انرژی است که تلاش در شناسایی انواع آپارتمان مبله در تهران برای شما عزیزان کرده. هم اکنون گستره مشتریان گرامی جامونه شامل تاجران، توریست ها و افرادی می باشند که محل اقامتی در تهران از احتیاجاتشان هست. مشاوران جامونه با در نظر گرفتن نیازهایی همچون نزدیکی محل اقامت به مناطق گردشگری، مراکز تفریحی، تجاری، درمانی و… اقدام به ارائه خدمات اجاره آپارتمان می کنند.

مقصود اصلی گروه جامونه ارائه دادن برترین کیفیت در اقامت، برای مسافران داخلی و خارجی می باشدتیم جامونه تلاش می کند با فراهم آوردن بهترین ها، مشتریانش را راضی نگه داشته و اقامت آنان را با خاطره های زیبا همراه ساخته و سفر را برایشان دلنشین و پر از آسودگی کندبا اجاره آپارتمان مبله در تهران توسط گروه جامونه، تمام مدت اقامتتان سفری آرام و دور از تنش را تجربه خواهید کرد.

وب سایت جامونه دارای جستجوی کاملا آنلاین می باشد و با توجه به این مهم، شما دسترسی به موارد مناسب خودتان را به راحتی در اختیار خواهید داشتگوناگونی در آپارتمان مبله، با توجه به متراژ و امکانات رفاهی متفاوت در واحدهای جامونه، سبد متنوعی را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده.

اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران برترین گزینه برای افرادی می باشد که قصد دارند اقامت کم هزینه اما پر امکاناتی را در سفرشان تجربه کنند.



مسافرت شما به تهران کاری و چند روزه می باشد؟ دنبال اقامتگاهی می گردید که برایتان آرامش و دوری از تنش را به همراه داشته باشد؟ اطمینان داشته باشید اجاره آپارتمان در تهران در مقابل رزرو هتل و مسافرخانه، گزینه کاملا مناسب تر و صد در صد ارزان تری خواهد بود.

مزایای اجاره آپارتمان مبله

اجاره آپارتمان مزایای زیادی دارددر کمترین زمان ممکن و با اختلاف کاملا فاحش به لحاظ قیمتی، با توجه به نیازتان و موقعیت جغرافیایی مورد نظرتان، از میان واحدهای جامونه موردی مناسب را انتخاب کنیدیا اینکه از مشاوران ما استفاده کرده و از موارد زیادی که مقابلتان قرار می دهند انتخابی مناسب کنید.

در سراسر جهان خیلی از افرادی که تجربه اقامت در آپارتمان های مبله را دارند دیگر به سمت هتل و مسافرخانه نمی روند.



به برخی از ویژگی ها و مزیت های آپارتمان های مبله نسبت به هتل ها اشاره می کنیم:

پوشش کامل تر مناطق مختلف تهران نسبت به هتل ها

جزو برترین ویژگی های اجاره آپارتمان مبله در تهران این است که در هر نقطه از شهر که بخواهید می توانید خانه مورد نظر خودتان را بیابیدواحد های جامونه در مناطق تهران پراکندگی دارند و محدود به چند نقطه اصلی یا مرکزی از این کلان شهر نمی باشند.

دور از هیاهوی شهر

غالبا هتل ها و مسافرخانه ها نزدیک به نقاط اصلی شهر بنا می شوندبدیهی است رفت و آمد در خیابان های همیشه شلوغ و مملو از ترافیک مطلوب نخواهد بودبا اجاره آپارتمان این دغدغه های سرسام آور را فراموش کرده و با خیالی آسوده در محله ای کم تردد، آرام و به دور از تنش های شهری  می توانید سکونت داشته باشیدالبته به راحتی می توانید از وسایل نقلیه ای همچون مترو، اتوبوس، بی آر تی و تاکسی‌ها برای رسیدن به مقصد خود بهره ببریداکثر آپارتمان های جامونه در نزدیکی وسایل نقلیه قرار گرفته اند تا شما عزیزان به راحتی بتوانید در داخل شهر تردد کرده و به کارهایتان رسیدگی کنید.



آپارتمان مبله مثل خونه خود خودمان

حس راحتی شما در آپارتمان مبله قابل قیاس با شلوغی های مسافرخانه ها، هتل ها و لابی های آنها نبوده و مانند خانه خود آسایش را در کنار هم تجربه خواهید کردخانه های مبله قطعا دل بازتر و بزرگتر از اتاق های هتل می باشند و شما می توانید در خانه ای مجهز با متراژ بالا ساکن شوید.

زمانیکه شما برای اجاره آپارتمان یا سوئیت مبله در تهران اقدام می کنید، خیالتان از بابت همه چیز راحت می شودبه عنوان مثال شما می توانید با آشپزخانه ای مجهزی که در اختیار دارید، به پخت غذای مورد علاقه خودتان بپردازید.

آپارتمان مبله ارزانتر از هتل

شاید با خودتان بگویید احتمالا هتل ها هم برخی از این امکانات را داشته باشند، اما یادآور می شویم که ضعیف ترین هتل ها هم برای ارائه هر خدماتی از شما هزینه آن را می گیرنددر مقابل شما با اجاره آپارتمان مبله ارزان قیمت نسبت به هتل از تمامی امکانات آنجا استفاده می کنیدضمن اینکه برای عزیزانی که تعدادشان از دو نفر بیشتر می شود، هزینه اقامت در هتل بسیار بالا خواهد شد.

در مسافرخانه ها هم کیفیت به شدت پایین خواهد آمدبه عنوان مثال وقتی در هتل تعداد نفرات بیشتر از سه یا چهار نفر می شود هزینه ای می پردازید که گاهی می شود با نصف آن برای اجاره آپارتمان مبله اقدام کرد که به مراتب امکانات کامل تری ارائه خواهد داد.

با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه تان می توانید از بین آپارتمان های مبله، سوئیت های مبله، ویلا و خانه های دربستی دیگری که گروه جامونه به شما ارائه می دهد، انتخاب مناسبی داشته و در کمترین زمان ممکن هماهنگی های لازم برای اقامت خود را انجام دهید.

مجله جامونه، ارائه مطالب گردشگری

یکی از ویژگی های سایت جامونه ارائه مطالب مرتبط با گردشگری و اقامت در بخشی به نام مجله جامونه استشما عزیزان می توانید از این بخش، به مطالب مفید و مختلفی دسترسی داشته باشیداز جمله مطالبی پیرامون گردشگری، ویدئوی شهرهای توریستی داخلی و خارجی، مطالبی مرتبط با مناسبت ها و تاریخ های ملی و بین المللی.

حرف نهایی

جامونه در زمینه اجاره و رزرو آپارتمان مبله در تهران به صورت کوتاه مدت و بلندمت، خدمتگذار شما عزیزان استبه آسانی و تنها با یک تماس می توانید انتخابی مناسب برای رزرو آپارتمان مبله در تهران داشته باشید.

در سامانه جامونه می توانید با بودجه های مختلف آپارتمان مبله خود را در کمترین زمان رزرو نمایید.

برای رزرو کافیست با پشتیبانی ۲۴ ساعته جامونه تماس بگیرید.

02188458894

WWW.JAMOONE.COM

 

تعداد بازدید از این مطلب: 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

جمعه 25 بهمن 1398 ساعت : 18:35 | نویسنده : mm
چت بات
نظرات

دستیار هوشمند سازمانی باتاوا (چت بات) ، یک دستیار صوتی است که با استفاده از آخرین روش‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در زبان فارسی، به راحتی برای کاربردهای مختلف در سازمانها قابل شخصی‌سازی است. باتاوا به سازمانها کمک میکند تا برای ارتباط 24 ساعته و کم هزینه با مشتریان و یا مراجعه‌کنندگانشان، دیگر نیازی به پاسخگوهای انسانی نداشته باشند و بتوانند با استفاده از داده‌های اطلاعاتی که از قبل آموخته‌اند پاسخی متناسب به مشتریان ارائه دهند. باتاوا دارای دو محصول جانبی به نام‌های نابینایار و اردکک نیز می‌باشد.

                   

https://amerandish.com/product/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%88%d8%a7-%da%86%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%aa/

تعداد بازدید از این مطلب: 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 24 بهمن 1398 ساعت : 14:40 | نویسنده : mm
آموزش هوشمندسازی ساختمان
نظرات

مزایای آموزش هوشمندسازی ساختمان

آموزش هوشمندسازی ساختمان یکی از رشته های نوین و جذاب برای کسانی می باشد که دوره برق ساختمان را گذرانده باشند و یا آشنایی به یرق داشته باشند. در این دوره نحوه کنترل تجهیزات برقی و بهینه کردن الگوی مصرف را آموزش می بینند. لذا از این رو مجتمع آموزشی برق و الکترونیک با استفاده از اساتید توانمند در این حوزه و با استفاده از دانش و تجهیزات بروز زمینه را برای علاقه مندان این دوره فراهم ساخته تا کارآموزان با دانش بالا دوره را به پایان برسانندتمامی علاقه مندان در این حوزه می توانند با رجوع به سرفصل ها و کسب اطلاعات مربوط به دوره اقدام به ثبت نام نماینداین مجتمع تمام تلاش خود را بر این اصل نهاده که آموزش به صورت کامل و بدون نقص برگزار گردد تا کارآموزان با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار گردند

 

 

سرفصل های دوره مقدماتی

 

 

            ·        مروری بر دلایل به وجود آمدن هوشمندسازی ساختمان و خلاصه ای از تاریخچه

            ·        آموزش و آشنایی با سیستم سیم کشی سنتی برق ساختمان و معرفی تجهیزات برقی به صورت پایه ای و مقدماتی

            ·        آموزش مقدماتی برق صنعتی و معرفی رله، طرز کار کنتاکتور، حفاظت ها در صنایع

            ·        آموزش و معرفی مدارهای فرمان رایج، معرفی تلگرام، معرفی آدرس ها

                    ·5.آموزش و تعریف پروتکل های CBUS،LON،BACNET،KNX و بررسی هر کدام

                    ·آموزش و تعریف سناریو در هوشمندسازی ساختمان و یررسی و اجرای سناریوهای مختلف توسط کارآموزان

                    ·آموزش و معرفی نرم افزار ETS5 جدیدترین ورژن نرم افزار و بررسی تخصصی ETS5

                    ·آموزش و معرفی انواع تجهیزات KNX نحوه عملکرد و آپشن های هر کدام از آنها

                    ·آموزش نحوه کار با تجهیزات KNX نحوه برنامه ریزی و آدرس دهی آنها در ETS5

                    ·آموزش و معرفی نرم افزار Hdl-buspro و ماژول Hdl-SMS و بررسی تخصصی آن

                    ·آموزش نحوه هوشمندسازی موتورخانه و راه اندازی و بررسی موتورخانه های هوشمند

                    ·آموزش هوشمندسازی پارکینگ و بررسی نکات انواع پارکینگ های هوشمند

                    ·
13. 
آموزش و معرفی انواع چیپ ها و میکروکنترلرها جهت هوشمندسازی ساختمان

                    ·آموزش هوشمندسازی انواع سیستم های نظارتی، امنیتی و حفاظتی جهت رسیدن به اهداف مدیریت هوشمند ساختمان

                    ·آموزش عملگر دیمر و دیمینگ کردن روشنایی و کنترل میزان شدت روشنایی

                    ·آموزش هوشمندسازی سیستم آبیاری گیاهان و درختان در خانه های ویلایی

                    ·آموزش و معرفی سیستم های آنالوگ و دیجیتال و نحوه هوشمندسازی این سیستم ها

                    ·آموزش و معرفی مریریت هوشمند ساختمان BMS و ایده های BMS جهت مصرف بهینه برق و کاهش هزینه ها

                    ·آموزش و معرفی HVAC و بررسی این سیستم

                    ·آموزش و معرفی خانه هوشمند و نحوه عملکرد خانه هوشمند و هوشمندسازی یک خانه

                    ·آموزش نحوه کنترل یک خانه هوشمند از قبیل کنترل پخش موزیک، کنتزل روشنایی، دوربین ها و ... از راه دور از طریق سیستم عامل android&ios

                    ·آموزش و تعریف شبکه در BMS

                     ·23. آموزش نحوه کنترل اجزای BMS تحت شبکه

 

سرفصل های دوره پیشرفته

 

1-آموزش نحوه کانکشن به شبکه هوشمندBMS و فراخوانی و بررسی تجهیزات

2. آموزش برنامه نویسی تاچ سوئیچ، کلید سوئیچ بدون نمایشگر و با نمایشگر

3.آموزش برنامه نویسی عملگر رله و تنظیمات این تجهیز هوشمندسازی

4. آموزش برنامه نویسی عملگر دیمینگ و تنظیمات این تجهیز هوشمند سازی

5.آموزش زون بندی و تعریف Area های مختلف ساختمان Scene

6. آموزش سناریو نویسی و اجرای انواع سناریوهای کنترل روشنایی

7. آموزش هوشمندسازی سیستم صوتی و برنامه نویسی ماژول های صوتی در هوشمندسازی

8. آموزش تلفیق انواع سناریوهای کاربردی از قبیل ترکیب سناریوهای کنترل سیستم روشنایی، صوتی، سیستم های تهویه مطبوع

9.آموزش برنامه نویسی و ایجاد یک سناریو بر روی ریموت کنترل ور خانه هوشمند

10.آموزش نحوه تطبیق انواع سنسورهای حرکتی، رطوبتی، حضور، نشت گاز و دود توسط برنامه نویسی ماژول مبدل 4کانال دیجیتال

11.آموزش کنترل دما، روشنایی، سیستم های صوتی توسط سیستم هوشمند

12. آموزش نحوه ساخت پیش خدمت هوشمند توسط برنامه نویسی ماژول 10 کاره هوشمند

13.آموزش کنترل انواع پرده ها در خانه هوشمند

14. آموزش نحوه مطابقت دادن تمام تجهیزات ریموت دار از قبیل کولرگازی، پرده برقی ویا،TV با سیستم هوشمند

15. آموزش و تعریف انواع سناریوهای منطقی، مدیریت مصرف انرژی(Power Savingو سناریوهای امنیتی

16. آموزش و آشنایی با انواع gate logic و برنامه نویسی ماژول های منطقی مانند مدیریت زمان، مدیریت روشنایی ها پس از خروج از خانه

17. آموزش سناریوهای منطقی به صورت جدول بندی، تعریف سناریوهای منطقی مدیریت زمان، ترک خانه، ورود به خانه و..

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 24 بهمن 1398 ساعت : 14:24 | نویسنده : mm
یادگیری زبان انگلیسی
نظرات

من آوا مناخانی، مدرس دوره‌‌های این سایت آموزشی زبان انگلیسی هستمفارغ‌التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد،و از 14 سالگی عاشق این زبان شدم و شروع به یادگیری کردم و در 18 سالگی فعالیت خود را در زمینه تدریس خصوصی و گروهی زبان در موسسات مختلف آموزشی شروع کردمطی این 13 سال تجربه با افراد مختلف به مسائل و مشکلات انواع زبان‌آموزان پی بردم و متناسب با آنها تصمیم به راه‌اندازی سایت صدای انگلیسی گرفتم تا بخش زیادی از نیازهای آنها را برطرف کنم.

 

از مشکلات زبان‌آموزان می‌توان به کمبود وقت، هزینه‌های بالا، سطح متفاوت توقعات زبان‌آموزان نسبت به سطح هوشی و استعدادی آن‌ها و در همین راستا پاسخ‌گو نبودن موسسات به این قبیل نیازها اشاره کردکه این نیازها زبان‌آموزان را به سمت یادگیری زبان انگلیسی در خانه سوق می‌دهدما در وب سایت صدای انگلیسی تلاش خود را بر این پایه گذاشته‌ایم تا با آموزش رایگان مهارت‌های یادگیری زبان در خانه این نیازها را برطرف کنیم.

 

عموما مردم بر این باور هستند که خود به تنهایی نمی‌توانند از پس یادگیری زبان انگلیسی برآیند و همیشه یادگیری خود را وابسته به موسسات و اساتید می‌بیننداما سیستم آموزشی در اکثر موسسات به گونه‌ای طراحی شده که اولا روند آموزش بسیار کند و ثانیا با نظارت ضعیف مسئولین همراه است که دلیل عمده آن تعداد زیاد زبان‌آموزان می‌باشدنکته دیگر این است که آیا تمامی افراد امکان استفاده از این کلا‌س‌ها با هزینه‌های بالا را دارند؟ افراد پرمشغله چطور؟

 

در صدای انگلیسی تلاش ما بر این است تا با آموزش قدم به قدم زبان‌انگلیسی در همه مهارت‌ها، نیاز تمامی افراد را برطرف کرده و یادگیری را برای شما هم آسان و هم لذت‌بخش کنیم  و کتاب خود آموز زبان ماحصل چنین تلاشی است.

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت : 22:51 | نویسنده : mm

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 52
:: بازدید سال : 238
:: بازدید کلی : 7528
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند